Sellaista se elämä on. Ikää ja intoa olis ollut, mutta vaimolle ei käynyt, ei sitten kerta kaikkiaan käynyt. No ok. näin, pari humalaista veikkoa huuteli vaimolle puistossa, kun kävelimme ohitse. He lähtivät seuraamaan perässämme ja tuo huutelu jatkui. Viimeinen pyyntö oli, että anna edes pusu. Vaimo pysähtyi otti toista kaksin käsin niskasta ja antoi sellaisen kielisuudelman, että pelkäsin miehen tukehtuvan. Kun tuo viimein loppui, vaimo sylkäisi kaverin kasvoille ja otti kunnon oteen haarovälistä. Kyllä se kuulema seisoi, mutta pieni oli.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Noinkin voi käydä, jos käytöstavat eivät ole kohdillaan.
- Anonyymi
Se kundi oli Rauno setä ilmiselvästi...olitteko Heinolassa!?
- Anonyymi
Mulla poikuus jäi tuossa rinnakkaisessa rapussa asuvalle Rouvalle vuosi sitten. Mies varmisti vielä katselemalla että toimitus meni ohjesäännön mukaan. Sen jälkeen olen käynyt kertausharjoituksissa tasaisin välen, tai aina kun on kutsuttu. Avioparin hyvinsäilyneet Rouvat ovat parasta ikinä. Saa panna paljaalla, eikä tarvitse välittää ehkäisystä, ja kaverinkin voi ottaa mukaan, kun kysyy luvan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1452294Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236957Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154940- 78903
- 64891
- 117889
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70725- 71591