Naiset kerjäävät täällä vain kehuja

Anonyymi-ap

Olen huomannut, että siinä missä miehet (ne, jotka tosissaan kaipaavat eivätkä trollaa) kirjoittavat kaipaavia ja ylistäviä viestejä ikävänsä kohteesta, niin naisten aloitukset ovat tyyliä: kehu minua mies, ethän ole hylännyt minua mies, mistä pidät minussa mies, olenko mielestäsi hyvännäköinen, mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota minussa mies jne. Eli kerjätään kehuja.

Tai sitten käänteisesti vingutaan, että olet varmaan jo hylännyt minut mies, olen varmaan liian ruma sinulle mies, sinulla on varmaan satoja muita naisia mies jne. Tarkoituksena tietenkin, että vastaajat sitten vakuuttelevat aloittajalle, että ei tietenkään, vaan olet upea, kaunis, ainoa plaa plaa plaa. Eli kerjätään kehuja.

Sitten, kun joku kysyy tunnisteita, aloittajanainen vastaa, että eikun kerro sinä tunnisteita minusta.

Melko yksipuolista. Kaipaavatko palstan naiset oikeasti ketään vai haluavatko vain huomiota ja kehuja?

Olen huomannut saman muuallakin netissä. Esim. redditissä aina, kun joku kertoo esim. piirteistä, joita arvostaa ihmisissä tai ihannekumppanistaan, viestin alle tasavarmasti ilmestyy jonkun naisen kirjoittama kommentti, jossa hän kertoo, että hän itse on täsmälleen tuollainen henkilö. Eikä hän siis olekin suorastaan täydellinen. Kehukaa nyt!

Olen itse nainen ja alkaa toden teolla jurppimaan tuollainen lapsellisen huomiohakuinen käytös.

Nämä ovat varmaan niitä samoja naisia, jotka eivät tosissaan hae kumppania, mutta perustavat tinder-profiilin vain sen takia, että saavat huomiota. Joku kysyi tätä joskus redditissä, että miksi jotkut naiset ovat tinderissä vaikka eivät vaikuta siltä, että oikeasti etsivät seuraa. Ensimmäinen naisvastaaja totesi, että liittyi vain sen takia, että kokee itsensä taas halutuksi pitkän pilalle menneen suhteen jälkeen. Eli haki vain huomiota.

Nyt toivon, että ne naiset, jotka liipaistuvat tästä aloituksesta menevät itseensä ja miettivät olisiko tarpeen muuttaa omaa käytöstään vähemmän huomiohuoraavaksi.

25

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä on yksi nainen, joka kirjoittaa useampia noita kerjuuviestejä päivittäin. On täällä meitä oikeasti kaipaavia naisiakin, joilla ei ole tarvetta heruttaa huomiota täällä.

• Anonyymi

Voisit naisena esiintyvä setä pistää enemmän eforttia peliin tähän rahvaaseen tarinointiin

• Anonyymi

Toinen piirre, mikä joissain palstan naisissa ärsyttää on muiden naisten jatkuva panettelu: "naiset ovat naisille susia, mitä sinä kotka/huora/rupikonna/tyrkky tms. änkeät minun aloitukseeni tai tähän väliin, kun minä keskutelen jonkun miehen kanssa!" tms. Todella tyylitöntä.

AP

• Anonyymi

Et yhtään tajua mitä täällä tapahtuu. Osa käy täällä vain ja ainostaan tekemässä tuota, vttuilemassa sinulle ja muille kaipaajille. Ei heillä ole mitään tekemistä kaipaavien naisten kanssa. Esittävät ja matkivat milloin ketäkin. Otat aika vakavasti palstan, jossa puolet porukasta käy kiusaamassa tahallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et yhtään tajua mitä täällä tapahtuu. Osa käy täällä vain ja ainostaan tekemässä tuota, vttuilemassa sinulle ja muille kaipaajille. Ei heillä ole mitään tekemistä kaipaavien naisten kanssa. Esittävät ja matkivat milloin ketäkin. Otat aika vakavasti palstan, jossa puolet porukasta käy kiusaamassa tahallaan.

Se ei ole mikään puolustus käyttäytyä tai hyväksyä itse sama käytös.
        Tämä ei ole mikään lastentarha.

• Anonyymi

Naisvihaa.

• Anonyymi

Eihän täällä kirjoita kun vankilan vangit jotka toivovat kiinnekohtaa johonkin, että saisivat tyhjentää varat ja hyväksikäyttää mitä voi. Ajatelkaa nyt itse hiukan.
      Osalla selviä mt ongelmia.
      Mies voi esittää naista ja nainen miestä. Koira voi esitää kissaa ja kissa pupujussia.

• Anonyymi

Tykkään sinusta! 😘

• Anonyymi

En lue noin pitkää. Olet todella tyhmä kun kuvittelet että ihmisillä on aikaa lukea blogipituisia tekstejä täällä. Vastaan vain otsikkoon.

En ole kerjännyt täällä kehuja enkä sellaisia pidä. Haluan vain että hän tietää että kaipaan ja tykkään edelleen ja saman haluan kuulla häneltä. Mitään kehuja en halua kuulla.

• Anonyymi

Hitto joku ÄO 40
        Tulee sanoon ettei toiselasesti käyttäytyviä
        Ihmisiä jotka. ehtivät lukemaan tekstejä ole...
        Kyllä on myös niitä kiireisiä ...
        Koska he osaavat ottaa edes 15 min lukuhetken itselleen aikaa...
        Eikä suorittaminen ole koko elämä.
        Miten olis ajankäytön hallinnan opettelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto joku ÄO 40
        Tulee sanoon ettei toiselasesti käyttäytyviä
        Ihmisiä jotka. ehtivät lukemaan tekstejä ole...
        Kyllä on myös niitä kiireisiä ...
        Koska he osaavat ottaa edes 15 min lukuhetken itselleen aikaa...
        Eikä suorittaminen ole koko elämä.
        Miten olis ajankäytön hallinnan opettelu.

Tekstisi on naurettavan pitkiä keskustelupaslstalle. Täällä pitää muutamalla silmäyksellä pystyä päättelemään onko viesti asiaa vain täyttä kuraa. Vietejä on satoja ellei tuhansia.

Minulla ei ole halua eikä aikaa 15 minuuttia sinun katkerille lässytyksillesi. Sinun viestistäsi tiedän lukemattakin, että kuraa on. Jos et osaa sanoa asiaasi niinkuin keskustelupalstalla kuuluu, lyhyemmin, niin teepä kuule blogi ja ruikuta siellä.

Halusin kommentoida, koska olet väärässä ainakin minun kohdalla. Ihailua en ole vailla.

Ja tiedän olevan tuollaista ihmistä älykkäämpi, joten ei ongelmaa. Hauku vaan alykkyysosamäärääni, joka on todistetusti tässä maassa keskitasoa korkeampi.

• Anonyymi

Täällä kun kuitenkin kivasti viihdyt sinäkin. Voisit opetella lukemaan pidempiä tekstejä
        Kai kuitenkin olet ihan aikuisen kirjoissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi on naurettavan pitkiä keskustelupaslstalle. Täällä pitää muutamalla silmäyksellä pystyä päättelemään onko viesti asiaa vain täyttä kuraa. Vietejä on satoja ellei tuhansia.

Minulla ei ole halua eikä aikaa 15 minuuttia sinun katkerille lässytyksillesi. Sinun viestistäsi tiedän lukemattakin, että kuraa on. Jos et osaa sanoa asiaasi niinkuin keskustelupalstalla kuuluu, lyhyemmin, niin teepä kuule blogi ja ruikuta siellä.

Halusin kommentoida, koska olet väärässä ainakin minun kohdalla. Ihailua en ole vailla.

Ja tiedän olevan tuollaista ihmistä älykkäämpi, joten ei ongelmaa. Hauku vaan alykkyysosamäärääni, joka on todistetusti tässä maassa keskitasoa korkeampi.

Lopetin lukemisen ensimmäisen kappaleen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on lyhytjänniteisten paratiisi 😁

• Anonyymi

Kotka🤣

• Anonyymi

Hauska kirjoitus, mutta huumorini nyt on, mitä on :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa. Kun ihminen on rakastunut hän haluaa kuvitella kaivattunsa rakastavan häntä myös. Mitään tekemistä sillä ei ole kehujen kanssa. Sinä ap olet täällä vain leikkimässä ja siksi ajattelet noin. Minä rakastan häntä.

• Anonyymi

Sitten varmaan kannattaa jo alkaa lähestyä ihan irl
        Ei se suhde tällä palstalla etene!
        Joku nappaa miehen oikeassa elämässä kun rohkeampi.
        Kukaan jaksa kauaa suhteilla tällä ilman todellista läheisyyttä. Miehet varsinkaan.

• Anonyymi

Täällä sen verran lyhytjännitteisiä ja pienellä aivokapasiteella olevia nykyään, ettei todella keskittymiskyky riitä muuhun kuin itsensä parilla rivillä tyrkyttämiseen, tai muiden haukkumiseen.
      Mihin lie sitten aikansa tuhlaavat, kun täällä kuitenkin näyttää asuvan oikein urakalla.

Jossain oli tutkimus että nykyisin ei osata lukea pitkiä tekstejä. Juuri keskittymiskyky heikentynyt, sen huomaa hyvin.

Sitten alkaa tylytys kun turhautuvat omaan heikkoon asioiden käsittelykykyynsä.
      Miten menisi suhde tälläisen ihmisen/ osaamisen kanssa?!

Heillä ei todella löydy valmiuksia mihinkään pitkäjännitteisyyttä vaativaan ja suhde jos mikä on sellainen.
      Paitsi jos tämä on heille joku vielä lyhytjännitteisempien Tinderi.

Asioiden ymmärtäminen myös tökkii monellakin.
      Joku psykologi joka täältäkin opinnäyte työnsä hakee, voisi varmaan yhtyä siihen että tämä todellakin on se ❄️ sukupolvi.

Toivottavasti koulu / työelämässä sitä pitkää pinnaa ja ystävällistö käytöstä muita kohtaan sitten löytyy. Sitä kun tullaan tarvitsemaan läpi elämän, ihan joka päivä!

Tämä suututtaa ainoastaan niitä, jotka huomaavat itsessään nämä puutteet, eivätkä halua niitä korjata.
      Muut, fiksummat parantavat elämänsä laatua korjaamalla huomaavansa puutteet itsessään.

• Anonyymi

en kerjää sulta mitään

• Anonyymi

Jaa, en mä nyt tiedä. Se on mielestäni inhimillistä, että ihmiset hakevat huomiota missä tahansa. Myös negatiivinen toisten haukkuminen on huomion hakemista. Voin sanoa "elämäntapahaukkujan" tunteneena, niin on katkeruutta ja kateutta taustalla.

Toki täällä pitkässä ja pusikkoisessa maassa on totuttu enemmän lyttäämään kuin antamaan myönteistä palautetta. Se on sukupolvien jatkumo. Kaipaisin kehuja myös enemmän miehiä kohtaan.

• Anonyymi

Huomiota ja kehuja haluavat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe