Mitähän tämä oikein ennustaa?

Mikähän ennusmerkki tämä on, kun tulee yölläkin oikein reippaasti Peräilmaa? Oikein peitto lepattaa ja kissakin ryntäsi palatsini itäpäätyyn turvaan. Tuskin se maailmanloppu kuitenkaan on, koska silloin Peräilma loppuu, myös minulta. Onpa kummallista. Yritin raamatustakin etsiä henkisttytnyä tietoa

13

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anja Eerikäinen koputtaa pian ovellesi!

• AE taisi kuolla muutama vuosi sitten. Tulisikohan jeesus?

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

AE taisi kuolla muutama vuosi sitten. Tulisikohan jeesus?

Ole kuitenkin varuillasi, arvo kiinteistöissä on tapana kummitella.

• Anonyymi

Urpo

• Anonyymi

Teit hyvin, kun etsit tietoa Jumalan henkistetystä ja erehtymättömästä sanasta Raamatusta. Meidän tulee aina luottaa siihen erehtyväisen ihmistieteen tai muun järkeilyn sijaan.

Kyse oli siitä, että henki palasi Jumalan luo, joka sen on antanut. Kun Jumala on puhaltanut ihmisen sieraimiin elämän henkäyksen, niin emmekö haluakin maksaa hänelle takaisin parhaan kykymme mukaan? Jumala ei tosin tarvitse keneltäkään mitään, mutta arvostaa saamaansa huomiota.

1. Moos. 8:21 Ja kun Herra tunsi suolikaasun tuoksun, hän sanoi mielessään: "Minulla on ollut liian pessimistinen käsitys tästä apinalajista. Perhana, heistähän irtoaa mojovat kaasut!"

• Kiitoksia asiallisesta ja henkistyytneestä raamatunmukaisesta vastauksesta. Noista kaikenmaailman anonyymeistä urpoista ei kannata välittää. jeesus kyllä rankaisee heitä viimeisenä päivänä ikuisella Peräilmaummella rienauksistaan.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Kiitoksia asiallisesta ja henkistyytneestä raamatunmukaisesta vastauksesta. Noista kaikenmaailman anonyymeistä urpoista ei kannata välittää. jeesus kyllä rankaisee heitä viimeisenä päivänä ikuisella Peräilmaummella rienauksistaan.

Näin unen että joudut loppuiäksi rullatuoliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi?

Totta, vuodesta toiseen pelkkää paskaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä. Minä näin sellaisen unen, että Saatana taikoi sinut nenästä kiinni jeesuksen takapuoleen. Vähän kuin siamilaiset kaksoset. Siinä on hyvä valita nuoleskeleeko vai haisteleeko, Vai vähän kumpaakin. Siinä se iäisuus sujuu rattoisasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, vuodesta toiseen pelkkää paskaa!

Kiitos. Tuo vahvistaa sitä, että olen oikealla tiellä. Ei niinkään pas*aa, vaan Peräilmaa.

• Anonyymi

Herra voi kyllä jättää pieraisematta nenäni edessä.

• Anonyymi

Jatketaan siitä mihin jäätiin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      97
      4571
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3142
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2879
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1657
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1452
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      987
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      881
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      864
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      20
      861
    Aihe