Jotain rotia katsastukseen ..

Anonyymi-ap

Mulla on vm. -05 Pajero. Oiva peli varsinkin asuntovaunun vetoon. Käytän sitä vain kerran vuodessa kun käyn perheen kanssa sukulaisten luona Norjassa lomareissulla asuntovaunu perässä.

Mulle rupes katsastusmies mesoamaan, että koukku on liian huonossa kunnossa. Siinä oli vain ihan pieni reikä, mutta katsastusherra hakkasi sen isommaksi. Tiesin pienestä reijästä, ja olinkin vaihtanut sen takia ison vaunumme yksiakseliseksi.

Sitten rupesi vielä valittamaan, että jarruputki vuotaa ja laittoi siitä ajokieltoon! Viime vuonna lomareissulla jarrunestettä kului ainoastaan n. desi, joka on täysin kohtuullinen määrä tuon ikäiselle autolle. Ei siltä täyttä tiiveyttä voikaan vaatia. Lisäksi olin vaihtanut vaunun hätäjarruvaijerin kunnon kettinkiin, joten jos autosta jarrut pettäisivät, niin vaunu varmasti pysäyttäisi auton. Toisin se on näillä tehtaan asentamilla vaijereilla, jotka pettävät vähänkin kovemmasta nykäisystä.

Se idiootti ei tajunnut, että ei ole mitään järkeä satsata hirveästi rahaa autoon, jolla ajetaan vain yksi pieni lomareissu vuodessa ja talvisin vaimo vie joskus lapset hoitoon pahimmilla keleillä.

Ei kelvannut myöskään runkopalkkiin tekemäni paikkaus. Ei ollut kuulemma tarpeeksi hyvin hitsattu! Kysyin herra katsastusmieheltä, että väittääkö hän, että paikka putoaisi tielle ajossa? Sanoi, että ei varmaan. Rupes jotain mussuttamaan, että se ei vielä riitä, että se paikka ei putoa! IDIOOTTI!

Kun kysyin katsastusmieheltä, että kuinka paljon hän on vetänyt asuntovaunua elämänsä aikana, niin sanoi, että lähinnä vain töissä. Minä olen itse henkilökohtaisesti harrastanut karavaanaritoimintaa jo lähes 30 vuoden ajan, joten tiedän nämä asiat paljon paremmin kuin nuori insinööri.

T. Pajeromän

6

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi. Ajaa vähän tai paljon, niin auton pitää olla kunnossa.

• Anonyymi

Hieno provo.

• Anonyymi

Vaunu ei pysäytä autoa . - 05 Pajerossa ei ole runko palkkia , vaan itsekantava kori .

• Anonyymi

15 vuotta vanha ketju. Nähnyt ennen.

• Anonyymi00007

Markku Hetula -työryhmän tuotos n. vuodelta 2008, eli paljon vanhempi kuin 15 v. Voi olla että olen nostanut tai avannut uuden samansisältöinen ketjun n. 15 vuotta sitten.

• Anonyymi

Norjassa ei tarvi jarruja ja vaunu on kevyt.😱

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe