Sukupuolten moninaisuus

Anonyymi-ap

Miten Soini, joka on ollut politiikan huipulla, voi vielä tänä päivänä väittää (Ylen aamussa) että sukupuolten moninaisuus on höpöä? Maailmassa syntyy joka päivä lapsia joiden sukupuolielimistä ei voida päätellä onko kyseessä tyttö vai poika. Ja miksi toisen ihmisen sukupuoli on niin tärkeä asia itselle? Harmi ettei ole itse saanut sellaista lasta, ehkä ymmärtäisi. Toisaalta sellaisen lapsen kannalta ehkä parempi ettei ole Soinille syntynyt.

48

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nyt ihan joka päivä, mutta silloin tällöin tapahtuu kommelluksia kohdussa, ja lapsi syntyy ilman selkeästi tytön tai pojan sukuelimiä. Kaikki sen tietävät.

      Jos luulet, että sukupuolisekoilussa on kyse noiden lääketieteellisesti poikkeavien yksilöiden ongelmasta, et ole käsittänyt mitään. Nämähän haluavat, että sukupuoli on omasta mutusta kiinni. Höpsöjoukkoja on hämmennetty kadulla kysymällä heiltä kysymys, johon he eivät osaa vastata: 'Mikä on nainen?' Osaatko sinä vastata tuohon kysymykseen? Minä osaan.

      Kuten kaikissa satanistisissa aatteissa (kommunismi, fasismi, idän uskonnot, katolisuus, sukupuolisekoilu, ateismi, evokkius, salaseurat, EU, YK ja niin edelleen) sukupuolisekoilussakin pyrkimys on hajottaa perhe, siis yhteiskunnan perusyksikkö, johon kuuluu isä, äiti ja lapset. Valtiosta halutaan tehdä 'jumala', ja 'isä ja äiti', ja tietysti 'isoveli', joka valvoo kohta ajatuksiasikin.

      Jos Jeesus ei palaisi pian noutamaan omiaan, olisiko meistä enää yhtään elossa? Ylöstempauksen jälkeen pelastuminen on vaikeampaa kuin nyt. Nyt pelastuu vielä pelkästään uskomalla Jeesuksen veren sovitukseen ja ottamalla sen vastaan oman syntisyytensä kohdalle. Antikristuksen seitsemän vuoden ajan pelastuminen melko varmasti tapahtuu vain marttyyrikuoleman kautta. Kun ymmärtää olla ottamatta helvettiin johtavaa pedon merkkiä, joutuu kuolemaan päätä lyhempänä. Näin kertoo Ilmestyskirja. Monet onneksi heräävät vielä siinä vaiheessa ja pelastavat ikuisen sielunsa. Älkää pelätkö kuolemista. Kun uskotte Jumalaan, kuoleminen on siirtymistä ikuiseen autuuteen.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen ylöstempaus? Joku tarjouskampanja? Kommentin alku on asiaa, mutta sitten mennään yli hilseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen ylöstempaus? Joku tarjouskampanja? Kommentin alku on asiaa, mutta sitten mennään yli hilseen.

        Etkö tiennyt, että uskovat kristityt temmataan pian taivaaseen seitsemäksi vuodeksi? Nyt tiedät. Teille tänne jääville luultavasti selitellään, että ufot veivät meidät. Älä usko. Älä ota pedon merkkiä, tai et enää pysty pelastumaan. Tuosta kauheasta ajasta vielä pelastuu ihmisiä. Jospa sinä olisit siinä joukossa. Tosin kenellekään ei ole taattu huomista päivää. Siksi on tärkeää uskoa Jeesukseen tänään ja olla valmiina, kun pasuuna soi. Kaikesta päätellen se tapahtuu hyvin pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiennyt, että uskovat kristityt temmataan pian taivaaseen seitsemäksi vuodeksi? Nyt tiedät. Teille tänne jääville luultavasti selitellään, että ufot veivät meidät. Älä usko. Älä ota pedon merkkiä, tai et enää pysty pelastumaan. Tuosta kauheasta ajasta vielä pelastuu ihmisiä. Jospa sinä olisit siinä joukossa. Tosin kenellekään ei ole taattu huomista päivää. Siksi on tärkeää uskoa Jeesukseen tänään ja olla valmiina, kun pasuuna soi. Kaikesta päätellen se tapahtuu hyvin pian.

        Ainahan sen on pitänyt tapahtua pian.


    • Anonyymi

      Mitä helvettiä höpiset, nuo erittäin harvinaiset häiriöt sukuelinten kehittymisessä ovat täysin eri asia kuin pervot ja mielisairaat mitkä väittää olevansa eri sukupuolta kuin mitä syntymässä todettu ja vaikka on aivan normaalit sukuelimet. Ei kukaan ole kieltänyt kehityshäiriöiden korjauksia, eikä he vaadi eikä tarvitse mitään omia lakeja.

      • Anonyymi

        Jotkut näistä ovat eläneet vuosikymmeniä syntymäsukupuolessaan ja ovat jopa olleet naimisissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sitten yllättäen on pakko vaihtaa (korjata) sukupuolensa tai muuten itsemurha uhkaa.


      • Anonyymi

        "Väittää olevansa eri sukupuolta".

        Entä se psyykkinen ominaisuus, joka kehittyy omien lakien mukaisesti itse pyytämättä jollekin ihmisyksilölle. Puberteettikehitys heillä on hiukan eri.
        He saattavat tuntea mieltymystä enemmän oman sukupuolen edustajaa kohtaan.

        Ilmiö on globaali meitin planeetan yli 8 mrd:n väestössä.

        Itse syntysin poikana. tytöt alkoivat kiinnostaa enemmän. Poikien kanssa nahisteltiin, väliin tapeltiinkin.
        . Heikki Antinpoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Väittää olevansa eri sukupuolta".

        Entä se psyykkinen ominaisuus, joka kehittyy omien lakien mukaisesti itse pyytämättä jollekin ihmisyksilölle. Puberteettikehitys heillä on hiukan eri.
        He saattavat tuntea mieltymystä enemmän oman sukupuolen edustajaa kohtaan.

        Ilmiö on globaali meitin planeetan yli 8 mrd:n väestössä.

        Itse syntysin poikana. tytöt alkoivat kiinnostaa enemmän. Poikien kanssa nahisteltiin, väliin tapeltiinkin.
        . Heikki Antinpoika.

        Miksi suvakki poistatat, etkö suvaitse faktoja? Ei se ole sukuopuolesta kiinni mistä tykkää. Jotkut ei halua näyttää olevansa lesboja tai homoja ja siksi väittävät olevansa eri sukupuolta tai päästäkseen tirkistelemään toisen sukupuolen tiloihin ja kuvittelevat saavansa helpommin seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suvakki poistatat, etkö suvaitse faktoja? Ei se ole sukuopuolesta kiinni mistä tykkää. Jotkut ei halua näyttää olevansa lesboja tai homoja ja siksi väittävät olevansa eri sukupuolta tai päästäkseen tirkistelemään toisen sukupuolen tiloihin ja kuvittelevat saavansa helpommin seksiä.

        Pahimmat pervot "vaihtaa" sukupuolta ja sitten "lesboilee/homostelee" usein entisen kumppanin kanssa, toiset taas synnyttää "miehemä" tai siittää "naisena". Jos ei halua edes menettää niitä "vääriä" sukuelimiä niin sitten ei takuulla ole väärää sukupuolta.


    • Anonyymi

      Suomalaisten raivo sukupuolen moninaisuutta kohtaan johtuu suomen kielen köyhyydestä. Englannin kielessä on kaksi sanaa sukupuolelle, "sex" ja "gender", joista ensimmäinen viittaa siihen mitä housuista löytyy ja jälkimmäinen identiteettiin. Se jos housuistasi ei löydy esimerkiksi nakkia, ei tarkoita että sinulla olisi velvollisuus tulla kohdelluksi naisena. Voit itse päättää miten haluat että sinut nähdään ihmisenä. Tämän vuoksi sukupuoli-identiteetti on olemassa.

      • Anonyymi

        Tottakai voi näyttää olevansa sekopää joka ei hyväksy omaa sukupuoltaan tai pervo mikä haluaa esiintyä eri sukupuolena, ei se oikeuta vaatimaan yhteiskuntaa maksamaan terveiden sukueleinten silpomisia j elinikäisiä hormonihoitoja tai muuttamaan lakeja. Transuille riittää että niillä on oikeus pukeutua miten haluavat lakien rajoissa ja lait suojelee kuten ketä tahansa muitakin. Jos maksavat itse niin silvottakoot niin paljon kuin haluavat, mutta sen ei kuulu oikeuttaa esiintymään eri sukupuolena kuin on.

        Sivistysmaissa kuten Englannissa missä on sukupuolet he ja she, ei tunnusteta mitään muita sukupuoilia, kuten ei kuulukaan, eikä yhteiskunta kustanna silpomisia.


      • Anonyymi

        Taas väärin. Et sinä itse päätä, kuinka sinut nähdään.

        Sen päättävät näkijät. Ja jos näen miehen hameessa, se on mies hameessa riippumatta siitä, mitä hän itse haluaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin. Et sinä itse päätä, kuinka sinut nähdään.

        Sen päättävät näkijät. Ja jos näen miehen hameessa, se on mies hameessa riippumatta siitä, mitä hän itse haluaa olla.

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi näyttää olevansa sekopää joka ei hyväksy omaa sukupuoltaan tai pervo mikä haluaa esiintyä eri sukupuolena, ei se oikeuta vaatimaan yhteiskuntaa maksamaan terveiden sukueleinten silpomisia j elinikäisiä hormonihoitoja tai muuttamaan lakeja. Transuille riittää että niillä on oikeus pukeutua miten haluavat lakien rajoissa ja lait suojelee kuten ketä tahansa muitakin. Jos maksavat itse niin silvottakoot niin paljon kuin haluavat, mutta sen ei kuulu oikeuttaa esiintymään eri sukupuolena kuin on.

        Sivistysmaissa kuten Englannissa missä on sukupuolet he ja she, ei tunnusteta mitään muita sukupuoilia, kuten ei kuulukaan, eikä yhteiskunta kustanna silpomisia.

        Ei kyllä yksikään tuntemani trans-ihminen ole sen enempää pervo kuin kukaan muu tuntemani perusjamppa-hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin. Et sinä itse päätä, kuinka sinut nähdään.

        Sen päättävät näkijät. Ja jos näen miehen hameessa, se on mies hameessa riippumatta siitä, mitä hän itse haluaa olla.

        Hakuatko sinä että sinua kohdellaan sinä sukupuolena minä itsesi ilmoitat vai onko oikeasti ok, että tätä ei kunnioiteta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?

        On tietysti kovin kilttiä käyttää transusta häntä miellyttävää termiä. Se ei kuitenkaan muuta tosiasioita, jos leikisti kutsut miestä naiseksi. Vielä vähemmän asiaa auttaa sukupuolineutraalin termin käyttäminen, koska sukupuoleton hän ei selvästikään halua olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakuatko sinä että sinua kohdellaan sinä sukupuolena minä itsesi ilmoitat vai onko oikeasti ok, että tätä ei kunnioiteta?

        Mitä yrität selittää? En minä ilmoita itsestäni yhtään mitään enkä ole vaatinut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?

        Hyvin tiedän, että jo muinaiset roomalaiset käyttivät toogaa ja tunikaa. Kuten nykyään on naisten ja miesten housuja, oli silloinkin erikseen naisten ja miesten mallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?

        "Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä."

        En puhu siitä, mitä on jalkojen välissä. Puhun siitä, että oli identiteetti mikä tahansa, ei sitä voi ulkopuolinen näkijä mitenkään telepaattisesti aavistaa.

        Siksi näkijä itse päättää näkemänsä perusteella, mikä vastaantulija on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?

        Saahan sitä väittää olevansa vaikka hevonen, mutta ei noiden sairaiden tai pervojen takia lakeja tarvitse muuttaa, saati silpoa terveitä elimiä yhteiskunnan kustannuksella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä yksikään tuntemani trans-ihminen ole sen enempää pervo kuin kukaan muu tuntemani perusjamppa-hetero.

        Silloin on jos väittää olevansa eri sukupuolta kuin on ja täysin moraaliton jos vaatii yhyeiskuntaa kustantamaan silpomiset vaikka oikeasti sairaat jäävät ilman hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakuatko sinä että sinua kohdellaan sinä sukupuolena minä itsesi ilmoitat vai onko oikeasti ok, että tätä ei kunnioiteta?

        Jokainen normaali ihminen haluaa kaikkien kunnioittavan sitä miksi syntymässä todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiedän, että jo muinaiset roomalaiset käyttivät toogaa ja tunikaa. Kuten nykyään on naisten ja miesten housuja, oli silloinkin erikseen naisten ja miesten mallit.

        Saahan sitä pukeutua mihin haluaa, mutta ei oikeuta esiintymään kuin olisi oikeasti mies jos nainen pukeutuu kuin mies tai päinvastoin. Ei voi mennä miesten tiloihin naisena tai jos huijaa seksikumppania niin voi käydä huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä väittää olevansa vaikka hevonen, mutta ei noiden sairaiden tai pervojen takia lakeja tarvitse muuttaa, saati silpoa terveitä elimiä yhteiskunnan kustannuksella..

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010500950.html

        Saahan sitä kuvitella olevansa vaikka karhu. mutta ei se tarkoita, että meidän muiden pitäisi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä mitä jalkojen välissä on, et identiteetistä. Kyllä minäkin näen miehen hameessa, jos näen mieheltä näyttävän henkilön hameessa. Se on täysin normaali ensiajatus. Mutta ei ainakaan minulle ole mikään ongelma kutsua häntä vaikka sukupuolineutraalilla termillä, jos hän näin minulle kertoo toivovansa. Tapanani on kunnioittaa toisia ihmisiä. Itselläni on transsukupuolisia kavereita ja yksikään heistä ei pahoita mieltään jos heitä kutsuu ensitapaamisella ulkonäköön perustuvalla pronominilla. Se onkin täysin eri asia jos tahallaan alkaa provosoimaan senkin jälkeen kun kaveri on kertonut että toivoo että häntä kutsutaan termillä X.

        Btw tiesitkö, että hame on ollut alunperin miesten vaate?

        Kunnioitatko toista ihmistä, jos hänen vahva identiteettinsä kertoo hänen olevan kenraalisotamarsalkka? Vai pidätkö häntä pahasti vinksahtaneena, kun hän marssii pitkin kaupunkia univormussaan miekka kainalossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität selittää? En minä ilmoita itsestäni yhtään mitään enkä ole vaatinut mitään.

        Ok eli jos olet mies ja omaat miehen sukupuolielimet niin sinua ei haittaa, että sinua kohdellaan naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen normaali ihminen haluaa kaikkien kunnioittavan sitä miksi syntymässä todettu.

        Okei sinua siis pitää kohdella sinä mitä et ole.

        Ymmärretty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä väittää olevansa vaikka hevonen, mutta ei noiden sairaiden tai pervojen takia lakeja tarvitse muuttaa, saati silpoa terveitä elimiä yhteiskunnan kustannuksella..

        Miksi pidät naiseutta sairautena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok eli jos olet mies ja omaat miehen sukupuolielimet niin sinua ei haittaa, että sinua kohdellaan naisena.

        Kerro vielä, kuka mahtaa olla se, joka kohtelee minua naisena, kun en näytä enkä yritä näyttää sellaiselta? Vielä ei ole tullut yhtään vastaan, mutta ehkä sinä osaat tarkentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei sinua siis pitää kohdella sinä mitä et ole.

        Ymmärretty.

        Minä olen 100% se sukupuoli miksi syntymässä todettu, vain hyvin pienellä osalla ei pystytä sukupuolta toteamaan sukuelimistä. Mielisairaudet todetaan kaltaisillasi paljon myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät naiseutta sairautena?

        Et siis hyväksy että olet nainen, siinä on kyse mielisairaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vielä, kuka mahtaa olla se, joka kohtelee minua naisena, kun en näytä enkä yritä näyttää sellaiselta? Vielä ei ole tullut yhtään vastaan, mutta ehkä sinä osaat tarkentaa?

        Ketään täällä ei kiinnosta mikä olet, mutta viimeistään seksiä harrastaessa mahdolinen kumppanisi huomaisi kumpaa sukupuolta olet, riippumatta siitä oletko silvotuttanut itsesi ja syötkö hormoneja.


    • Anonyymi

      Monisukupuolisuus on "liberaalia" höpöä. On kaksi sukupuolta ja sukupuolivammaisia. Vammaisuutta on monta astetta, mutta vaikeavammaisiakaan ei tietenkään pidä syrjiä. Ei se sukupuolinen vammaisuus muuta elämää estä kuin normaalia sukupuolielämää. Joku muu vaikea vamma kuten aivovamma voi estää koko normaalin elämän.

      • Anonyymi

        Haluatko että sinua kohdellaan naisena vaikka olet mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että sinua kohdellaan naisena vaikka olet mies?

        Yritä nyt selvittää perusasiat. Haluilla ei tässä ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että sinua kohdellaan naisena vaikka olet mies?

        Normaalit ihmiset hyväksyy oman sukupuolensa, te mielisairaat ette hyväksy.


    • Anonyymi

      Intersukupuolisuuden yleisyys on määrittelystä riippuen 0,02–1,7 % väestöstä näin kertoo THL.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole merkitystä onko niitä 1 vai 5 promillea syntyneistä, saavat tarvittavat hoidot joka tapauksessa, mutta jos vika korvien välissä niin ei silloin jalkoväliä kuulu silpoa tai papereita muuttaa eri sukupuoliseksi.


    • Anonyymi

      Moninaisuus on toiveiden, pelkojen ja epävarmuuden, tunteiden moninaisuutta. Lisääntymismielessä sukupuolia on kaksi. Miehessä voi olla feminiinisyyttä ja naisessa maskuliinisuutta, ilman että sitä pitää erikseen alleviivata.

    • Anonyymi

      Sukupuoli: jos tuottaa isoja sukusoluja eli munasoluja, on nainen. Jos tuottaa pieniä sukusoluja eli siittiöitä, on mies. Siinä se on, sukupuoli.

      • Anonyymi

        Lapsillakin on sukupuoli ja näkee jalkovälistä.


      • Anonyymi

        Eli jos olet mies ja identifioit mieheksi sinua saa kohdella naisena?

        Sukupuoli-identiteetti kuuluu sukupuoleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olet mies ja identifioit mieheksi sinua saa kohdella naisena?

        Sukupuoli-identiteetti kuuluu sukupuoleen.

        Sukupuoli-identiteetti ei kuulu sukupuoleen, koska se on vasemmistolaisten keksimä mielikuvituksen tuote, kun taas sukupuoli on fyysinen ja biologinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olet mies ja identifioit mieheksi sinua saa kohdella naisena?

        Sukupuoli-identiteetti kuuluu sukupuoleen.

        Sukupuoli-identiteetti on jossain syvällä mielen sisällä näkymättämissä eikä suoraan vaikuta mitenkään siihen, miten muut sinua kohtelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olet mies ja identifioit mieheksi sinua saa kohdella naisena?

        Sukupuoli-identiteetti kuuluu sukupuoleen.

        Mielisairaat kuvittelee ja haluaa mitä tahansa, mutta ei se sukupuolta miksikään muuta.


    • Anonyymi

      "Miten Soini, joka on ollut politiikan huipulla, voi vielä tänä päivänä väittää (Ylen aamussa) että sukupuolten moninaisuus on höpöä?"

      Vai että se absoluuttinen totuus olisi siellä politiikan huipulla! Soppii ehkä hieman eppäillä varsinkin jos sattui katsomaan välikysymyskeskustelua tällä viikolla.

      Ei se viisaus ainakaan siellä opposition puolella ole kun eivät edes tiedä vientiteollisuuden merkitystä Suomen taloudelle ja sitä kautta kansantalouden kestokyvylle mitä kaikkea hyvinvointivaltio pystyy ylläpitämään!

      Se että tapahtuu kehityshäiriöitä ei vielä tarkoita että olisi syntynyt jotain sellaista uutta jota voidaan pitää osana uutta lajia! Vasta siinä kohtaa kun tämä uusi "laji/sukupuoli/jne." pystyy itsenäisesti tuottamaan omia samanlaisia jälkeläisiä, ilman alkuperäisiä isäntiä, voidaan puhua jostain uudesta "normaalista".

      Kyllä sitä oikeaa totuutta pitää yleensä hakea ihan jostain muualta kuin poilitiikasta sillä kuten tiedämme niin ideologia ja todellinen totuus eivät oikein hyvin sovi yhteen.

      • Anonyymi

        Sukupuolia on tasan kaksi, sen näkee jalkovälistä ja kromosomeista, eikä se silpomalla ja hormoneilla miksikään muutu. Seksuaalisia haluja ja mielisairauksia on paljon erilaisia, mutta ne ei määritä sukupuolta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe