Onko 78v naisillla vielä seksuaalisia haluja?
Anoppini on tuon ikäinen leski, jota olen halunnut jo vuosia.
Nyt on jotenkin alkanut katselemaan minua ja käyttäytymään siten, että voisi tulkita olevan kiinnostunut seksistä kanssani, huulien lipominen, pyllistely, reisien levittely jne.
Kuvittelenko vain, että voisin päästä naimaan, vai onko tuon ikäisillä yleensäkään enää haluja?
78v naisen halut
29
1285
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa olla ja omakohtaista kokemusta on 71v naisesta.
Hän halusi kädellä tyydyttää itseltä ollessani hieman yli 30v,kun autoin arkipäivän asioissa ja puheet siirtyivät omaanko tyttöystävää ja onko seksielämää.
No ei ollut ja homma sitten käsihoitona.
M47v - Anonyymi
Saattaa hyvinkin olla vielä viriili ja halukas nainen jolla rako kostuu kyrvän halusta. Itse olen nussinut kaverini isoäitiä joka oli silloin 76v ja minä 37v. Tää kyseinen nainen oli ainakin hyvin kiihottunut ja märkä kun aloin köyriä sitä, pyysi vain että paina varovasti kun hänellä jo senverran ikää. Nussin naista pitkin hitain vedoin ja mummeli sai heti alussa orgasmin ja jatkoin hidasta panemista puoltuntii ennenkuin laukesin ja hän sai sitä ennen toisenkin orgasmin.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Hah - kovin on hauska mielikuvitus kaverilla, vai että oikein pitkin hitain vedoin...?
Hih hih hih hih hih hiiiiiii!
Isoäiti 76v
Kuinka edes kehtaat tuollaisia valheita keksiä - HÄPEÄ!
- Anonyymi
Kyllä voi pillu olla vielä kiimasta märkänä, minun +80 leski anopilla on ihana kiimainen ja märkä pillu, käytämme liukuvoidetta välillä jos nautimme pidempään.
- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Onhan se Hönö taas herännyt. Miten meni viikonloppu lasten kanssa? Nytkö on taas aikaa töissä lorvia.
- Anonyymi
Itse käytän liukuvoidetta kun työnnyn 70v anoppiini. Hyvin luistaa ja kun on hetken työnnellyt niin tussu kostuu.
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt hähähää buaahaa
- Anonyymi
Anoppia haluu sun kullia, aivan selvä juttu. Ei ole siis todellakaan mitenkään erikoista, anopit antaa vävyille kyytiä, tiedän useita tapauksia. On kuulemma kiimasia tapauksia, ei muutaku nussikaa kunnolla.
- Anonyymi
Ei muuta ku satuile lisää hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Ainakin 82v naapurin rouva on niin kiimassa että ei todellakaan tarvita mitään liukuvoidetta.
T M58 - Anonyymi
Voi voe sinnuu, mie oon 131 vuotta vanha ja panettaa kuin kuin pientä oravaa. Miul on ollunna jo kahet vaihevueetkin, aina vaan panettaa enemmin, nyt on alakamas kolomannet.
- Anonyymi
Netissä sovittiin treffit hotelliin 80 v. (hyvin säilyneen) naisen kanssa ,niin oli aivan mahtava kokemus kyllä jää parikymppiset pikku tytöt toiseksi, Koko yö ja aamulla vielä lisää ,ois halunnut ottaa joskus uusiksikkin ,mutta kun selvisi siinä ollaan samoilta kulmilta ja että tunnen sen jälkikasvuakin , niin ei uskalatanut ottaa uusiksi ,vaikka mieli ois tehnyt.Mutta voi sanoa että oli kiva kokemus saada n.30 v. vanhempaa.
- Anonyymi
Älä jaksa satuilla - vai että oikein "hyvin säilynyt"...?
Buah buah buahahahhhahahaaaaaaaaahahahaaaahahahaaaaaaaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa satuilla - vai että oikein "hyvin säilynyt"...?
Buah buah buahahahhhahahaaaaaaaaahahahaaaahahahaaaaaaaa!Että oikein "kiva kokemus"
Buah buah buahahahahahaaahahahahahahahaaaaa!
Kiva kokemus voisi olla, jos saisi huomattavasti nuorempaa ja kiinteää...... mutta mummelia?
Oletkohan ihan terve? - Anonyymi
Miksi joka keskustelussa olet agressiivisena ja keuhkoat kuin loukattu aviomies? Oletko aivan täysin järjissäsi nyt?
- Anonyymi
Mitä minun pitää sinulle perustella?
- Anonyymi
En ole tuota sinulle kirjoittanut, niin hankala minun sitä perustella. Kysy joltain muulta sille perusteluja, jos tuollaiselle edes tarvii perusteluja. Tänne voi satuilla tai kertoa totuuksia. Toiset uskoo satuiluja ja toiset ei usko totuuttakaan. Sille et vain voi mitään. Mutta sinun raivoamisesi on hyvin outoa käytöstä.
- Anonyymi
70 vuotiaan naisen kanssa vietin yön,oli kosteaa ja ihanaa. Kyllä vanhempaa naista on kiva ja ihana nuolla ja naida.
- Anonyymi
Olen vahapoika pienellä paikka kunnalla täällä savossa, ikää minulla 56v käynyt avittamassa samalla kylällä leski rouvaa joka 76v. Talvella auraan pihan rattolilla ja kesäisin niitän nurmet sekä pienet rempat jota omakoti talossa tulee eteen. Ystävyytemme lähentyi pikku hiljaa kunnes kerran päädyimme sänkyyn iltaa istuessa. Leski hyvässä kunnossa lenkeilee ja kesäisin ui pitkiäkin matkoja järvessä. Kostuu jo hyväillessä ja pillu kuin nuorella tytöllä, tykkää kyrvästä aidosi, naidessa rimpuilee nautinnosta. Orgasmi aluksi ihmetytti miten raju, nykyään seurustelemme avoimesti aluksi naapurit alkoi juoruilla kun töissä kävin. Eli kyllä yli 70v nainen tarttee miestä sänkyyn. Näin täällä..
- Anonyymi
Miten usein tämä leski rouva tahtoo kullia.tyytyykö kertaan vai joudutko laskemaan useamman kerran siemenet sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten usein tämä leski rouva tahtoo kullia.tyytyykö kertaan vai joudutko laskemaan useamman kerran siemenet sisään.
Harrastamme yhdyntää aina kun meen käymään hänen luonaan, asun itse 10 km omalla pienellä tilalla. Yhdymme yleensä pari tuntia laukean pari kolme kertaa, johtuu varmaan kun asumme molemmat omillamme.
Aina kyllä valmis kun tavataan, makkarin laittanut pitsi verhot, pinkit peti vaatteet tuo tunnelmaa. Parasta miten hyvänä pitää kyrpääni ja ihailee kehuu miten upee. Kokoni tiedän ei normi 19cm myös paksuutta löytyy, ehkä aluksi ihastui juuri siihen. M 56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastamme yhdyntää aina kun meen käymään hänen luonaan, asun itse 10 km omalla pienellä tilalla. Yhdymme yleensä pari tuntia laukean pari kolme kertaa, johtuu varmaan kun asumme molemmat omillamme.
Aina kyllä valmis kun tavataan, makkarin laittanut pitsi verhot, pinkit peti vaatteet tuo tunnelmaa. Parasta miten hyvänä pitää kyrpääni ja ihailee kehuu miten upee. Kokoni tiedän ei normi 19cm myös paksuutta löytyy, ehkä aluksi ihastui juuri siihen. M 56Varmaan hyältä tuntuu vanhemmassa pillussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kyllä valmis kun tavataan, makkarin laittanut pitsi verhot, pinkit peti vaatteet tuo tunnelmaa. Parasta miten hyvänä pitää kyrpääni ja ihailee kehuu miten upee. Kokoni tiedän ei normi 19cm myös paksuutta löytyy, ehkä aluksi ihastui juuri siihen. M 56Leski rouva saa isoa kullia.millaisia asentoja käytätte.onko mummo muodokas.pitääkö ääntä kun saa sun isoa kyrpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leski rouva saa isoa kullia.millaisia asentoja käytätte.onko mummo muodokas.pitääkö ääntä kun saa sun isoa kyrpää.
Muodokas pieni kokoinen tosi helppo käännellä vielä notkea, himokas ratsastaja isot rinnat helppo imeä samalla. Parasta kun ulvoo koko ajan naidessa alussa pystynyt pidättelee kun itse kiihotuin liikaa ääntelystä.
Pillu tiukentunut kun saanut munaa säännöllisesti myös kimmoisuus parempi kuin eka yhdynnässä. M 56v
- Anonyymi
Miksei se olisi mahdollista, ettei tuon ikäisellä olisi haluja?
Se vain, että saako ne limakalvot kostumaan kuinka?
Tuttu 63 vuotias nainen kertoi harrastaneensa seksiä viimeksi 10 vuotta sitten ja nukkuu miehensä kanssa eri huoneissa.- Anonyymi
Aika moni hyvä pillu juuri tosta syystä kuivuu kokoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni hyvä pillu juuri tosta syystä kuivuu kokoon.
Kantsii yrittää varattuja naisia iskeä, moni kotona saa kyrpää.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1534553Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963258Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1092844Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1482820Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412141Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132017Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139