Identiteettivarkauksista muodostumassa ongelma Ikaalisissa

Anonyymi-ap

Onko oikein, että toisen ihmisen hassunkurisesta valokuvasta tehdään profiilikuva eri keskustelufoorumeille? Tämän lisäksi hassulle hahmolle annetaan erikoinen nimi.

17

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne hoikkalan kuvat oli kivoja joissa ol se happinaamarikin

• Anonyymi

Syyttäjä katsoi, että mitään identiteettivarkautta ei ole tapahtunut. Jarmon päät keskustelivat asiallisesti ja omilla nimillään.

• Anonyymi

Paras kuva oli se jossa merkkihenkilö imi peeniksen muotoista härpäkettä.

• Anonyymi

Olisiko identiteettivarkaus ollut silloin kyseessä, jos jarmon päät olisivat pyrkineet esiintymään hoikkalana?

• Anonyymi

Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.

Kaiken hyvän lisäksi hänestä tuntui, että häntä vainotaan.

• Anonyymi

pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina

Oikeudessa ei käsitelty lainkaan pikkupoikien ja merkkihenkilön välisistä suhteista.

• Anonyymi

Kunnianloukkauspuolella merkkihenkilöstä tuntui, että kirjoittelussa häntä epäiltiin seksuaalisesti poikkeavaksi ja viinaanmeneväksi.

• Anonyymi

Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.

Jos kyseessä on hame päällä kirmaileva merkkihenkilö, homma kannattaa unohtaa oitis.

• Anonyymi

Merkkihenkilön runsaaseen alkoholin käyttöön viitataan, asianajajan mukaan, kirjoittamalla, että antaa hänen vain maata mun asillaan hangessa.

• Anonyymi

Miksi syyttäjä katsoi, ettei mitään identiteettivarkautta ja vainoamista ole tapahtunut missään vaiheessa?

• Anonyymi

Merkkihenkilön asianajaja kiisti merkkihenkilön laskeneen alleen peekan sierrassa.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä he pyrkivät salaamaan hauskaa tapahtumaa, jossa penkki oli yltä-päältä ruikussa.

• Anonyymi

Merkkihenkilön oli mainittu olevan neitimäinen. Kuinka osuva tuo ilmaus on?

• Anonyymi

Riisuppa itsesi alastomaksi taksissa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10651
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3319
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      228
      2230
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2043
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      2
      1442
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1154
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 176
      1034
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe