Löytyisikö vaikka tälle illalle joku jota kiinnostaisi?
Runkkaamaan minua Kuopio
9
367
Vastaukset
- Anonyymi
56 ukm seuraa vailla silloin tällöin.
- Anonyymi
49v biukm naapuri kylästä tulis mielellään sinua runkkaamaan, voisin jopa ottaa kalusi suuhunkin
- Anonyymi
Missä päin Kuopiota asut. Olisi kiva tavata.😀
Ukm66 Kuopio Inkilänmäki - Anonyymi
Moi inkilänmäki um 65v tahtois imuttajaa ja runkkuseuraa. Missä nähdään
Onko paikka ja aikaa milloin. Käyn usein tankilla kahvilla ja veikkaamassa Tebskalla.- Anonyymi
Huomenna vaimo töissä toimistollaan. Talo olisi tyhjänä aamusta alkaen😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna vaimo töissä toimistollaan. Talo olisi tyhjänä aamusta alkaen😀
Mitenkä suhun saa yhteyttä. 50v biukm tulis mielellään runkkaamaan ja inemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä suhun saa yhteyttä. 50v biukm tulis mielellään runkkaamaan ja inemään
Kik AaronM1958. Laita oma tunnus jos viestittelet.
Ukm66 Kuopio Inkilänmäki
- Anonyymi
Kyllä löytyy vesannolta
- Anonyymi
Moi Kik otatku suikkiin ,olen kuopiossa 04. -- 20.11 24. käyn päivisin rastaan tien TB.LLÄ. klo 11 -- 14 välissä
Tuu pelaa pitkävetoo..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136