Ateistit kieltävät kahvin sen haitallisten terveysvaikutusten vuoksi. Hihhuleilla ei ole rajoituksia, joten kumman päässä viiraa?
Paulig on teistien merkki
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
”Hihhuleilla ei ole rajoituksia, joten kumman päässä viiraa?”
Hihhulit polttavat myös enemmän tupakkia ja juovat enemmän viinaa.- Anonyymi
Lääkkeet loppunut
- Anonyymi
Minulla nuo kaikki paheet. Tupakkaa menee 2-4, askia päivässä. Viiniä 9 litraa viikossa. Ammatti on raskaana koko ajan eli raskas kannettava. En tunne muita pappeja olen eristäytynyt. Hautajaisia ennen menee myös väkeviä.
- Anonyymi
Minä "uskon"
- Anonyymi
Muistan lapsuudestani Taivalkoskelta kuinka lestadiolaismummot ryystivät kahvia lautaselta. Sokeripala ylä- ja alahampaan väliin ja lautaselta kuuluvasti ryystäen. Kahvi jäähtyi nopeammin laakealla lautasella.
Minulle tehtiin pullamössöä. Kahviin sekoitettiin nisun paloja ja sitten söin noita kahvilta maistuvia herkkuja.
Nuoruudessa olin innokas kahvin juoja, nyt neljä kuppia päivässä riittää. Tästä kaikesta huolimatta säilytin syntymäateismini.- Anonyymi
Näinhän se menee, kun muuhun ei ole kykyä....
- Anonyymi
Onhan siellä tainnut olla pappi mainoksessa joskus.
- Anonyymi
Mormonit eivät juo kahvia!
- Anonyymi
Tämä oli taas jokin trollaus...
Miksi ateistit kieltäisivät kahvin juonnin? Eihän se liity mitenkään ateismiin. En sitten tiedä, onko kovin terveellistä, huumehan sekin on.
Toisaalta, olen ateisti enkä juo kahvia... - Anonyymi
juon vain kahvia ja syön suklaata 🤣 tunnistat minut tästä , sillä tällaisia elokuvia ei muut katso
- Anonyymi
Avaaja lisää: Saan ko. juomasta uskomattomia ilmavaivoja.
, joten kummassa päässä viiraa?- Anonyymi
Yhä jatkuvat Herran Isä, kohta pitää avata parvekeen ovi kerrostupakoitsijoiden riemuksi ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810