On siinä suomella nyt oikea roskaporukka hallituksessa

Anonyymi-ap

Minä niin kaipaan sitä edellisen hallituksen ahkeraaa, osaavaa ja älykästä naisviisikkoa, jolloin Suomi nautti koko maailman ihailusta.

Terveisin mies 75 v.

18

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketjussa on vain aloitus, mutta jo on yksi hyökkäys on poistettu. Se kun lerpottaa niin.........

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ahkeraa ja älykästä??😂😂 Onko papparainen unohtanut ottaa lääkkeet???

      • Anonyymi

        Kaikkien äly ei tietysti riittänyt huomaamaan heidän älykkyyttään.


      • Anonyymi

        Se todistaa heidän älynsä ja osaamisensa että missä "viroissa" he nyt ovat.


      • Anonyymi

        Olen entinen persu ja koskaan enää en yhtään nilkki kapitalisti persua äänestä itse. Hävyttömät valehtelijat ovat.
        Vievät leikkauksineen suomen suohon, ja räkänokat pullistelee patsastelee verovaroin somessa


    • Anonyymi

      Totta, kansainvälinen positiivinen julkisuus oli tuolloin suurta.
      Talouspuoli vain siinä julkisuusmylläkässä jäi huomiotta ja hoitamatta kiinnostuksen puutteessa. Kevyesti heiteltiin tarinaa, ettei velkaa tarvi maksaa takaisin ja asenne ’rahaa on’ vallitsi.
      Nyt sitten maksetaan tuon viisikon talouspolitiikan aiheuttamia laskuja ja se taas ei ole helppoa eikä siitä saa edes kansainvälistä positiivista julkisuuttakaan. Suomen maine vahvana taloutena on nyt vaihtunut aivan toisenlaiseksi..

      • Anonyymi

        Kaikki myös taloudessa oli huippuhyvässä kunnossa eikä valkaakaan otettu kuten nyt.


      • Anonyymi

        Kato tollo omia persuja hallituksessa, ei yhtään viisasta tahi järkeä omaavaa. Saunassa asujia ja asumistuki kieroilijoita joulupukkeja ja liivijengiläisiä, rasisteja kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki myös taloudessa oli huippuhyvässä kunnossa eikä valkaakaan otettu kuten nyt.

        Velkaahan otettiin ja asenne oli, ettei sitä tarvi maksaa takaisin. Velalla luotiin lakisääteisiä maksuautomaatteja, joihin ei omat rahat riitä millään, vaan on pakko ottaa lainaa lisää niitä varten.
        Korkotaso oli nolla ja jopa miinuksella ja se houkutti lainanottoon ja kulutusjuhliin, kun vielä uskottiin ettei niitä tarvitse maksaa. Nyt korot on nousseet ja yllätys yllätys lainoja joutuukin maksamaan takaisin. No tuo imagohallitus ministereineen ei enää ole vastaamassa tekosistaan, expääministerikin lentelee ympäri maailmaa ja luksussviiteissa asuu ja elää luksuselämää. Ei siinä mitään, mutta pääministerinä ajoi talouden syöksyyn ja nyt niitä laskuja siis maksellaan. Hän ei ole laskuja maksamassa.


    • Anonyymi

      naiset keskimäärin ovat tunareita
      sanna elävä todiste tästä
      esim tarja filatov, demari myös, aivan toivoton holmö

      • Anonyymi

        Yksikin nainen eduskunnassa on viisaampi ja älykkäämpi kuin kaikki muut miesedustajat yhteensä.

        Terveisin mies 70 v. (ei lerppa)


    • Anonyymi

      Se maksoi suomalaisille 80 miljardia.

      • Anonyymi

        Niin se maksoi, tämä Orpon ja Purran hallitus.


    • Anonyymi

      Hallituksemme on hirveä häpeä tälle maalle.

      • Anonyymi

        Tämä orpon lapasen hallitus on tuhonnut kaiken Marinin hallituksen hyvän työn ja maineen ulkomailla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe