Luuleeko velkojapankki, että talo on oikea kultakimpale? Korkein tarjous oli yli 8000 euroa, vaikka talon oikea arvo on selkeästi miinusmerkkinen. Suomeksi sanottuna taloa on osattu hoitaa niin huonosti, että oikea termi sille on: ihan paska.
Hoikkalan talosta tehty korkein tarjous hylättiin taas
21
388
Vastaukset
- Anonyymi
Taitamattomille ihmisille ei pitäisi myydä taloja. Ei ainakaan ottaa vakuudeksi heidän talojaan. Nämä ovat ikäviä asioita kaikille osapuolille, paitsi pekalle, tapanille ja marja-riitalle. Pankille aiheutuvat luottotappiot näkyvät muille pankin velalliselle korkeampina korkoina. Jostakin pankkienkin on saatava rahat luottotappioiden kattamiseen.
- Anonyymi
Kannattaako siis cv:ssä mainita olen itse henkilökohtaisesti ollut aiheuttamassa satojen tuhansien luottotappioita tähän ei eläin pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako siis cv:ssä mainita olen itse henkilökohtaisesti ollut aiheuttamassa satojen tuhansien luottotappioita tähän ei eläin pysty
Se olisi paikallaan. Jarmo taisi saada potkut kiinteistövälityksestäkin luottotieto-ongelman johdosta? Hän haki hommia Tampereen puskaradiossa.
- Anonyymi
op jakaa hallinnolleen vakuuksiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
op jakaa hallinnolleen vakuuksiaan
Jarmo oli aikoinaan osuuspankin palkkalistoilla, kunnes matti ja reijo puuttuivat asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarmo oli aikoinaan osuuspankin palkkalistoilla, kunnes matti ja reijo puuttuivat asiaan.
tuon ruunaparin aikana ne rökäletappiot on tulleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuon ruunaparin aikana ne rökäletappiot on tulleet
hyvin todennäköistä koska jarmo oli op:ssa matin ja reijon aikaan. lopulta matti ja reijo antoivat jarmolle monoa ja op pääsi jaloilleen ja nousuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvin todennäköistä koska jarmo oli op:ssa matin ja reijon aikaan. lopulta matti ja reijo antoivat jarmolle monoa ja op pääsi jaloilleen ja nousuun
Asian todellinen laita taisi olla niin että matti ja reijo eivät halunneet että linnakundi hääräilee pankissa? Ajattelutapa on hyvin vanhanaikainen.
- Anonyymi
Ruikku pinnoissa nostaa talon arvoa kymmeniätuhansia.
- Anonyymi
Jokuhan olisi ollut valmis maksamaan sierran penkistä 200 000 dollaria in cash.
- Anonyymi
Tarkistetaan välillä tarjoajien luottokelpoisuuksia?
- Anonyymi
Nyt kiinteistö näkyy olevan autiona. Ei mitään merkkejä kulkemisesta pihalla. Talvi tuhoaa rakennuksen täysin....
- Anonyymi
Talvi korjaa rakennusparan olemasta kokonaaaan....
- Anonyymi
Se on valmiiksi jo ihan paska. Olisipa parjanen neuvonut hoikkalaa talon kunnossapitoasioista.
- Anonyymi
myllishän jo vuosiikausanutdet kuulutti taloa omakseen,, miksi ei hoitanut
- Anonyymi
kunnossapito on hoide ja vuokralaisellettava väistötilaremontin ajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnossapito on hoide ja vuokralaisellettava väistötilaremontin ajaksi
ongelmaksi vissiin muodostui se ettei myllis suostunut nuolemaan jarmon pepareikää?
- Anonyymi
Matti ja reijo ajattelivat aina kaikesta niin kovin kovin vanhanaikaisesti. Heille ei sopinut juuri mikään. Ei linnakundi pankissa, ei miesten välinen seksi, ei edes seksi lapsen kanssa.
- Anonyymi
Jostain syystä ennen vanhaan pidettiin huonona juttuna jos rikolliset toimivat pankissa virkailijoina. Nykyään asialla ei enää ole sellaista merkitystä.
- Anonyymi
He vain halusivat, että Osuuspankissa asiat olisivat yhtä hyvällä tolalla kuin Metsänhoitoyhdistyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He vain halusivat, että Osuuspankissa asiat olisivat yhtä hyvällä tolalla kuin Metsänhoitoyhdistyksessä.
He eivät huomioineet lainkaan sitä tosiasiaa, että vankilassa saa paremmat valmiudet pankkivirkailijatyöhön kuin jossain kauppaopistossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569