Sellaista se elämä on. Ikää ja intoa olis ollut, mutta vaimolle ei käynyt, ei sitten kerta kaikkiaan käynyt. No ok. näin, pari humalaista veikkoa huuteli vaimolle puistossa, kun kävelimme ohitse. He lähtivät seuraamaan perässämme ja tuo huutelu jatkui. Viimeinen pyyntö oli, että anna edes pusu. Vaimo pysähtyi otti toista kaksin käsin niskasta ja antoi sellaisen kielisuudelman, että pelkäsin miehen tukehtuvan. Kun tuo viimein loppui, vaimo sylkäisi kaverin kasvoille ja otti kunnon oteen haarovälistä. Kyllä se kuulema seisoi, mutta pieni oli.
Pojat sai kahta, ensin pyytää ja sitten olla ilman.
Anonyymi-ap
3
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Noinkin voi käydä, jos käytöstavat eivät ole kohdillaan.
- Anonyymi
Se kundi oli Rauno setä ilmiselvästi...olitteko Heinolassa!?
- Anonyymi
Mulla poikuus jäi tuossa rinnakkaisessa rapussa asuvalle Rouvalle vuosi sitten. Mies varmisti vielä katselemalla että toimitus meni ohjesäännön mukaan. Sen jälkeen olen käynyt kertausharjoituksissa tasaisin välen, tai aina kun on kutsuttu. Avioparin hyvinsäilyneet Rouvat ovat parasta ikinä. Saa panna paljaalla, eikä tarvitse välittää ehkäisystä, ja kaverinkin voi ottaa mukaan, kun kysyy luvan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203