Löytyisikö vaikka tälle illalle joku jota kiinnostaisi?
Runkkaamaan minua Kuopio
9
420
Vastaukset
- Anonyymi
56 ukm seuraa vailla silloin tällöin.
- Anonyymi
49v biukm naapuri kylästä tulis mielellään sinua runkkaamaan, voisin jopa ottaa kalusi suuhunkin
- Anonyymi
Missä päin Kuopiota asut. Olisi kiva tavata.😀
Ukm66 Kuopio Inkilänmäki - Anonyymi
Moi inkilänmäki um 65v tahtois imuttajaa ja runkkuseuraa. Missä nähdään
Onko paikka ja aikaa milloin. Käyn usein tankilla kahvilla ja veikkaamassa Tebskalla.- Anonyymi
Huomenna vaimo töissä toimistollaan. Talo olisi tyhjänä aamusta alkaen😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna vaimo töissä toimistollaan. Talo olisi tyhjänä aamusta alkaen😀
Mitenkä suhun saa yhteyttä. 50v biukm tulis mielellään runkkaamaan ja inemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä suhun saa yhteyttä. 50v biukm tulis mielellään runkkaamaan ja inemään
Kik AaronM1958. Laita oma tunnus jos viestittelet.
Ukm66 Kuopio Inkilänmäki
- Anonyymi
Kyllä löytyy vesannolta
- Anonyymi
Moi Kik otatku suikkiin ,olen kuopiossa 04. -- 20.11 24. käyn päivisin rastaan tien TB.LLÄ. klo 11 -- 14 välissä
Tuu pelaa pitkävetoo..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885