Hei,
Nyt ollaan vihdoin siinä pisteessä, että puolisoni suostuu lähtemään kanssani päihdeterapeutin vastaanotolle. Hän tuumasi, että julkisen tervhuollon kautta ei aio mennä, koska ei usko/luota ruuhkautuneisiin terveyskeskuksiin. Tottapuhuen en minäkään. Yksityisiä päihdeterapeutteja vaikuttaisi olevan vain minnesota-tyylisissä hoitopaikoissa.
Eikö tosiaan Keski-Suomen alueella ole yksityistä psykologia, jolla on kokemusta riippuvuuksista, tai sitten päihdeterapeuttia? Kuinka en löydä ainuttakaan? Kriteerit ovat hyvin vaatimattomat, kunhan meidät otettaisiin vakavasti, ja puolisoni saisi apua… Olkoot vaikka muualla Suomessa, lähdetään sitten sinne, jos siitä jotain hyötyä on. Onko kellään suositella hyvää, ammattitaitoista päihdeterapeuttia/psykologia/ammattilaista?
Otan kaiken avun kiitollisena vastaan!
Päihdeterapeutti Keski-Suomesta
Anonyymi-ap
2
395
Vastaukset
- Anonyymi
Niin omaehtoista…. Minä en, ei oo mun juttu, en taatusti, en halua. Sellaisia alkoholistit on. Minä työntäisin sen ulon sinne minnesotaan mutta sekään tuskin kelpaa. Ensi hätään AA mutta sekään tuskin on sopiva
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä ettei miehelläsi ole oikeata halua raitistua kun esittää vaatimuksia joita on vaikea täyttää. Tekee homman niin vaikeaksi että saa rsuhassa jatkaa juomista tekosyyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626