Juutalaisten ympärileikkaus uimahalli.

Anonyymi-ap

Käyttekö kukaan yleisissä uimahalleissa alastomana. Onko ympärileikkaus sellainen asia mitä ette halua näyttää muille. Huomaako leikksaksen peniksestä. Tuleeko asiasta yleensä kyselyjä.

15

1747

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muiltakin ympärileikataan peniksiä kuin juutalaisilta tai muslimeilta. Omaani en häpeä yhtään, päinvastoin. On meinaan mitä katsoa.

• Anonyymi

Ei kai nyt ympärileikkaus efes näy niin hyvin. Että uimahallissa huomaisi.

• Anonyymi

Ainoastaan homot saattavat siellä himoita.

• Anonyymi

Juutalaiset (miehet) ovat pieni vähemmistö maailman ympärileikatuista.

• Anonyymi

2:8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. > Jakeen lisätiedot
      2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti, > Jakeen lisätiedot
      2:10 ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää, > Jakeen lisätiedot
      2:11 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella: > Jakeen lisätiedot
      2:12 ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista. > Jakeen lisätiedot
      2:13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, > Jakeen lisätiedot
      2:14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. > Jakeen lisätiedot
      2:15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun. > Jakeen lisätiedot
      2:16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, > Jakeen lisätiedot
      2:17 jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen. > Jakeen lisätiedot
      2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama > Jakeen lisätiedot
      2:19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua. > Jakeen lisätiedot

• Anonyymi

T3idån luulonne ja kuvitelmanne särkyy piaan.
      Uskotte valheisiin.reppanat

• Anonyymi

Ei se rulesko

• Anonyymi

Ei huomaa

• Anonyymi

Ei voi olla huomaamatta ekaksi tulee mieleen juutalaisuus...

• Anonyymi

Maailmassa on satoja miljoonia ympärileikattuja muslimeja ja vähintään kymmeniä miljoonia ympärileikattuja kristittyjä. Silti ainoa asia, mikä tulee kyseisestä leikkauksesta mieleen, näyttää olevan juutalaiset.

• Anonyymi00018

Uskomatonta tuo ympärileikkaus/silpominen.
      Onkohan joku ukko aikoinaan vahingossa leikannut omansa ja siitä sitten laittanut vahingon kiertämään?

• Anonyymi00019

Se on ikivanha tapa hiekka-aavikkojen vieressä asuneilla kansoilla. Estää esinahan alle tunkeutuvan hiekan aiheuttamia tulehduksia. On tietenkin tullut tarpeettomaksi kuminauhoilla varustettujen alushousujen myötä.

• Anonyymi00020

Suomen ukkoja ei leikata

• Anonyymi00021

Eipä täälläpäin ole myöskään hiekka-aavikkoja.

• Anonyymi00022

Lähtökohtaisesti uimahallin suihkussa ja saunassa katsotaan ne penikset ja arvioidaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe