Salaiset synnit piilotetaan kaappiin

Anonyymi-ap

Helluntailaisuus on saastainen lahko ja siinä ei auta uskovienkaan kasteet ja kaatotemput.
Onhan se hienoa kun pastorina saa luvata pelastusvarmuuspaikkoja pilvessä.

26

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat oksentaneet silmävoiteen pois.
      Eihän pelastusvarmat tarvitse silmävoidetta lahkokokouksissa.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset piilottavat syntejään.
      Hellareilla toinen lahko-jeesus joka on jakanut etukäteen pelastusvarmuuspaikat.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hulluntailainen pakkolahkolainen uskoo olevansa synnitön.
        Se on iso synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluntailainen pakkolahkolainen uskoo olevansa synnitön.
        Se on iso synti.

        Kyllä helluntailaisten solussa väittivät olevansa synnittömiä aikuisena otetun UPOTUSKASTEEN jälkeen

        Oikeasti olivat saatanan lähettiläitä


    • Anonyymi

      Piilotetut synnit lahkolaisuudessa

      Helluntaipastorit vaimot ei todellakaan olleet neitsyitä mennessään naimisiin.

    • Anonyymi

      Lahkolaisuus - syntiä
      Syntien piilottaminen - syntiä

      Helluntailaisuudessa ei taistella henkivaltoja vastaan vaan vauvoja vastaan.

    • Anonyymi

      Miksi olet syntiä ajatteleva ja tekevä "ulkokultainen* helluntailainen ?

    • Anonyymi

      Olsen oli
      - apostoli
      - helluntaikastettu
      - "luziferin pastori" sodoman helluntaihengessä
      .
      Perusti Suomeen 40 helluntaiseurakuntaa.

    • Anonyymi

      Jospa helluntaipastorit tunnustaisivat salaiset syntinsä.

    • Anonyymi

      Mitä tekevät lahkopastorit ?

    • Anonyymi

      Jumalaton mies perusti helluntailaisuuden.

      Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17]

      • Anonyymi

        Arkkipiispa Luoma on antanut luvan homoilulle.


      • Anonyymi

        Tuota totuutta ei helluntailaiset halua kertoa

        Homous ja helluntailaisuus tulivat Suomeen käsi kädessä
        Ja niin on tänäkin päivänä!


    • Anonyymi

      suomi24 on osallinen kiihottamiseen kansaryhmää vastaan. Ylläpito on suurin yksittäinen aloitusten tekijä ja kommenttien lähettäjä. Lähes kaikki ylläpidon kautta palstalle postatut kommentit sisältävät vihapuhetta ja panettelua ja solvaamista ja valheellisia väittämiä.

      • Anonyymi

        Helluntailaisia kiihottaa helluntaikaste ja demonihenkivallat.


    • Anonyymi

      Jokaiselle on tärkeintä itse olla pelastunut. Kun on uudestisyntynyt, saa Jumalan pyhän hengen kulleen henkensä tilalle, ja pyhä henki ohjaa totuuteen ja ymmärrykseen.

      Mihin sitten pitää uskoa. 1 Cor 15:1-4 (KJB). Jeesus sovitti verellään kaikki synnit. Pelastumme sillä hetkellä, kun uskomme tuon ja otamme sen vastaan oman syntisyytemme kohdalle. Jos on oikeasti tullut uskoon, alkaa tuntea vetoa totuuden sanan kuulemiseen. Raamattua tulisi lukea itse ja tulisi kuunella hyviä opettajia. En tiedä parempia kuin Geoffrey Grider ja Robert Breaker. Raamatun täydellisyydestä kannattaa kuunnella Brandon Petersonia.

    • Anonyymi

      Kannattaa uskoa Ellen Whiteen.
      Hänen kauttaan miljoonat ihmiset ovat tehneet uskonratkaisun.

    • Anonyymi

      Juopot luterilaiset ovat juoneet partavetensä ja syöneet silmävoiteet kuten tämäkin aloitus vahvistaa, tuloksena on tila joka muistuttaa pyöreän huoneen huutoja !

      Olisko munk maalannut juuri siitä huuto-taulunsa, saa miettiä asiaa!

    • Kristinusko on mennyt piloille. Kaikki PUHTAAT JA AIDOT ihmiset kelpaavat Jumalalle. Jumala rakastaa reppanoita, viattomia ja juuri tällaisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      helluntailainen kuvittelee , että koko universum ja sen Luoja kumartaa
      häntä ja hänen ratkaisuaan .

      Raamattu: "Minä , Herra - se on minun nimeni - minä en anna kunniaani toiselle , enkä ylistystäni epäjumalille ." Jes: 42

      helluntailaisen epäjumala on "OMA ratkaisu" > "MINUN" uskoni .

      • Anonyymi

        Luuk15:7Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk15:7Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

        ei se pelkkä OMAN elämänsä "parannus" > OMIEN tekojen kautta , "parannus"
        on mielenmuutos , että TUNNUSTAT itsesi syntiseksi , jota helluntailainen EI TUNNUSTA , "synti, joka minussa asuu" > perisynti Aadamista ja Eevasta alkaen .

        Ainoa , jota tulee ylentää on Jumala Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa , on
        LAHJAVANHURSKAUS , joka sekin on helluntailaiselle vieras käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se pelkkä OMAN elämänsä "parannus" > OMIEN tekojen kautta , "parannus"
        on mielenmuutos , että TUNNUSTAT itsesi syntiseksi , jota helluntailainen EI TUNNUSTA , "synti, joka minussa asuu" > perisynti Aadamista ja Eevasta alkaen .

        Ainoa , jota tulee ylentää on Jumala Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa , on
        LAHJAVANHURSKAUS , joka sekin on helluntailaiselle vieras käsite.

        Pitäisikö toisen elämä parantaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö toisen elämä parantaa???

        tottakai saa ja voi omaa elämäänsä parantaa , ja sitä voi tehdä ihan koko elämänsä ajan > päivittäin < , eikä sittenkään ole valmis OMISSA teoissa .

        "ette itsenne kautta - se on Jumalan LAHJA" Ef: 2

        uskooko helluntailainen Jumalan LAHJAN > "Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa"<


    • Anonyymi

      Jospa puuäijällä olisi netti !

      Saisimme edes joskus jotain järkevää luettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe