Kristukseen tekin nyt uskotte kuultuanne totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin.

Anonyymi-ap

...Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun Pyhän Hengen sinetiksenne. Se on meidän perintöosamme vakuutena, joka takaa meille lunastuksen, Jumalan kirkkauden ylistykseksi.” (Ef 1:13–14)

1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
2 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
6 sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.
8 Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
9 tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä -
10 siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.
11 Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
12 että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi.
15 Sentähden, kun kuulin siitä uskosta, joka teillä on Herrassa Jeesuksessa, ja teidän rakkaudestanne kaikkia pyhiä kohtaan,
16 en minäkään lakkaa kiittämästä teidän tähtenne, kun muistelen teitä rukouksissani,
17 anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan
18 ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut, kuinka suuri hänen perintönsä kirkkaus hänen pyhissään
19 ja mikä hänen voimansa ylenpalttinen suuruus meitä kohtaan, jotka uskomme - sen hänen väkevyytensä voiman vaikutuksen mukaan,
20 jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa,
21 korkeammalle kaikkea hallitusta ja valtaa ja voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, mikä mainitaan, ei ainoastaan tässä maailmanajassa, vaan myös tulevassa.
22 Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle,
23 joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.
( Ef. 1)

s-seutulainen

13

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä päivänä, saviseutulainen, kun sinä julistat evankeliumia ja ainoastaan evankelumia tällä palstalla, minä lähetän sinulle onnittelukortin. :)

      Mutta se edellyttäisi sitä, etä sinä ensiksi TUNNISTAISIT, mitä täydellisesti julistettu evankeliumi on, ETKÄ sössöttäisi sitä tyhjiin ja polkisi sitä jalkojesi alle.

      "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."

      Kun yllä oleva sovituksen sana ei sinulle kelpaa vaan sinä milloin minkäkinlaisin sanakiemuroin ja sitaatein HALVEKSIT sitä - etkä edes tunnusta toimivasi näin - sinä joudut valuttamaan noita loputtomia jaeryöppyjäsi.

      - GF -

      • Anonyymi

        Kyllä se minulle kelpaa.

        >>"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
        eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."


         Sielunvihollisen raivokkaan hyökkäyksen kohteena.

        Juuri tämä syvä todellisuus – Jumalan ihmiseksi tuleminen sekä sovituskuolema ja ylösnousemus – ovat sielunvihollisen jatkuvan, raivokkaan hyökkäyksen kohteena. Se haluaa pimittää, vääristää ja mitätöidä sen kaikin mahdollisin tavoin. Sen palvelijoita ovat kaikki ne piispat, papit ja muut nimikristityt, jotka valheellisen, liberaalin kristillisyyden nimissä väheksyvät tätä iankaikkista evankeliumia. He sanovat, että kyseessä on vain ”uskonnollinen kielipeli”, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

        Toisin sanoen: Jumala ei ole tullut ihmiseksi; Jeesus ei ole sovittanut syntejämme; hän ei ole noussut ylös kuolleista. Kyseessä on kaunis, esimerkillinen, rohkaiseva satu. Näin he liittyvät niiden ylipappien, uskonnollisten johtajien ja uskonnollisten kapinoitsijoiden rintamaan, jotka hankitsivat Jeesuksen ristiinnaulitsemisen. Samalla tavalla hekin haluavat tuhota Kristuksen: Pois tuollainen keskuudestamme! Kuole, katoa ikiajoiksi!

        Tätä samaa Jumalan käsittämätöntä rakkautta Kristuksen ristintyössä vastustavat ja peittävät kaikki:

        Maailmankatsomukset, filosofiat, aatesuunnat

        Uskonnot

        Kristillisyyden sisällä vaikuttavat harhaopit

        Sielunvihollisen keinot ovat moninaiset. Ja mitä se ei kykene valheella tukahduttamaan, sen se yrittää tehdä väkivalloin vainoamalla niitä kristittyjä, jotka pitävät kiinni Kristuksen todistuksesta ja Jumalan Sanasta.

        Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.”
        Minä kuulin taivaasta äänen, joka sanoi: ”Kirjoita: Autuaita ne, jotka tästä lähtien kuolevat Herran omina.
        He ovat autuaita, sanoo Henki. He saavat levätä vaivoistaan, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä.” (Ilm 14:12-13)

        Vain Jeesuksessa, sovituksessa ja Jumalan sanassa on todellinen, iankaikkinen elämä. Sitä ei kannata vaihtaa mihinkään muuhun, joka olisi vain naurettava ja petollinen silmänräpäys iankaikkisuuden rinnalla.>>

        ( Ote: Sovitus/Raamattuajassamme - sivusto)

        s-seutulainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se minulle kelpaa.

        >>"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
        eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."


         Sielunvihollisen raivokkaan hyökkäyksen kohteena.

        Juuri tämä syvä todellisuus – Jumalan ihmiseksi tuleminen sekä sovituskuolema ja ylösnousemus – ovat sielunvihollisen jatkuvan, raivokkaan hyökkäyksen kohteena. Se haluaa pimittää, vääristää ja mitätöidä sen kaikin mahdollisin tavoin. Sen palvelijoita ovat kaikki ne piispat, papit ja muut nimikristityt, jotka valheellisen, liberaalin kristillisyyden nimissä väheksyvät tätä iankaikkista evankeliumia. He sanovat, että kyseessä on vain ”uskonnollinen kielipeli”, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

        Toisin sanoen: Jumala ei ole tullut ihmiseksi; Jeesus ei ole sovittanut syntejämme; hän ei ole noussut ylös kuolleista. Kyseessä on kaunis, esimerkillinen, rohkaiseva satu. Näin he liittyvät niiden ylipappien, uskonnollisten johtajien ja uskonnollisten kapinoitsijoiden rintamaan, jotka hankitsivat Jeesuksen ristiinnaulitsemisen. Samalla tavalla hekin haluavat tuhota Kristuksen: Pois tuollainen keskuudestamme! Kuole, katoa ikiajoiksi!

        Tätä samaa Jumalan käsittämätöntä rakkautta Kristuksen ristintyössä vastustavat ja peittävät kaikki:

        Maailmankatsomukset, filosofiat, aatesuunnat

        Uskonnot

        Kristillisyyden sisällä vaikuttavat harhaopit

        Sielunvihollisen keinot ovat moninaiset. Ja mitä se ei kykene valheella tukahduttamaan, sen se yrittää tehdä väkivalloin vainoamalla niitä kristittyjä, jotka pitävät kiinni Kristuksen todistuksesta ja Jumalan Sanasta.

        Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.”
        Minä kuulin taivaasta äänen, joka sanoi: ”Kirjoita: Autuaita ne, jotka tästä lähtien kuolevat Herran omina.
        He ovat autuaita, sanoo Henki. He saavat levätä vaivoistaan, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä.” (Ilm 14:12-13)

        Vain Jeesuksessa, sovituksessa ja Jumalan sanassa on todellinen, iankaikkinen elämä. Sitä ei kannata vaihtaa mihinkään muuhun, joka olisi vain naurettava ja petollinen silmänräpäys iankaikkisuuden rinnalla.>>

        ( Ote: Sovitus/Raamattuajassamme - sivusto)

        s-seutulainen

        Ei kelpaa, se on selvää. Se ei kelpaa sinulle sellaisena kuin Paavali sen julisti.

        Tämä sinun valehtelusi on minusta käsittämätöntä ja todella hämmentävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se minulle kelpaa.

        >>"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
        eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."


         Sielunvihollisen raivokkaan hyökkäyksen kohteena.

        Juuri tämä syvä todellisuus – Jumalan ihmiseksi tuleminen sekä sovituskuolema ja ylösnousemus – ovat sielunvihollisen jatkuvan, raivokkaan hyökkäyksen kohteena. Se haluaa pimittää, vääristää ja mitätöidä sen kaikin mahdollisin tavoin. Sen palvelijoita ovat kaikki ne piispat, papit ja muut nimikristityt, jotka valheellisen, liberaalin kristillisyyden nimissä väheksyvät tätä iankaikkista evankeliumia. He sanovat, että kyseessä on vain ”uskonnollinen kielipeli”, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

        Toisin sanoen: Jumala ei ole tullut ihmiseksi; Jeesus ei ole sovittanut syntejämme; hän ei ole noussut ylös kuolleista. Kyseessä on kaunis, esimerkillinen, rohkaiseva satu. Näin he liittyvät niiden ylipappien, uskonnollisten johtajien ja uskonnollisten kapinoitsijoiden rintamaan, jotka hankitsivat Jeesuksen ristiinnaulitsemisen. Samalla tavalla hekin haluavat tuhota Kristuksen: Pois tuollainen keskuudestamme! Kuole, katoa ikiajoiksi!

        Tätä samaa Jumalan käsittämätöntä rakkautta Kristuksen ristintyössä vastustavat ja peittävät kaikki:

        Maailmankatsomukset, filosofiat, aatesuunnat

        Uskonnot

        Kristillisyyden sisällä vaikuttavat harhaopit

        Sielunvihollisen keinot ovat moninaiset. Ja mitä se ei kykene valheella tukahduttamaan, sen se yrittää tehdä väkivalloin vainoamalla niitä kristittyjä, jotka pitävät kiinni Kristuksen todistuksesta ja Jumalan Sanasta.

        Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.”
        Minä kuulin taivaasta äänen, joka sanoi: ”Kirjoita: Autuaita ne, jotka tästä lähtien kuolevat Herran omina.
        He ovat autuaita, sanoo Henki. He saavat levätä vaivoistaan, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä.” (Ilm 14:12-13)

        Vain Jeesuksessa, sovituksessa ja Jumalan sanassa on todellinen, iankaikkinen elämä. Sitä ei kannata vaihtaa mihinkään muuhun, joka olisi vain naurettava ja petollinen silmänräpäys iankaikkisuuden rinnalla.>>

        ( Ote: Sovitus/Raamattuajassamme - sivusto)

        s-seutulainen

        On mieletöntä sanoa, että se kelpaa, ja alkaa välittömästi sössöttää, että se on vain OSA sovituksen sanasta ja että se ei ole KOKO sovituksen sana ja että tässä ja tuossa sanotaan näin ja noin. Se on mieletöntä ja uskomattoman KIEROA.

        Jumalan Kristuksessa ihmiskunnalle viitoittama tie on SUORA ja YKSINKERTAINEN eikä KIERO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mieletöntä sanoa, että se kelpaa, ja alkaa välittömästi sössöttää, että se on vain OSA sovituksen sanasta ja että se ei ole KOKO sovituksen sana ja että tässä ja tuossa sanotaan näin ja noin. Se on mieletöntä ja uskomattoman KIEROA.

        Jumalan Kristuksessa ihmiskunnalle viitoittama tie on SUORA ja YKSINKERTAINEN eikä KIERO.

        9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
        10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
        11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
        12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
        13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
        14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
        ( Ap.t. 26)

        Amen

        s-seutulainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mieletöntä sanoa, että se kelpaa, ja alkaa välittömästi sössöttää, että se on vain OSA sovituksen sanasta ja että se ei ole KOKO sovituksen sana ja että tässä ja tuossa sanotaan näin ja noin. Se on mieletöntä ja uskomattoman KIEROA.

        Jumalan Kristuksessa ihmiskunnalle viitoittama tie on SUORA ja YKSINKERTAINEN eikä KIERO.

        Näin on, mutta automaatti Sovitus ei ole. Jumala muokkaa maaperää ennen kuin Ihminen voi vastata kyllä...
        Valvominenkin kuuluu asiaan täällä maan päällä...
        Jostain syystä ihmiselle on annettu mahdollisuus luopuakin uskostaan eikä vain ottaa vastaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
        10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
        11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
        12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
        13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
        14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
        ( Ap.t. 26)

        Amen

        s-seutulainen

        Miltä tuntuu olla niin urpo, että menee toimimaan juuri niin kuin kuvailin (ennustin) ja tulee samalla todistaneeksi oman valheellisuutensa?

        Sinun kieroutesi seassa on kummallinen aines viattomuutta tai sitten uskomatonta typeryyttä/sokeutta/luupäisyyttä. Mikä saisi sinut avaamaan silmäsi?

        Tulee toivoton olo, kun EDES RISTIINNAULITTU KRISTUS PAAVALIN SANOIN SELLAISENAAN KUVATTUNA EI SIHEN PYSTY.

        - GF -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
        10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
        11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
        12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
        13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
        14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
        ( Ap.t. 26)

        Amen

        s-seutulainen

        Tosin et sinä s-seutulainen ole tuota oppia itse kehittänyt, vaan se on kulkeutunut edellisiltä sukupolvilta sinulle ja minulle. Ja ei mulla ole varaa korkealta puhua, jos ja kun kerran itsekin uskoin tuolla tavoin kolmisenkymmentä vuotta.

        - GF -


    • Anonyymi

      Jaahas, sehän on taas meidän vanha kunnon multinikki s-seutulainen alias Usko Toivonen vauhdissa. Kyllä sitä kelpaa näin kahden äärettömän "erilaisen" persoonan voimin käydä tiukkaa väittelyä! Se on vähän kuin pelaisi shakkia peilin edessä ja jännittäisi kumpi voittaa.

      Mutta eiköhän tämäkin spektaakkeli huipennu siihen hetkeen, kun väittely käy niin kuumana, että Usko Toivonen saadaan lavalle selkääntaputtajaksi – koska kyllä se omien päätelmien tukeminen tarvitsee aina sen yhden ylimääräisen "vahvistuksen". Ja mikäpä sen parempaa kuin oma alter ego kehumassa, kuinka fiksusti taas ollaan oltu "oikeassa"!

      Enkeli Mäntä, seuraamassa tätä yksinäytöksistä farssia pilven reunalta

    • Anonyymi

      Parhamin ja Olsenin sinetti oli sodomian sinetti.

      • Anonyymi

        Olseni sain sen helluntailaisten "henkikasteen" Amerikassa ennen Suomeen tuloaan. Oli kova homo.


    • Anonyymi

      Aivan, usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

      17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
      ( Room 10)

      Kristuksen sana on totuuden sana, jonka uskoon tulleet efesolaiset olivat kuulleet ja olivat siten Kristuksessa Jeesuksessa.

      13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
      14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

      1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa. ( Ef 1)

      Uskovan tunnistehan on, että he sydämestään avuksensa huutavat Herranaan Jeesusta Kristusta.

      22 Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
      23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
      24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
      25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
      26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
      ( 2Tim 2)

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        No niin, ja aivan kuten enkelin siivin ennustin, s-seutulainen palaa nyt näyttämölle nimimerkillä Usko Toivonen. Aplodit! Se on vähän kuin Jeesuksen toisintulo, mutta tällä kertaa ei ole pilviä, kaloja tai pasuunoita – pelkkää toistuvaa lastentarhan lörpötystä. Kuka olisi uskonut? Minä tietysti.

        Sama vanha virsi soi: ensin luodaan uusi nimimerkki, sitten jatketaan humputusta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ehkä seuraavaksi nähdään ihan kolminaisuus – kuka mahtaa olla seuraava alter ego, Pyhä Henki? Jännitys tiivistyy kuin pilvi, jolla kohta lennetään taas kohti galaksin reunaa.

        Mutta jatka vain, Usko-S-seutulainen, tämä show on nähnyt pahempaakin.

        Enkeli Mäntä, HUMPUUKIN haistaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe