ISOSSA KUVASSA tuli ISO VOITTO
PETTERI ORPO : PITKÄSSÄ JUOKSUSSA olemme samaa mieltä .
35
482
Vastaukset
- Anonyymi
TAVIO saa päättää jatkossakin yksittäisiä asioita .
- Anonyymi
Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan .
Työvoimaa on riittävästi ,satusetä Satonen kertoi .
- Anonyymi
A1 HANTTI SANOO ,PÄÄ KYLMÄNÄ .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYTKIN KYLMÄÄ
- Anonyymi
OIVAT IKET
- Anonyymi
OIVAT IKET
- Anonyymi
Ei sovi samaan kuvaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan miinoja,hän toistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIINAt ovat t tarpeelinen hidaste, HANTTI kuittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hantti on ISOSSA KUVASSA kupla.
- Anonyymi
Nyt rävähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RASISMIKOULUTUS OLI TARPEEN, HANTTI HÄKKÄNEN KERTOO JA TOIVOO PETTERIN JÄRJESTÄVÄN JATKOKURSSIN.
- Anonyymi00032
PRIORITEETIT PÄÄTETÄÄN JATKOSSA TPUTVASSA
- Anonyymi00033
ELINA SANOI: TÄMÄ EI LE PRIORITEETTIMME
- Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
JARGONIA RIITTÄÄ
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
KUULUISIA SANONTOJA ISOSSA KUVASSA
- Anonyymi
Lepoväki on ottanut oman osansa. Yksittäisiä ongelmia voikin ratkoa yksin.
- Anonyymi
Helteelä toimii neuvojana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helteelä toimii neuvojana.
Kohilla kohistaan.
- Anonyymi
Stubbekin tukee päätöksiä .
- Anonyymi
VMP
- Anonyymi
Stubbe ei maistanut Hurstin puuroa.
- Anonyymi
ESSAYAH saa harjoittelukaudella vapaat kadet.
Näin hallitus pysyy koossa. - Anonyymi
Orpon höpötykset ovat yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Isossa kuvassa näkyy pieni mies.
- Anonyymi
Kokoaan pienempi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoaan pienempi mies.
OJASTA ALLIKKOON.
- Anonyymi
PETTERI ja TAVIO samassa veneessä .
Yksimielisesti. Kun nyt luin tähän mennessä kertyneet kommentit aloitus mukaan lukien niin mistä löytyy moinen hölmöläisjoukko. Yhtäkään älykästä kommenttia en nähnyt tai joku livahti alta silmieni.
Oletteko te Lyylit todella moista ajattelemaan kykenemätöntä porukkaa? Vaikeaa uskoa mutta saattaa olla peruskoulun aikaansaannosta, kansakouluista sentään tuli fiksumpaa porukkaa aikanaan.- Anonyymi
Heh-heh Jos haluat mennä nopeasti mene yksin, jos haluat mennä pitkälle mene yhdessä.
- Anonyymi
Nyt nostimme ruoan alvia 35 %
- Anonyymi00031
KOKMUSAJATELMA
- Anonyymi00035
SUURENNUSLASIA KÄYTTÄEN PIENIKIN NÄYTTÄÄ SUURELTA, PETTERI HÄMMÄSTELEE
- Anonyymi00037
MAHTAVAA INFORMAATIOTA OLI TUOSSA LAUSUNNOSSA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181