Onko oikein, että toisen ihmisen hassunkurisesta valokuvasta tehdään profiilikuva eri keskustelufoorumeille? Tämän lisäksi hassulle hahmolle annetaan erikoinen nimi.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Ne hoikkalan kuvat oli kivoja joissa ol se happinaamarikin
- Anonyymi
Syyttäjä katsoi, että mitään identiteettivarkautta ei ole tapahtunut. Jarmon päät keskustelivat asiallisesti ja omilla nimillään.
- Anonyymi
Paras kuva oli se jossa merkkihenkilö imi peeniksen muotoista härpäkettä.
- Anonyymi
Olisiko identiteettivarkaus ollut silloin kyseessä, jos jarmon päät olisivat pyrkineet esiintymään hoikkalana?
- Anonyymi
Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.
Kaiken hyvän lisäksi hänestä tuntui, että häntä vainotaan.
- Anonyymi
pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina
Oikeudessa ei käsitelty lainkaan pikkupoikien ja merkkihenkilön välisistä suhteista.
- Anonyymi00023
Kyllä olisi ollut. Ikaalisten hauskassa tapauksessa pikkujarmot sekoilivat mylliksen johdolla omilla omintakeisilla nimillään. Jarmo itsehän riitautui pahasti omien päittensä kanssa.
- Anonyymi
Kunnianloukkauspuolella merkkihenkilöstä tuntui, että kirjoittelussa häntä epäiltiin seksuaalisesti poikkeavaksi ja viinaanmeneväksi.
- Anonyymi
Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.
Jos kyseessä on hame päällä kirmaileva merkkihenkilö, homma kannattaa unohtaa oitis.
- Anonyymi
Merkkihenkilön runsaaseen alkoholin käyttöön viitataan, asianajajan mukaan, kirjoittamalla, että antaa hänen vain maata mun asillaan hangessa.
- Anonyymi
Miksi syyttäjä katsoi, ettei mitään identiteettivarkautta ja vainoamista ole tapahtunut missään vaiheessa?
- Anonyymi
Merkkihenkilön asianajaja kiisti merkkihenkilön laskeneen alleen peekan sierrassa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä he pyrkivät salaamaan hauskaa tapahtumaa, jossa penkki oli yltä-päältä ruikussa.
- Anonyymi
Merkkihenkilön oli mainittu olevan neitimäinen. Kuinka osuva tuo ilmaus on?
- Anonyymi
Riisuppa itsesi alastomaksi taksissa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021142
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.115657Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466