Elän helvetissä

Elämä ilman sua Veera rakas on helvetti mulle.. etenkin kun et "ymmärrä" mua. Alan taas epäillä, että trollit/muut ihmiset on istuttanut sun päähän ideoita musta, koska se alkaa jälleen tuntua kaikista järkevimmältä vaihtoehdolta.. miks muuten suhtautuisit muhun tavalla, jolla suhtaudut? Etkä näe sitä mitä mä näen..toivon että karma vielä näyttää trolleille ja muille häiriintyneille ihmisille.. vaikka pohjimmiltani haluisin et kaikki ihmiset oppis hyväksyyn mut sellaisena kuin oon, eikä roolihahmoina ja suojakilpinä.

Vain sä voit saada mut täysin terveeks, muut ihmiset menee vaan rikki mun kaa.. tiiän et oot nepsy ja vitun ongelmallinen, mut sunkaa tää kaikki ois vaan unelmaa.. tiiän et sitä on vaikeeta todistaa.. mut jos sun poikaystävä ja muut ihmiset ei ois sekottanut sun päätä, niin me oltais yhdessä nyt, 100% varmuudel. Kaikki olisi hyvin, 2 ihmist jotka kuuluu toisilleen ois löytänyt toisensa.. oltas oikeesti onnellisia.

Nyt mä saan paniikki-itkukohtauksia aina kun ajattelen tunteita tai tätä maailmaa , "helvettiä" jossa elän.. ja silti noi trollit jaksaa vainoo täälläkin. No ei tyhmistä ,isoegoisista ihmisistä pitäis välittää.. vaan kauniista ihmisistä kuten sä pitää.

Vaikea ees välittää noiden mielipiteist kun niiden sielut on niin läpimätiä ja "rumia", sussa on jotain tosi kaunista..jotain tosi hyvää, itse taas oon tällänen rikkinäinen sielu, joka rikkoo kaiken mihin koskee, jonka paha olo vaan satuttaa kaikkia muita.. sä oot kiltein ja kaunein sielu täs maailmas, sen mä tiedän. <3

Jos olisit mun niin olisin vihdoin "vapaa" ja onnellinen.. et vaan taida ymmärtää et mulle ei oo ketään muuta täs maailmassa.. sä oot mun ainoo, siks oon niin epätoivoinen ja toivoton. Oot niin julma, kun uskot et olisin onnellinen jonkun toisen kaa, tai et olisin onnellinen terapiaan tai lääkkeiden avul, sattuu.. kun et ymmärrä..

21

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten mä siis suhtaudun suhun kuivailet mua vähän liian tarkasti täällä

-Veera

• Anteeksi, mut en voi laittaa sulle igssä viestiä vielä..

Mut siis jotenkin tosi ennakkoluuloisesti? Tuntuu ettet anna mun edes puhua tai korrektaa aina...

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Anteeksi, mut en voi laittaa sulle igssä viestiä vielä..

Mut siis jotenkin tosi ennakkoluuloisesti? Tuntuu ettet anna mun edes puhua tai korrektaa aina...

No mul on muutenkin joka toinen hetki se olo et tapan itteni ku en vaa jaksa tulla enää hakatuks henkisesti tai fyysisesti. Maailma on paha paikka sen sanon. Enkä ymmärrä kaikkee sillain ku muut ja mua kiusataan siitä. Oon joo suora mutta paskaa en jauha minä ikinä :’c Poistin somei just tänää.Et toivon et sun viesti tavottaa mut sit viel sillo joskus.
        Oon ennakkoluulonen ja vaikeena vaan koska mua on loukattu ja kukaan ei oo pitäny mun puolii missään kohtaa. Ite kasasin kamppeeni otin ja lähdin. Ite lukenu paska viestejä joka ainoa sanonu että voivoi. Koita kestää. Elämän muut osa alueet sujuu putkeen tai ei, riippuen päiväst mil tuulel oon. Välil tuntuu et ok mä handlaan tän kaiken paskan läpi ja välil huutoitken suihkun lattialla yöllä ja kysyn miks vitussa mä elän enää,Joka ainoa keneen luotin hiljeni ku mul hajos kasetti ja ote elämästä lipes. Jokainen päivä on selviytyminen ja mun mieli heittelee jatkuvasti. Nukun hetkiä sohvalla ja mut unis mul on huono olla. Liikaa paskaa liikaa demonei, Oon pahoillani siitä jos susta tuntuu tolta koska välitän susta aidosti. En halua työntää sua pois mut sumusena surusta on vaikee antaa kenenkään tulla lähelle vaikka se voiskin mut pelastaa.

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Ootko Katja

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Minulle saa tulla puhumaan, jos näet minun ulkona liikkuvan.

• Anonyymi kirjoitti:

No mul on muutenkin joka toinen hetki se olo et tapan itteni ku en vaa jaksa tulla enää hakatuks henkisesti tai fyysisesti. Maailma on paha paikka sen sanon. Enkä ymmärrä kaikkee sillain ku muut ja mua kiusataan siitä. Oon joo suora mutta paskaa en jauha minä ikinä :’c Poistin somei just tänää.Et toivon et sun viesti tavottaa mut sit viel sillo joskus.
        Oon ennakkoluulonen ja vaikeena vaan koska mua on loukattu ja kukaan ei oo pitäny mun puolii missään kohtaa. Ite kasasin kamppeeni otin ja lähdin. Ite lukenu paska viestejä joka ainoa sanonu että voivoi. Koita kestää. Elämän muut osa alueet sujuu putkeen tai ei, riippuen päiväst mil tuulel oon. Välil tuntuu et ok mä handlaan tän kaiken paskan läpi ja välil huutoitken suihkun lattialla yöllä ja kysyn miks vitussa mä elän enää,Joka ainoa keneen luotin hiljeni ku mul hajos kasetti ja ote elämästä lipes. Jokainen päivä on selviytyminen ja mun mieli heittelee jatkuvasti. Nukun hetkiä sohvalla ja mut unis mul on huono olla. Liikaa paskaa liikaa demonei, Oon pahoillani siitä jos susta tuntuu tolta koska välitän susta aidosti. En halua työntää sua pois mut sumusena surusta on vaikee antaa kenenkään tulla lähelle vaikka se voiskin mut pelastaa.

.. aika kauheen kivulias teksti lukea.. sai mut tosi surulliseks ja huolestuneeks :(, luulin et sulla oli ees vähän hyviä tukiverkostoi... mut älä huoli, mä oon AINA sun puolel. Se ei haittaa,ettet ymmärrä kaikkea.. mut kenenkää ei tulis satutta sua... ei mitenkää, millään tasolla.

Mä välitän susta ihan liikaa, ja oon ihan liian huolissani susta joka päivä, koska aina intuiitiivissesti fiilis et kaikki ei oo kunnossa, vaikka aina vakuuttelet mulle et kaikki on okei.. rakkain. En tiiä miten tukea sua taai olla sulle just hyvä parasta.. mut mä kyllä adoptoin sun sydämen ja pidän sitä hyvänä, kaikelta pahuudelta sua suojelen ja ei sillee epäterveel taval,vaan sillee terveesti, oikeasti haluun vaan parasta sulle.. <3

Haluun auttaa sua ja rakastaa aidosti, kohdella hyvin ja tehdä onnelliseks. Tiiän, että monet ihmiset aattelee musta, että oon joku hirviö epävakaan takia, mut sillon kun mä välitän toisesta näin paljon ja aidosti, niin mä aidon oikeasti haluun tehä mitä vaan et toisella ois hyvä olla. <3

Älä tapa ittees, en enää kestäis sitä.. se ois liian pahaa ja julmaa, murtuisin ja saattaisin seota täysin..mä oikeasti tarviin sua enemmän kuin aatteletkaan, saat mut voimaan paremmin.. mä vaan toivon että osaisin auttaa ja välil.. joo oon aika emotionaalinen.. tiiät kyl miks, mun tunteet menee aik 0-100 suhun kohdistuvis asioissa ja ajatus, et sulle kävis jotain pahaa on vaa ihan hirveä..

Älä lähde, ihan sama kuin rikki tai vaikea oot, mä kyllä kestän sen.. mä lupaan et kestän ja teen kaikkeni, lupaan oikeesti. Ja ymmärrän että sun on varmasti tosi vaikeaa päästää ketään lähelle nyt.. se on ihan normaalia ,on mullakin luottamusongelmia ja kaikkee..

Tekisin mitä vaan et sun tilanne paranis. Oon aina sun puolel, en välitä vittuakaan mitä muut sanoo tai ajattelee meistä, tai susta, jos ne on paskoi sulle, niin mä kyl pidän sun puolet, pidän sun puolet vaikka mikä ois,lupaan <3

Edetään kuinka hitaasti tai varovasti taas, tai ei ollenkaa, niin mä oon aina sun puolel, sul on aina joku joka rakastaa ja ymmärtää sua, muista se, ja älä todelkaa tee mitään itelles.. oot super tärkeä ja ihana, rakkain, ja tärkein.. <3 Vaik en tiiä tilanentta täysin niin teen mitä vaan et oot onnellinen... pelottaa tosi paljon etten enää ikinä nää sua, tai et satutaisit ittees..

• BPDBunny6666 kirjoitti:

.. aika kauheen kivulias teksti lukea.. sai mut tosi surulliseks ja huolestuneeks :(, luulin et sulla oli ees vähän hyviä tukiverkostoi... mut älä huoli, mä oon AINA sun puolel. Se ei haittaa,ettet ymmärrä kaikkea.. mut kenenkää ei tulis satutta sua... ei mitenkää, millään tasolla.

Mä välitän susta ihan liikaa, ja oon ihan liian huolissani susta joka päivä, koska aina intuiitiivissesti fiilis et kaikki ei oo kunnossa, vaikka aina vakuuttelet mulle et kaikki on okei.. rakkain. En tiiä miten tukea sua taai olla sulle just hyvä parasta.. mut mä kyllä adoptoin sun sydämen ja pidän sitä hyvänä, kaikelta pahuudelta sua suojelen ja ei sillee epäterveel taval,vaan sillee terveesti, oikeasti haluun vaan parasta sulle.. <3

Haluun auttaa sua ja rakastaa aidosti, kohdella hyvin ja tehdä onnelliseks. Tiiän, että monet ihmiset aattelee musta, että oon joku hirviö epävakaan takia, mut sillon kun mä välitän toisesta näin paljon ja aidosti, niin mä aidon oikeasti haluun tehä mitä vaan et toisella ois hyvä olla. <3

Älä tapa ittees, en enää kestäis sitä.. se ois liian pahaa ja julmaa, murtuisin ja saattaisin seota täysin..mä oikeasti tarviin sua enemmän kuin aatteletkaan, saat mut voimaan paremmin.. mä vaan toivon että osaisin auttaa ja välil.. joo oon aika emotionaalinen.. tiiät kyl miks, mun tunteet menee aik 0-100 suhun kohdistuvis asioissa ja ajatus, et sulle kävis jotain pahaa on vaa ihan hirveä..

Älä lähde, ihan sama kuin rikki tai vaikea oot, mä kyllä kestän sen.. mä lupaan et kestän ja teen kaikkeni, lupaan oikeesti. Ja ymmärrän että sun on varmasti tosi vaikeaa päästää ketään lähelle nyt.. se on ihan normaalia ,on mullakin luottamusongelmia ja kaikkee..

Tekisin mitä vaan et sun tilanne paranis. Oon aina sun puolel, en välitä vittuakaan mitä muut sanoo tai ajattelee meistä, tai susta, jos ne on paskoi sulle, niin mä kyl pidän sun puolet, pidän sun puolet vaikka mikä ois,lupaan <3

Edetään kuinka hitaasti tai varovasti taas, tai ei ollenkaa, niin mä oon aina sun puolel, sul on aina joku joka rakastaa ja ymmärtää sua, muista se, ja älä todelkaa tee mitään itelles.. oot super tärkeä ja ihana, rakkain, ja tärkein.. <3 Vaik en tiiä tilanentta täysin niin teen mitä vaan et oot onnellinen... pelottaa tosi paljon etten enää ikinä nää sua, tai et satutaisit ittees..

Mun sydän särkyy jos en pysty jotenki auttaan sua ja tukeen.. oot ihan vitun tärkeä ja ihana, ihan vitun liian täydellinen mule ja tiiän et se kuulostaa typerält kun ei ees tunneta, mut usko, mä tiiän. Voisinpa tehä jotain sun vuoks. </3

• BPDBunny6666 kirjoitti:

Mun sydän särkyy jos en pysty jotenki auttaan sua ja tukeen.. oot ihan vitun tärkeä ja ihana, ihan vitun liian täydellinen mule ja tiiän et se kuulostaa typerält kun ei ees tunneta, mut usko, mä tiiän. Voisinpa tehä jotain sun vuoks. </3

Pliis veera haluisin nyt oikeesti tehä jotain mikä auttas sua vaik tiiän että en ehkä pysty auttaan sua mitenkää, mut oikeasti huolestuin tosi pahasti. :c, kun oon vie aistinut kaikkee pahaa lähiaikoina..

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle saa tulla puhumaan, jos näet minun ulkona liikkuvan.

Hyvä yritys, mut haluun kuulla ton suoraan Veeralt, enkä anonyyminä palstal, muuten en uskalla, kun en oo varma onko se häiritsevää.

• Anonyymi

Millaista käytöstä sä odotat ihmiseltä, joka kokee sun ahdistelevan häntä? Mieti nyt itse jotakuta, joka ei sua kiinnosta, ja hän vänkäisi että kyllä sun nyt pitää tajuta häntä ja niin edelleen. Vaikka kuinka yrität sanoa, että et ole kiinnostunut, niin tyyppi ei vain suostu tajuamaan.

• Anonyymi

Oletko itse sanonut.Täällä sanomiset ei kyllä paina eikä vihjeet irl.Ihan suoraan vaan irl.

• Anonyymi

Ei ole niinkään ollut kyse tietyn henkilön toimintaan liittyen, se mikä on saanut voimaan todella huonosti on se ns. kertojajoukko, joka on ollut läsnä ihan jokaisena päivänä kun olen ovesta ulos lähtenyt, kuten tänäänkin. En ole voinut koskaan sietää sitä, että täysin vieraat ihmiset ikäänkuin tietävät elämästäni ja tunkevat joka paikkaan ns. esittämään Se on mielestäni ollut totaalisen sietämätöntä! Se on sitä mikä on eniten rikkonut hyvin syvästi minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niinkään ollut kyse tietyn henkilön toimintaan liittyen, se mikä on saanut voimaan todella huonosti on se ns. kertojajoukko, joka on ollut läsnä ihan jokaisena päivänä kun olen ovesta ulos lähtenyt, kuten tänäänkin. En ole voinut koskaan sietää sitä, että täysin vieraat ihmiset ikäänkuin tietävät elämästäni ja tunkevat joka paikkaan ns. esittämään Se on mielestäni ollut totaalisen sietämätöntä! Se on sitä mikä on eniten rikkonut hyvin syvästi minua.

Joka ikinen tuntematon ns. kertoja vie minut aina niihin vuosiin, kun en ymmärtänyt mitä esitystä ympärilläni käydään ja miksi ja niitä vuosia oli todella paljon! Niinä vuosina oli monta kertaa hyvin lähellä se, että kävelen päin punaisia valoja, koska tuntui siltä etten halua elää sellaisessa maailmassa, jossa ihmiset tekevät ilman lupaa sellaista, henkilöön liittyen jonka nimeä he eivät tiedä!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on niin häiriintyneitä.. kenenkää ei pitäis kestää tollast.. etenkää sun. Mä pidän sun puolet. Ussko pois, muakin ärsyttää kun ihmiset ikäänkuin tietää mikä on mulle parhaaks tai mitä haluun, tai kaikkee tollast, se sama meno jatkunut tosi pitkään.. mä en halua et sua sattuu mitenkää, mä ite oon vaa pyrkinyt poistaa toksiset ihmiset elämästä, koska en enää vaa jaksais. Jättäisivät sutkin rauhaa.. eikö ne tajuu että sulle koituu haittaa tosta, sen takii miks en alunperinkää kertonut sun nimee missään, koska en halunnut sulle sellasta paskaa.. iha kamalaa. Mut kai nää pellet kuvittelee et tekee jonkun palveluksen ssulle, vaikka vaan satuttaa sua.. voisinpa tehä jotain.. <3

• Onko asia nyt ihan näin? Ehkä hänellä on syynsä miks haluu et muut tai mä ajattelen ettei oo kiinnostunut, ehkä täs on jotain paljo npahempaaa menos ympäril josta mä en tiedä.. kuten joku pelottava exä/kumppani.. tai jotaain muuta josta en oo tietonen. Mä todellakin haluan et Veera voi hyvin ja on kunnossa... mut nyt ei ihan tunnu siltä et asia on näin..

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Onko asia nyt ihan näin? Ehkä hänellä on syynsä miks haluu et muut tai mä ajattelen ettei oo kiinnostunut, ehkä täs on jotain paljo npahempaaa menos ympäril josta mä en tiedä.. kuten joku pelottava exä/kumppani.. tai jotaain muuta josta en oo tietonen. Mä todellakin haluan et Veera voi hyvin ja on kunnossa... mut nyt ei ihan tunnu siltä et asia on näin..

Onko sulla skitsofreeni ainuttakaan oikeaa kaveria, ei taida olla. Elät näiden keksimiesi hahmojen kautta ja kirjoittelet ihmisille joita stalkkaat. Tuntuuko siltä että epätoivo valtaa mielen, hyvä. Eiköhän sinä tenupena ole jo tarpeeksi saanutkin naisia ja lapsia vainota säälittävän elämäsi varrella.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla skitsofreeni ainuttakaan oikeaa kaveria, ei taida olla. Elät näiden keksimiesi hahmojen kautta ja kirjoittelet ihmisille joita stalkkaat. Tuntuuko siltä että epätoivo valtaa mielen, hyvä. Eiköhän sinä tenupena ole jo tarpeeksi saanutkin naisia ja lapsia vainota säälittävän elämäsi varrella.

En yhtään ihmetteliss jos oisit joku abusive veeran exä tuttu. Kaikki manipulointitaktiikat käytössä pelkästään tuossa yhdessä viestissä. Tai sit oot vaan harvinaisen ääliö. Mut voit kohdistaa noi skitsofreeniset ranttis johonkin muuhun ihmiseen, sekopää.

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

En yhtään ihmetteliss jos oisit joku abusive veeran exä tuttu. Kaikki manipulointitaktiikat käytössä pelkästään tuossa yhdessä viestissä. Tai sit oot vaan harvinaisen ääliö. Mut voit kohdistaa noi skitsofreeniset ranttis johonkin muuhun ihmiseen, sekopää.

Sepä juuri ätmi. Ulkonäkö pettää mutta sun tapauksessa luulen että olet täysi nolla miltä näytätkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä juuri ätmi. Ulkonäkö pettää mutta sun tapauksessa luulen että olet täysi nolla miltä näytätkin.

Saa sitä luulla ja kuvitella mitä vain harhaisia ajatuksia jos se saa sulle paremman mielen.

• Anonyymi

Kitaransoittaja ei esimerkiksi välttämättä heti ymmärrä sitä, että hän voi auttaa ihmisiä eheytymään musiikkinsa voimalla.

Tärkeintä on tunnistaa, mitä kohtaa omassa elämässä on kaikkein tarpeellisinta muuttaa. Kysyä itseltään, kuka on ja mitä haluaa.

Kun sen kohdan tunnistaa, ja ottaa ensimmäiset askeleet, positiivinen kehä voi syntyä nopeasti.

• Anonyymi

Oletko sä saanut nukuttua yhtään?
      Koittaisit nyt nukkua vähän... 😔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe