Onko oikein, että toisen ihmisen hassunkurisesta valokuvasta tehdään profiilikuva eri keskustelufoorumeille? Tämän lisäksi hassulle hahmolle annetaan erikoinen nimi.
Identiteettivarkauksista muodostumassa ongelma Ikaalisissa
17
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ne hoikkalan kuvat oli kivoja joissa ol se happinaamarikin
- Anonyymi
Syyttäjä katsoi, että mitään identiteettivarkautta ei ole tapahtunut. Jarmon päät keskustelivat asiallisesti ja omilla nimillään.
- Anonyymi
Paras kuva oli se jossa merkkihenkilö imi peeniksen muotoista härpäkettä.
- Anonyymi
Olisiko identiteettivarkaus ollut silloin kyseessä, jos jarmon päät olisivat pyrkineet esiintymään hoikkalana?
- Anonyymi
Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkanon kaupungin kehittämisjohtaja uskoi, että hillittömän hauskojen päiden takana oli itse jarmo. Jarmo sai kuulemistilaisuuden jälkeen huomautuksen päittensä toiminnasta.
Kaiken hyvän lisäksi hänestä tuntui, että häntä vainotaan.
- Anonyymi
pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pikkuåpjat atte ja niko hoikalaesiintyivät mäki hompoloina
Oikeudessa ei käsitelty lainkaan pikkupoikien ja merkkihenkilön välisistä suhteista.
- Anonyymi
Kunnianloukkauspuolella merkkihenkilöstä tuntui, että kirjoittelussa häntä epäiltiin seksuaalisesti poikkeavaksi ja viinaanmeneväksi.
- Anonyymi
Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia aatoksia oli liikkeellä että merkkihenkilöstä voisi saada leikkaamalla helposti naisen. Naiset ovat ihania, joten ei mikään huono vaihtoehto.
Jos kyseessä on hame päällä kirmaileva merkkihenkilö, homma kannattaa unohtaa oitis.
- Anonyymi
Merkkihenkilön runsaaseen alkoholin käyttöön viitataan, asianajajan mukaan, kirjoittamalla, että antaa hänen vain maata mun asillaan hangessa.
- Anonyymi
Miksi syyttäjä katsoi, ettei mitään identiteettivarkautta ja vainoamista ole tapahtunut missään vaiheessa?
- Anonyymi
Merkkihenkilön asianajaja kiisti merkkihenkilön laskeneen alleen peekan sierrassa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä he pyrkivät salaamaan hauskaa tapahtumaa, jossa penkki oli yltä-päältä ruikussa.
- Anonyymi
Merkkihenkilön oli mainittu olevan neitimäinen. Kuinka osuva tuo ilmaus on?
- Anonyymi
Riisuppa itsesi alastomaksi taksissa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959