IKINÄ en RYYPPÄÄ enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonyymi-ap

siis JOS TÄSTÄ SELVIÄN vielä niin en IKINÄ RYYPPÄÄ ENÄÄ!!!!

33

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoita tämä vaikka jääkaapin oveen niin muistat vielä selvänäkin

    • Anonyymi

      Tuo on kuultu niin monta kertaa aiemminkin...

    • Anonyymi

      Lopeta ryyppääminen, mutta älä sorru uuteen koukkuun helluntailaisten lahkoon. Siitä on vielä vaikeampi päästä eroon.

      • Anonyymi

        Gal. 5:1

        Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.


      • Anonyymi

        Myös vauvahelvettijumalankin palvonta, siitä kannattaa irtisanoutua.


    • Anonyymi

      Tuttu lause. Olet siirtynyt normaali juoppouden tilasta alkoholismin puolelle.

      Kannattaa todellakin lopettaa HETI.

    • Anonyymi

      Miksi aloitit ryyppäämisen ? Heikko olet.

    • Anonyymi

      Et sä selviä. Katso hautapaikkaa jo.

      • Anonyymi

        Malmilla on hyvä tunnelma ja paljon kuollutta seuraa. Toiset helvetiin odottavat joutumistaan toiset taas pääsyään ylösnousuun.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus tuottaa nykyisin eniten uskontojen uhreja.

      Sieltä ei kannata mennä apua hakemaan mihinkään asiaan.

      • Anonyymi

        Laitoin AA:n linkin edelle, mutta joku helluntailainen poistatti sen heti.
        Aloittajan henki on nyt hänen vastuullaan.

        Aloittajaa on myös harkitusti lyöty henkisesti tässä ketjussa.

        Mitä tämä kertoo?


    • Anonyymi

      AA ja Ukontojen Uhrien yhteystiedot on tärkeitä selvittää avun saamiseksi.

      • Anonyymi

        Lahkoissa käytetään alkoholistien addiktiotaipumusta hyväksi, kun ihmistä sidotaan lahkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoissa käytetään alkoholistien addiktiotaipumusta hyväksi, kun ihmistä sidotaan lahkoon.

        Uhmaan Saatanaa ja hänen helluntailahkolaisiaan ja laitan linkin uudelleen AA:n tietylle sivulle, joka esittää suoria kysymyksiä mahd. alkoholiongelmasta kärsivälle:

        https://www.aa.fi/onko-aa-sinulle

        Kannattaa selata muitakin sivuja.

        Sivun yläosassa on AA:n auttavan puhelimen numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhmaan Saatanaa ja hänen helluntailahkolaisiaan ja laitan linkin uudelleen AA:n tietylle sivulle, joka esittää suoria kysymyksiä mahd. alkoholiongelmasta kärsivälle:

        https://www.aa.fi/onko-aa-sinulle

        Kannattaa selata muitakin sivuja.

        Sivun yläosassa on AA:n auttavan puhelimen numero.

        Itse aikoinaan, n. 7 vuoden ajan, joka aamu oksensin, olin morkkiksessa, itkin ja rukoilin Jumalaa: "Jos vain autat minut tästä, niin enää ikinä en ryyppää!" Se oli helvetti.

        Tuli pitkäaikaiset päihdehoitosuhteet: katkot, huoltola, sosiaalisairaala, A-klinikat, AA:t, psykiatriset osastot... Olin pitkän ajan jopa helluntailaisten KAN:illa.

        Kyseessä oli kaiketi ll-tyypin alkoholismi ja muissakin diagnooseissa löytyi.

        Jumala auttoi. Ja AA auttoi. Elämäni muuttui paremmaksi.

        Mutta AA:stakin lähdin lopulta, pitkän raittiusajan jälkeen, koska en enää sietänyt ajatellakaan alkoholismia. En puhua siitä, olla enää missään tekemisissä. Olen ollut kokonaan erossa tuosta elämänvaiheesta, kohta jo n. 20 vuotta.

        Mm. yksi lause AA:n seinillä sai aikaan muutokset parempaan:
        >>Ajattele. Ajattele. Ajattele.<<
        🌷


    • Anonyymi

      Jumala voi vapauttaa ihmisen alkoholista turvallisesti ilman helluntailaisia.

    • Anonyymi

      Mitä muitakaan nämä on kuin helluntailaisia?

      Matt.
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Eksyttäjät hokee kovasti Jeesus-nimeä...


      • Anonyymi

        Raamatun ilmoituksen mukaan kysymykseesi vastaa rinnakkainen tekstikohta Lukkaan evankeliumin mukaan.

        23 Ja joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat? Niin hän sanoi heille:
        24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
        25 Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
        26 Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
        27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.' ( Luuk 13)

        Kysymyksessä ovat siis Jeesuksen aikalaiset, jotka ovat nähneet Jeesuksen, syöneet Hänen kanssaan, kuulleet Jeesuksen opetukset ( evankeliumin ), mutta eivät uskoneet Jeesukseen.

        Jos ajatellaan Suomen hengellistä tilaa, niin Suomihan on luopumuksen kärkimaita, jopa osa uskonnollisista johtajajista julistaa Jeesuksen sanat vanhanaikaisiksi.

        Tätä taustaa vasten ajateltuna joukossa saattaa olla sellaisiakin, joita et kommentissasi mainitse.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Mitenkäs aloittaja nyt jakselee?
      Mikä on fiilis?

      Ahistaa? 🙂
      Semmottii se on.

      Alkoholista voi päästä eroon, niin vaikeaksi kuin sen ehkä kuvitteleekin. "Mä en pääse tästä ikinä eroon..."

      Kyllä pääset jos haluat. Alkoholi huijaa ihmistä. Siitä pääsee eroon, mutta yleensä pientä tuskaa kärsien. Tätä varten on olemassa nk. katkaisu-osastot, eli katkot. Siellä on lääkärin ja sairaanhoitajien valvonnassa ja voi saada tarvittavia lääkkeitäkin,

      Siellä järjestetään ehkä AA-palavereitakin. Menet sinne kuuntelemaan ja kannattaa olla itselleen rehellinen. "Ainoa jäseneksi pääsyn vaatimus on HALU LOPETTAA JUOMINEN."

      "Halu lopettaa juominen". Ei "usko", että kykenenkö... ja kuinka selviän... ja mitä sitten jos... ja..." Vaan: HALUATKO lopettaa juomisen?

      Jos et, no... Älä turhaan rääkkää itseäsi tarpeettomilla katkoilla. Anna mennä, pohjanmaan kautta!

      Jos taas todella HALUAT LOPETTAA, silloin kannattaa nähdä vaivaa.

      Siellä katkolla kulutat viikon tai parin ja jos hoitajan kanssa jutellessa ilmenee, että tarvitset jatkohoitoa, se järjestetään sieltä. Raha-asiat selvitetään. Ilm. Kelasta, ainakin köyhä, saa maksusitoumuksen.

      En tiedä, tunnetko nämä asiat jo hyvinkin, mutta monilla nuorilla alkoholisteilla ei ole näistä mitään tietoa, siksi selitin näin tarkkaan.

      Syöt siellä hyvin ja yrität nukkua ja olo paranee. Pelaat shakkia tmv. Katsot telkkaria. On ilm. tupakkahuone. Mutta sieltä lähdettyä tulee sitten katsoa, ettet enää mene lähellekään entistä kaveripiiriä. Tässä on oltava tiukka. Kaverit herkästi houkuttelevat takaisin.

      Sinun pitää ajatella vain itseäsi. SINUN ELÄMÄSTÄSI ON KYSYMYS. Kavereilla on omat elämänsä.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa saalistetaan heikossa tilanteessa olevia henkilöitä lahkon jäseniksi.

      Matt. 7:15

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa ns.vapaista suunnista niihin sotkeentumasta.

      2. Piet. 2:19

      He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

        Kerro, millaisesta vapaudesta tuossa tekstikohdassa oikeasti on kysymys.

        Millaista vapautta "he" lupaavat.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Edelleen tiedustellen aloittajan vointia...? 🧚‍♀️

      • Anonyymi

        Ja edelleen. Kuinka veli jakselee? 🙂


    • Anonyymi

      Olen siis OLLUT JO ryyppäämättä yli kolme kuukautta mutta RAHAPULAT ovat edellisten ryyppyiden takia NIIN KOVAT!!! RAHAPULA = SIUICIDE tehdään niiden takia lopulta

      • Anonyymi

        Joo. Joillain se talous ei heti korjaannu, riippuu tietenkin mihin jamaan on jo ehtinyt taloutensa laittaa.

        Mutta ole kärsivällinen. Hitaasti nouset ylös. 🙂

        Itse aikoinaan aloitin nousuni takaisin yhteiskuntaan asunnottomana, suoraan kadulta ja kavereiden lattioilta, eri naisten asuntoloiden kautta. Rakensin elämääni hitaasti.

        Sinulla ilmeisesti on jo koti. Pidä siitä kiinni. Jos tupakoit, niin mieti, kuinka paljon rahaa pistät kuukaudessa savuna ilmaan. Itselläni se oli viime vaiheessaan n. 350 € / kk. Kerro tuo 12:lla. Minkälainen vuosisäästö tulikaan kun lopetin!


    • Anonyymi

      Parhami ja Olseni eivät tehneet parannusta, vaan pahennusta.

      Helluntailaisuuden henki sitä saa aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Parhami ja Olsseeni eivät liity tämän ketjun aiheeseen.

        Moni muukaan ei ole tehnyt parannusta.
        Ja monet taas ovat.

        Keskustelemme ongelmasta, emme niinkään ihmisistä, paitsi jos asia koskettaa itseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami ja Olsseeni eivät liity tämän ketjun aiheeseen.

        Moni muukaan ei ole tehnyt parannusta.
        Ja monet taas ovat.

        Keskustelemme ongelmasta, emme niinkään ihmisistä, paitsi jos asia koskettaa itseä.

        Ei nämä sakastin krapulaiset tiedä mistä puhutaan kelle ja miksi.
        Heillä on vain yhdet kirkkoisien nuotit jota jankkaavat nuotin vierestä aamusta iltaan.


    • Anonyymi

      Miksi juuri homomiehet perusti helluntailiikkeen?

      Onko teillä käsitystä asiasta?

    • Anonyymi

      Hyvä.

    • Anonyymi

      Hieno päätös. Sinä selviät. Voimia Sinulle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe