Mikä pointti jatkaa?

Naputtaa runescapessa jotain vitun questei. Tai saada jotain dopamiinikiksei jostain vitun pokest tai limsast. Ihan helvetin säälittävää.. oikeesti. Käyn muutaman kerran viikossa salil treenamassa kehoani hyvään kuntoon ja lenkil... tää ei oo sitä elämää mitä halusin.. mut ei se normaali elämäkään mun ongelmiin auttanut, töissä ja opiskellessakin oli helvetin tyhjä ja paska olo. Viime kesä oli ehkä viimeinen mahdollisuus päästä tästä paskasta kierteestä pois kun tapasin mun unelmien naisen ja tutusttiin, hän oli juuri eronnut ja mä todella yritin panostaa, että meistä tulisi jotain ,mut hän ehti löytää joskus elo-loka kuussa poikaystävän kun en osannut toimia nopeasti tai ilmaista et oon kiinnostunut hänestä.

Elämä on ollut yhtä helvettiä siit asti kun sain tietää tästä, satutin itseäni, menetin yöunia ja sain paniikkikohtauksia, kun hän katkaisi välit muhun.. hän vielä väittää et mun pitäis palata yhteen mun myrkyllisen eksän kaa, joka ei kunnioittanut mun rajoja tai ymmärtänyt mun tunteita.. eikä nää muita ihmisiä kuin poikaystävänsä.. niin fiksautunut siihenkin, en ees tiedä millanen tyyppi kyseessä..

Oon miettinyt itsemurhaa varmaa enemmissä tai vähemmissä määrin joka päivä, kun musta on enemmän kipua muille kuin hyötyä, ainakin ilman tätä naista, hän oli mun elämäni rakkaus ja sai mut parhaimmilleni, hän tekee musta aidosti onnellisen. Mikään muu tässä maailmassa ei tee.. ja oon miettinyt et jos lopettaisin kaiken niin kaikki ois vaa hyvin.. elämä on ihan sietämätöntä

Oon jo avunpiirissä. Mut en tiedä onko siitäkään apua mulle.. tää mun elämänkumppani ei osaa nähdä mitään muuta kuin poikaystävänsä ja on todella raskasta kattoa tollasta hyperfixaatiota ulkopuolisena, koska mä olen itse kokenut vastaavia, mut tää mitä koen atm.. on kyllä ihan aitoa, aidoin tunne mitä oon ikinä kokenut, aitoa rakkautta.

Oon jo menettänyt toivon ,että oisin ikinä onnellinen , vaikka mulle annettais miljoona euroa,niin en olisi. Sit ois enemmän tapoi hämätä itseään kivusta, mut olisin yhtä onneton tai onnettomampi sillon, rahalla pääsee vaan tiettyyn pisteeseen asti, kunnes tajuut,, että jotain puuttuu.. oisin oikeesti onnellinen vaan tän Veeran kaa.. tiedän sen, en muitten naisten tai miesten tai kenenkään...

Kuolema on oikeastaan mun ainoa toivo mistään hyvästä.. oon menettänyt mun elämänkumppanin mun elämästä oman tyhmyyden takia. Ja kukaan ei näe kuinka yksin oon, oon yksin seurasssa, en jaksa ylläpitää kaverisuhteita, kun koen itteni niissäkin yksinäiseks ja et ne ei tajuu mua..

Turhauttavaa räpiköintiä, ois oikeesti paljon helpompi luovuttaa, ja olla "onnellinen", lopullisesti. Miettiä vaikka niitä mahdollisuuksia Veeran kaa seuraavas yritykses, jossa me molemmat voitas elää normaalia onnellista elämää.. ilman tälläst paskaa..

2

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsemurha ei ole tie "lopulliseen onneen". Anna elämäsi Jeesukselle. Hän on tie lopulliseen onneen. Jos nyt menisit , veisit synnit mukanasi. Siitä kuormasta täytyy päästä tässä ajassa. Se tapahtuu tulemalla Jeesuksen tykö. hän kantoi ihmiskunnan synnit Golgatalla. Uskomalla Jeesukseen, saa kaikki synnit anteeksi.

• Jeesustelijaa en kaipaa kyl näihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      273
      2495
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      9
      1589
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      50
      1506
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1387
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe