Isänmaan ystävät, Persut on rakentamassa lakia, joka sallisi esim kiinalaisten sijoittajien ostaa kunnallisia vesilaitoksia. Tuleepahan mieleen Carunan kaupat.
Vesi myynnissä Kiinaan
20
418
Vastaukset
- Anonyymi
Noh suomi o myyty jo kauvan sitten!!mut joo uus caruna
- Anonyymi
Kun sä nyt sekoitat puolueet niin voi käydä niin kuin pahin on. Kannattaisi pysyä totuudessa tai joudut itse sinne likasammioon.
- Anonyymi
Eikö Taakaleet olekaan hallituksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Taakaleet olekaan hallituksessa?
Ne on hallituksessa mukana vain miellyttävissä asioissa. Ihmisten juomavedestä eivät ota vastuuta.
- Anonyymi
Rasistista omia suomen vedet vain meidän käyttöön, eikö teitä hävetä?
- Anonyymi
Ei persut mitään häpeä, kunhan vaan saavat kurittaa köyhää kansaa eli äänestäjiään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut mitään häpeä, kunhan vaan saavat kurittaa köyhää kansaa eli äänestäjiään
Taulapäälle ei mene jakeluun, että Sannan aika oli valetta, hyvinvointia velaksi, ei niin voi elää, kun idiootit vain.
- Anonyymi
Tony Blair instituutti teki rankasti tappiota 2023. KIIToS SANNA!!!
- Anonyymi
SDP ja keskusta huutavat vesiasiassa sutta, mutta ovat itse se susi – ajoivat äskettäin Jyväskylän ja Ähtärin vesihuollon yksityistämistä
Vuonna 2020 vihreät, sdp ja keskusta ajoivat innokkaasti Jyväskylän ja Ähtärin vesihuollon yksityistämistä.
Oppositio pelaa moninkertaista fuskua.
Se melskaa ja huutaa värikkäin sanakääntein, että halitus olisi yksityistämässä vesihuoltoa. Kyse on disinformaatiosta.
Päinvastainen on totta. Hallitus on ensimmäistä kertaa koskaan Suomen historiassa rakentamassa lakia, joka estää vesihuollon yksityistämistä.- Anonyymi
Kepuvalheet paljastetaan taas.
Vain yksinkertaiset hölmöt uskoo kepuvaleita. - Anonyymi
Edellinen hallitus aloitti työn mitä nykyinen jatkaa. Mutta nykyinen tahtoo myydä 49% sijoittajille. Eikö persujenkin mielestä ole parempi että omistus pysyy kokonaan kunnalla jotta ei käy kuten sähkönsiirtoverkkojen myynnillä Carunalle. Ja turha jotain Ähtärin ja Jyväskylän yksittäisiä tapauksia öyhöttää. Persujen erinäisistä tyhmistä päätöksistä ympäri suomea löytyy miljoona kertaa enemmän sanomista.
- Anonyymi
Arvostelua vesihuollon lakiuudistukselle: Liikaa omistusta sijoittajille
https://yle.fi/a/74-20116560 - Anonyymi
Molopää jauhaa samaa vesi juttua naamakirjas
- Anonyymi
Persut ja kokoomus, myymässä vesihuollon ulkomaille.
Yrittävät aina muita syyttää, näin se on kylmä totuus. - Anonyymi
Hyvä että oikaisee kepusosialistien valheet.
- Anonyymi
Suomen uutisissa ei koskaan kerrota totuuksia. Ei kannata lukea.
- Anonyymi
Luin ja totta oli. Kepu ja Sdp yritti myydä vesilaitokset niin Ähtärissä kuin Jyväskylässäkin.
Persut laittaa tälle epäisänmaalliselle toiminnalle lopun.
- Anonyymi
Sanonnat pitävät hyvin kutinsa.
Sosialistit sotkevat ja kepulistit pettävät AINA ! - Anonyymi
Vesi on Suomessa liian halpaa siinäs sen kuulitte
Vesi on Suomessa liian halpaa, sanovat asiantuntijat: ”Toivon, että hinta nousee”
"Tulevina vuosina vesihuoltolaitosten korjausten tarpeen arvioidaan kasvavan. Maksujen mahdolliset korotukset halutaan osoittaa korjausten tekemiseen."
https://yle.fi/a/74-20116779
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569