🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun josta tulee ilmaletku koppaan joka laitetaan naamalle. Ex tempore yöpusut ei onnistu muuten kuin samuttamalla laite ja ottamalla norsun kärsää muistuttava koppa naamalta ensin pois.
Ja ennenkuin joku taas vihjailee pillereistä, niin mulla on 4 sydänlääkettä, 2 kolesteroliläkettä ja 3 diabeteslääkettä.
Täyttelin kahden viikon dosetit
15
236
Vastaukset
- Anonyymi
Olis varmaan syytä laihduttaa ittensä normaalipainoon.
- Anonyymi
Kannattaa pyrkiä syömään terveellisemmin, niin voit jopa päästä ainakin osasta lääkkeitä eroon.
Palstan einsteinit heti neuvomassa. Kuvitteletko, ettei lääkärit ole neuvoneet. Syömisistä ei ole apua silloin, kun on perinyt hyperkolesterolemian.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Palstan einsteinit heti neuvomassa. Kuvitteletko, ettei lääkärit ole neuvoneet. Syömisistä ei ole apua silloin, kun on perinyt hyperkolesterolemian.
Usko parantumiseen ja siihen että asiat voivat muuttua tekee ihmeitä. Ei oo pakko lukittautua johonkin diagnoosiin, tällanen oon enkä mitään voi.
Anonyymi kirjoitti:
Usko parantumiseen ja siihen että asiat voivat muuttua tekee ihmeitä. Ei oo pakko lukittautua johonkin diagnoosiin, tällanen oon enkä mitään voi.
Niin! Ehkä mä mun hyperkolesterolemia häipyy geeneistä kun katson korteista tms. Kun kerran ruokavalio ei siihen ole auttanut.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin! Ehkä mä mun hyperkolesterolemia häipyy geeneistä kun katson korteista tms. Kun kerran ruokavalio ei siihen ole auttanut.
Itsellä on sama. Sain heti alkuunsa 10 rosut. Laski heti. Mut elintavat vaikuttaa todella paljon. Ei tarvitse olla esiteini ymmärtääkseen sen asian. Pitää vai osata syödä ja liikkua oikein. Tai sinulle sopivalla tavalla.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jos ei 9 eri lääkettä ole auttanut niin voihan sitä katsoa eri kantiltakin ja olla avoin eri vaihtoehdoille.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei 9 eri lääkettä ole auttanut niin voihan sitä katsoa eri kantiltakin ja olla avoin eri vaihtoehdoille.
Miten ne ei olisi auttaneet? Sokerit on ok ja kokonaiskolesteroli 2 niinkuin pitääkin. Olen erikoissairaanhoidon tarkkailussa. Jotenkin koomista kuvitella että tarvitsisin neuvoja täältä suomi24 palstalta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten ne ei olisi auttaneet? Sokerit on ok ja kokonaiskolesteroli 2 niinkuin pitääkin. Olen erikoissairaanhoidon tarkkailussa. Jotenkin koomista kuvitella että tarvitsisin neuvoja täältä suomi24 palstalta.
Ja lounas ajatuskin vain mielessä🤣
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Meikäläinen on kuule asiantuntija, mut jos ei neuvot kiinnosta niin usko sitten muita.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvinvointi on muutakin kuin haarukassa olevia numeroarvoja.
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläinen on kuule asiantuntija, mut jos ei neuvot kiinnosta niin usko sitten muita.
Tästä linkistä löytyy kaikki uusin tieto terveydenhuollon asiantuntijoiden kirjoittamana. Mulla on ollut jopa lääkärin lähetteellä tunnus omapolun hoitoihin.
https://www.terveyskyla.fi/talotAnonyymi kirjoitti:
Hyvinvointi on muutakin kuin haarukassa olevia numeroarvoja.
Öööö. Vain niin. Enpä olisi tiennytkään 😳
- Anonyymi
Akupunktio, sähkövirralla kehon hively? Ei välttämättä aivojen käristämisiä vaadita. Pieni sähkövirta yhdistettynä veteen kuulostaa vaaralliselta mutta voisi tarjota apua kehon kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Siis pieni virta, ei ISO. Tietysti nämä asiat tulisi suorittaa lääketieteen ammattilaisten suorittamina. En minä ainakaan itse astuisi vedellä täytettyyn kylpyammeeseen johon heittäisin verkkovirrassa olevan leivänpaahtimen. Myytinmurtajat testasivat kodin eri sähkölaitteita miten ne reagoivat veden kanssa, kun ne ovat verkkovirrassa. Tulokset olivat vaihtelevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781