Poste restante on mailman paras osoite !
Ei asumiskuluja !
Poste restante on mailman paras osoite ! Ei asumiskuluja !
22
317
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmät ihmiset eivät tienneet tätä vaihtoehtoa, mutta miksi ?
- Anonyymi
no miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi
siksikö?
- Anonyymi
Aloittaja asuu siis kadulla ja liekkihotelleissa ja hakee postinsa noutotiskiltä.
- Anonyymi
Noutotiski sijaitsee missä?
- Anonyymi
No siellä postissa.
- Anonyymi
Ei sitä yksityishenkilö saa. Pitää olla firma.
- Anonyymi
Taitaa olla toisinpäin
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !Mikä ihmeen vimma sinulla on spämmätä kymmeniä samanlaisia viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen vimma sinulla on spämmätä kymmeniä samanlaisia viestejä.
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !Pien koneilla eli halkomakoneella mutta vain kesällä auringon paistaessa tehdään ilmaiseksi puut !
Kyllä elämä on halpaa kun oikein oivaltaa ilman laskuja ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pien koneilla eli halkomakoneella mutta vain kesällä auringon paistaessa tehdään ilmaiseksi puut !
Kyllä elämä on halpaa kun oikein oivaltaa ilman laskuja !niin täälläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !Oi Pellehermanni, kerropas paljonko siitä aggregaatista tulee kuluja? Ja paljonko paneelit maksoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi Pellehermanni, kerropas paljonko siitä aggregaatista tulee kuluja? Ja paljonko paneelit maksoi?
panelit 20kpl 59e kpl 410w itse asennettu ja invertteri 400e hypriri kiinan agre 5kw
Agrea käytetään noin 2tuntia max päivässä vielä ei tartte kun on valosaa ja ei kylmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
panelit 20kpl 59e kpl 410w itse asennettu ja invertteri 400e hypriri kiinan agre 5kw
Agrea käytetään noin 2tuntia max päivässä vielä ei tartte kun on valosaa ja ei kylmäSiksi jos sinä tietäisit, mutta oletkin niin tyhmä että tiesin sen
- Anonyymi
kohta ei jaksa hakea sitäkään postia
- Anonyymi
Keneltä sinä postia saisit?
Ulosotosta?
Haastemieheltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä sinä postia saisit?
Ulosotosta?
Haastemieheltä?en minä saa postia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en minä saa postia
nyt pihalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt pihalle
Lopetan vapaaehtosen työn haun kun mitään ei kuulu !
Pitäkää tunkkinne !
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184