H-laisten "muistoteria" rasvat suupielestä valuen

Anonyymi-ap

Minkä muistoksi uudelleenkastetut helluntailaiset viettävät Joulua syöden kinkkua rasva suupielestä valuen ?
Saako silloin helluntauskon mukaan ottaa pari lasillista joulukaljaa ?

19

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeeus pyhitti Sapatin eikä Joulua.

      • Anonyymi

        Jeesus syntyi Jouluna, mikä on suuri juhla ristikunnassa.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset antavat ehtoolliselle ja kasteelle harhaanjohtavan merkityksen. Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.

      Helluntailaiset puhuvat ehtoollisesta pelkkänä muistoateriana, vaikka ehtoollisen perusmerkitys on syntien anteeksisaaminen ja Kristuksen yhteydessä pysyminen. Ei mitään pelkkä vanhojen asioiden muistelutilaisuus.

      • Anonyymi

        Kasteen osasta helluntailaiset salaavat, että kristittyjen kasteen merkitys on syntien pois peseminen ja Pyhä Hengen lahjan saaminen. Sitä totuutta helluntailaiset eivät voi sietää. Helluntailaisuus ei ole tervettä kristinuskoa, vaan paha eksytys ja heresia.


    • Anonyymi

      Helluntaipastorit viettävät marraskuussa pikkujoulua saunomisen merkeissä muistellessa viime pikkujoulua.

      • Anonyymi

        Raamattu puhuu luterilaisesta kirkosta näin: (huomaa hellarit, eivät ole koskaan vainonneet ketään) Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        Luterilainen kirkko näyttää ihmisten silmistä kauniilta ja leppeältä: kaikki hyväksytään, homot ja avionrikkojat ja murhamiehet. Mutta kirkon todellinen luonne on, mikä tulee tälläkin palstalla esille, on: luterilaiset vainoavat Jeesuksen omia.
        Palstan helluntailaisia vainoavat ovat juovuksissa Jeesuksen todistajien verestä. He toimivat samassa hengessä kuin ne, jotka murhasivat ja kiduttivat jo 1500-luvulla anabaptisteja. Luterilaiset vainoajat käyttävät täysin samoja argumentteja ja samoja sanoja: hurmoshenget ja uudelleen kastajat ja näin todistavat kuuluvansa murhaajien kanssa samaan ryhmään.
        Porton henki on hellareitten vainoajien huume.


    • Anonyymi

      Helluntailainen muistoateria
      ** muovisesta kertakäyttö shottipikarista mehukattia tai mummon marjamehua

      Maistuu muovilta ja teennäiseltä.

      • Anonyymi

        Mehukattien juottaminen ehtoollisella on Jeesuksen veren pilkkaamista, mitä ei saa anteeksi.


    • Anonyymi

      Luther oli jumalaton ihminen ja kansamurhaaja: Lutherin tässä yhteydessä esittämänsä ei kovin kristilliseltä kuulosta: ”Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi. ”
      Ja niin ruhtinaat tekivät. 100 000 ihmistä menetti henkensä.
      Yhdessäkään murhaajassa ei ole iankaikkista elämää, ei Lutherissakaan, vaikka kuin murhamiestä puolustaisi uskonpuhdistajaksi. Luther oli katolisen kirkon munkki, joka levitti katolilaisuuden harhaopit koko kristilliseen opetukseen. Jopa ns. vapaat suunnat ovat saastuneet katolilaisuuden hapatuksesta.

    • Anonyymi

      Aloittaja, et ole koskaan kieltänyt tätä totuutta itsestäsi: Isäsi on saatana. Pystyt valehtelemaan vuodesta toiseen, ja pystyt ilman häpeää pilkkaamaan elävää Jumalaa, mutta ei koskaan ole kyennyt kieltänyt herraasi, tämän maailman ruhtinasta.

      • Anonyymi

        Eiköhän hellareiden kannattaisi mennä itse polvirukoukseen ja alkaa tunnustaa oman lahkokuntansa perustajien Parhamin ja Olsenin raskaita syntejä.

        3. Moos. 26:39

        Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

        3. Moos. 26:40

        Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän hellareiden kannattaisi mennä itse polvirukoukseen ja alkaa tunnustaa oman lahkokuntansa perustajien Parhamin ja Olsenin raskaita syntejä.

        3. Moos. 26:39

        Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

        3. Moos. 26:40

        Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,

        Ylivainiokin kohtasi pahan äkkikuoleman vieraalla maalla vain 61-vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivainiokin kohtasi pahan äkkikuoleman vieraalla maalla vain 61-vuotiaana.

        Saarnamiehen paha äkkikuolema Raamatussa tarkoittaa luvatusta maasta ja sinne pääsemisestä väärin puhuneita miehiä.


    • Anonyymi

      Helluntailaisia riivaa synti ja pahuuden henget.
      Oletko nähnyt helluntaipastorin katuvan syntejään ?

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus menee vuosi vuodelta hullummaksi.
      Antikristuksen hengessä luvataan käärmeen lupauksella pelastusvarmutta lahkon (maksaville) jäsenille.
      Hurmahenkihakuisuus ei kuvasta tervehenkistä kristinuskoa.

    • Anonyymi

      Helluntaipastorit ovat voideltuja rasvalla ja öljyllä jaloa käyttöä varten kuten pastori Piensoho kumppaneineen.

    • Anonyymi

      Hyvin voideltuja kielimiehiä.

      • Anonyymi

        Jaak. 3:5

        Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!

        Hurmoskielinen helluntailaisten sekava molotuskieli on pahasta.

        1.Kor.14
        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 3:5

        Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!

        Hurmoskielinen helluntailaisten sekava molotuskieli on pahasta.

        1.Kor.14
        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Hurmoskielinen Baabelin kieli on pahasta. (glossolalia)

        Jaak. 3:6

        Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe