Faktat:
Vuosi sitten Hamasin terroristit hyökkäsivät Israeliin tuhoten ja tappaen siviilejä silmittömästi. Israel aloitti välittömästi puolustautumisen. Sitä sen on edelleen jatkettava, koska Gazan alueelta satelee ohjuksia Israeliin edelleen. Toinen terroristijärjestö, Hizbollah hyökkäsi Israeliin Libanonista käsin. Eikö mielestäsi Israel olisi saanut puolustautua? Entä nyt kun Iran aloitti sodan Israelia vastaan? Pitäisikö Israelin antaa Iranille oikeus sotia puolustautumatta sitä vastaan?
Miksi Suomen johtajat eivät ymmärrä faktoja?
Miksi ei voida tehdä OIKEITA ratkaisuja ja auttaa Israelia hävittämään terroristijärjestöt?
Tiedorte - kysymys Suomen korkeimmalle johdolle
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei kiellä Israelia puolustamasta itseään??
Mutta se ei poista itse perus asiaa. Sitä, että YK teki aikanaan virheen antamalla juutalaisille tuon maa-alan. Ja nyt on yli 70 vuotta sodittu!
Israel myös laajentaa itseään perustamalla uusia alueita (ghettoja). Mitä itse tuumaisit, jos YK olisi antanut venäläisille Tampereen kohdalta maa-alan ja sitten nämä venäläiset siirtää suomalaisia ghettoihin ja pitää meitä toisen luokan kansalaisina, joita ahdistellaan ja heidän kulkua estetään ja kontrolloidaan?
Eikö suomalaiset muka tekisi mitään?
Miten tämä pitäisi ratkaista? Miksi vain Israel on oikeutettu "omaan maahan?
Miten kuvittelet, että tässä on Israel jotenkin. "oikeassa"?
Asia olisi pitänyt ratkaista jo silloin kun tuo tyhmä idea tehtiin! Tuota aluetta pidetään uskonnollisena ongelmana. Se olisi pitänyt jakaa fiksummin alunperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138