Kaikki vanhukset tekemään itsemurha. Ei ole hoitajia ja yhteiskunta ei halua teidän elävän keskuudessaan. Hallitus haluaa teidän kuolevan nopeasti. Laittakaa toimeksi..
Nyt nopeasti
12
509
Vastaukset
- Anonyymi
tuolla konstilla PUNIKKI-Kommunistit vähenee nopeammin
- Anonyymi00012
Yhteiskunta keksi ratkaisun vanhusten hoitoon annetaan kuolla näin helppoa. Jos noin mamuja kohdeltaisiin niin olis hirveä mökä mutta kun mummoja kuolee niin mikä tuossa. Voi tätä maailmaa. Kukaan ei joudu korvaamaan mummojen kuolemaa
- Anonyymi
Meillä ainakin on todella hyvä vanhustenhoito. Kotipalvelu käy 3 kertaa päivässä, 370e kk. Saan ylimmät tuet molemmista. Saan heti hoitoon kun soitan , esim. Sairalaan ja hoitolaitokseen 3 vrk aikana. Pääasiassa hoidan kotona. 2-5 kertaa käydään pöydän vieressä syömään, kotihoito vie wc 2 x ja kolmannen kerran vaihtaa vaipan sängyssä. Pesu 1 - 2 kertaa viikossa. Lääkäri ja Kerbiini ja sairaanhoitajat tulee kotiin, tosin vasta huomisena, ei heti. Antaa lääkkeet suoneen, tekee verikokeet
- Anonyymi
Muuan tuttu vanhusten hoitaja sanoi, vanhukset nopeasti laitoksesta hautaan. Se on kuulema vanhuksille kaikkein armeliainta.. Luultavasti jo lähiaikoina, aletaan hissun kissun myrkyttämään lääkärien toimesta. Oletettavaa jopa että tapahtuu jo !!!
- Anonyymi
Kyllä, lääkkeitä on liikaa iäkkäillä, lasteittain. Mutta mitä horiset? En ne yhtään myrkyty, jatkavat vaan, vaikka elämä ja oleminen olisi kuinka vaivalloista, vaikeaa, hankalaa ja raskasta.
- Anonyymi
Eskimoilla oli pari sukupolvea sitten tapana kun ruoka käy vähiin niin vanhukset syötiin.
Vanhukset sai itse lopettaa itsensä.
Sitten tuli tavaksi kun vanhuksista tuli riesaa niin jätettiin jäälautalle paleltumaan.
Onnekkaimmat paleltuivat ennen kuin jääkarhut tulivat järsimään hiljalleen eläviä jalkopäästä. Jääkarhut sitten tietenkin metsästettiin.
Nyt Tanskalaiset ovat hempeyttään perustaneet vanhainkoteja.
Liekö parempi.
Jossakin oli muinoin tapan viedä dementoituneet kaatopaikalle jossa korppikotkat ja sudet hoitivat.- Anonyymi
Sairas tarina. Lyön satasella vetoa, että vastustat eutanasiaa. Junalauta.
- Anonyymi
Tää on taas helppo "arvata" että on vassarin tekemä aloitus sillä totuus on täysin päinvastainen!
Hallitushan nimenomaan aloittaa 2v kokeilun jossa yli 65 vuotias pääsee yksityiselle lääkärille terveyskeskusmaksun hinnalla, joten kroppa saadaan heti hoitoon sen sijaan että ollaan siellä vasemmistolaisessa jonossa vuosi tolkulla!- Anonyymi00013
Näitä paikkoja missä pääsee 65 vuotiaat kela korvauksella ei todellakaan ole kaikilla kylillä eikä kaupungeissa, ei edes seniori neuvolaa
- Anonyymi
Hallitus on aloittanut salaisen projektin, jolla pyritään eliminoimaan mahdollisimman paljon vanhuksia. Kotihoito lopetetaan ja vanhukset lääkitään kuoliaaksi. Vahvat kipulääkkeet ja useat lääkkeet sekaisin tekevät tehtävänsä.. Lääkärit ovat täysin rinnoin mukana projektissa ja palkkiot eikun nousevat. Vanhukset juoksevat piikkejä ja lääkkeitä ottamaan. Ja henki lähtee.
- Anonyymi
Jos kommenttisi kertoo iäkkäitten henkisestä tasosta, niin sehän on ihan hyvä, että "henki lähtee".
- Anonyymi00011
Kysyin kerran yhdeltä lääkäriltä että, miksi vanhuksille annetaan niin paljon lääkkeitä. Hän vastasi että, se vaan on sellainen tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483