Hei,
Nyt ollaan vihdoin siinä pisteessä, että puolisoni suostuu lähtemään kanssani päihdeterapeutin vastaanotolle. Hän tuumasi, että julkisen tervhuollon kautta ei aio mennä, koska ei usko/luota ruuhkautuneisiin terveyskeskuksiin. Tottapuhuen en minäkään. Yksityisiä päihdeterapeutteja vaikuttaisi olevan vain minnesota-tyylisissä hoitopaikoissa.
Eikö tosiaan Keski-Suomen alueella ole yksityistä psykologia, jolla on kokemusta riippuvuuksista, tai sitten päihdeterapeuttia? Kuinka en löydä ainuttakaan? Kriteerit ovat hyvin vaatimattomat, kunhan meidät otettaisiin vakavasti, ja puolisoni saisi apua… Olkoot vaikka muualla Suomessa, lähdetään sitten sinne, jos siitä jotain hyötyä on. Onko kellään suositella hyvää, ammattitaitoista päihdeterapeuttia/psykologia/ammattilaista?
Otan kaiken avun kiitollisena vastaan!
Päihdeterapeutti Keski-Suomesta
Anonyymi-ap
2
422
Vastaukset 2
- Anonyymi
Niin omaehtoista…. Minä en, ei oo mun juttu, en taatusti, en halua. Sellaisia alkoholistit on. Minä työntäisin sen ulon sinne minnesotaan mutta sekään tuskin kelpaa. Ensi hätään AA mutta sekään tuskin on sopiva
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä ettei miehelläsi ole oikeata halua raitistua kun esittää vaatimuksia joita on vaikea täyttää. Tekee homman niin vaikeaksi että saa rsuhassa jatkaa juomista tekosyyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111383
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70666
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.103513Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490- 34477
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e99474Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52452
- 49447
- 52413
- 42410