Nyt nopeasti

Anonyymi-ap

Kaikki vanhukset tekemään itsemurha. Ei ole hoitajia ja yhteiskunta ei halua teidän elävän keskuudessaan. Hallitus haluaa teidän kuolevan nopeasti. Laittakaa toimeksi..

12

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuolla konstilla PUNIKKI-Kommunistit vähenee nopeammin

      • Anonyymi00012

        Yhteiskunta keksi ratkaisun vanhusten hoitoon annetaan kuolla näin helppoa. Jos noin mamuja kohdeltaisiin niin olis hirveä mökä mutta kun mummoja kuolee niin mikä tuossa. Voi tätä maailmaa. Kukaan ei joudu korvaamaan mummojen kuolemaa


    • Anonyymi

      Meillä ainakin on todella hyvä vanhustenhoito. Kotipalvelu käy 3 kertaa päivässä, 370e kk. Saan ylimmät tuet molemmista. Saan heti hoitoon kun soitan , esim. Sairalaan ja hoitolaitokseen 3 vrk aikana. Pääasiassa hoidan kotona. 2-5 kertaa käydään pöydän vieressä syömään, kotihoito vie wc 2 x ja kolmannen kerran vaihtaa vaipan sängyssä. Pesu 1 - 2 kertaa viikossa. Lääkäri ja Kerbiini ja sairaanhoitajat tulee kotiin, tosin vasta huomisena, ei heti. Antaa lääkkeet suoneen, tekee verikokeet

    • Anonyymi

      Muuan tuttu vanhusten hoitaja sanoi, vanhukset nopeasti laitoksesta hautaan. Se on kuulema vanhuksille kaikkein armeliainta.. Luultavasti jo lähiaikoina, aletaan hissun kissun myrkyttämään lääkärien toimesta. Oletettavaa jopa että tapahtuu jo !!!

      • Anonyymi

        Kyllä, lääkkeitä on liikaa iäkkäillä, lasteittain. Mutta mitä horiset? En ne yhtään myrkyty, jatkavat vaan, vaikka elämä ja oleminen olisi kuinka vaivalloista, vaikeaa, hankalaa ja raskasta.


    • Anonyymi

      Eskimoilla oli pari sukupolvea sitten tapana kun ruoka käy vähiin niin vanhukset syötiin.
      Vanhukset sai itse lopettaa itsensä.
      Sitten tuli tavaksi kun vanhuksista tuli riesaa niin jätettiin jäälautalle paleltumaan.
      Onnekkaimmat paleltuivat ennen kuin jääkarhut tulivat järsimään hiljalleen eläviä jalkopäästä. Jääkarhut sitten tietenkin metsästettiin.
      Nyt Tanskalaiset ovat hempeyttään perustaneet vanhainkoteja.
      Liekö parempi.
      Jossakin oli muinoin tapan viedä dementoituneet kaatopaikalle jossa korppikotkat ja sudet hoitivat.

      • Anonyymi

        Sairas tarina. Lyön satasella vetoa, että vastustat eutanasiaa. Junalauta.


    • Anonyymi

      Tää on taas helppo "arvata" että on vassarin tekemä aloitus sillä totuus on täysin päinvastainen!

      Hallitushan nimenomaan aloittaa 2v kokeilun jossa yli 65 vuotias pääsee yksityiselle lääkärille terveyskeskusmaksun hinnalla, joten kroppa saadaan heti hoitoon sen sijaan että ollaan siellä vasemmistolaisessa jonossa vuosi tolkulla!

      • Anonyymi00013

        Näitä paikkoja missä pääsee 65 vuotiaat kela korvauksella ei todellakaan ole kaikilla kylillä eikä kaupungeissa, ei edes seniori neuvolaa


    • Anonyymi

      Hallitus on aloittanut salaisen projektin, jolla pyritään eliminoimaan mahdollisimman paljon vanhuksia. Kotihoito lopetetaan ja vanhukset lääkitään kuoliaaksi. Vahvat kipulääkkeet ja useat lääkkeet sekaisin tekevät tehtävänsä.. Lääkärit ovat täysin rinnoin mukana projektissa ja palkkiot eikun nousevat. Vanhukset juoksevat piikkejä ja lääkkeitä ottamaan. Ja henki lähtee.

      • Anonyymi

        Jos kommenttisi kertoo iäkkäitten henkisestä tasosta, niin sehän on ihan hyvä, että "henki lähtee".


    • Anonyymi00011

      Kysyin kerran yhdeltä lääkäriltä että, miksi vanhuksille annetaan niin paljon lääkkeitä. Hän vastasi että, se vaan on sellainen tapa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe