Maailma ois varmasti parempi ilman mua

Alkaa tuntumaan oikeasti siltä. Oon vaan turha "filleri" hahmo. Unelmien ja elämän nainen ja sielunkumppani on toisen kaa, mieluummin mahdollisesti epäterveellisessä suhteessa kuin mun kaa.. (MUTTA; tämä ei ole tieto!!!, voi olla että hän on elämänsä parhaassa suhteessa), mä oon yksin, ikuisesti, ei mua edes kiinnosta yrittää mitään juttua toisen kanssa, kun tietäsin että vaan satuttaisin sitä ihmistä mun tunteettomuudel, kun tunteet ei vaan riitä muille ihmisille samalla tavalla.. paljon pienemissä määrin on jotain.. ja joskus nekin sit katoaa, kunnes kova kaipuu iskee häntä kohtaan.

En saanut olla se komee , karismaattinen ja onnistuneempi "päähahmo" vaan musta tuli tällänen täysluuseri sivuhahmo stalkkeri creep..nuorempana olinkin komeempi kun ei hiusraja ollut vielä karannut, nyt pitäis ostaa kalliita lääkkeitä ja mahdollisesti tehdä hiussiirto et pystyis siihen samaan..mihin olisin kyllä valmis, jos se niinkun muuttas tilanteesta mitään, mut ei se muuttais. :) Olisin silti yhtä yksin kuin aina ennenkin, kaikki rakatuis muhun, mut kukaan ei rakastuis muhun silleen niinku mä niihin, vastavuoroisesti..

Oon miettinyt, että en haluu elää tällästä paskaelämää. Klikkailen runesscapessa jotain säälittäviä levui, ja käyn salil, lenkil ja opinnoistakin sairaslomal.. vitun säälittävää.. aina kun oon "oikeassa" elämässä en tunne mitään tai tunnen tuskaa ja saan paniikki/ahdistus itku kohtauksia, jos alan miettiin asioita.. eikä ne asiat siit paranis vaikka ois joku merkittävä ura yliopistos ja kamui, oisin sama yksinäinen paska, oisin yhä yksin mun pään sisällä, ilman tätä naista oon aina yksin.

Ei siinä paljoo lohduta muut naiset tai kukaan toinen ihminen, vaikka heistä hetkellistä seuraa saisikin. Seksi ei kiinnosta kun se olis vaa turhaa himojen täyttämistä ilman mitään rakkautta, turhaa suorittamista ilman et välitän toisest, kuolen mieluummin neitsyenä sit. Ei paljoa kiinnosta.

Mietin ,että jos sitä sais suunnitelmaa eteenpäin ja lopulta sais ehkä sit ittensä jotenki henkiltä, ei se kenenkää syy oo, eikä siitä tarvii mitään syyllisyyttä kokea, mut mä en ole onnellinen kun klikkailen jotain vitun levui runescapessa kaikki päivät tai vaikka olisikin sisältöä elämässä, niin en siltikään olisi onnellinen ilman sitä "yhteyttä", oon jo kokeillu paljon kaikkee..

Ehkä seuraavassa elämässä mulle onni suodaan, tää elämä oli turha, täysin turha, aiheutin vaan tuskaa ja kipua kaikille, satutin liian montaa ihmisstä ja autistisilla sekoiluillani vaan tuhosin kaikkea.. vaikka asiat oiskin "paremmin" niin fiilis ois silti yhtä paska ja tyhjä..

Multa puuttuu se tärkein, aito rakkaus ja vastavuoroinen rakkaus ihmisen kaa, jota rakastan eniten, mutta sitä en voi koskaan saadakkaan, joten ihan sama. Oon onnellisempi kuolleena, missä tahansa muualla kuin tässä todellisuudessa, ehkä niissä unissa jossa me oltiin yhdes, niis oli niin paljon parempi ja helpompi olla kun täs paskassa todellisuudessa... vaik ei mitää ihmeellistä tehtykkään. Ainoastaan mun rakkaimman seuras on hyvä olla, mut ei tulla oleen yhdes täs julmas maailmas..

Ehkä on vaa parempi et poistun täältä lopullisesti, melkein sain jotain feikkitoivoa jostain paremmast.. mut ei mitää "parempaa" oo, pitää vaa lähteä pois.. parempaan maailmaan.. täältä kärsimästä, ja todella toivon et saan kaikki valmistelut tehtyä viimeistää tän kuun loppuun..

No ei sillä oo väliä, ilman ihmettä yritän saada itseni pois täältä jo tän vuoden puolella toivottavasti. Tuskin mua kukaan tääl "oikeesti" ees kaipaa. Ei mitää syytä jäädä kärsiin, parempi niin, oikeesti sattuu.. jokainen päivä tuntuu helvetiltä sillon kun en oo harhaluulonen..

31

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unelmien ja elämän naista ei oikeasti ole olemassa. Tyydy vähempään eli elävään ihmiseen vikoineen ja puutteineen, voit löytää rakastavan ja rakastettavan kumppanin!

      • Tää nainen on kaikki mitä kumppanista voisin ikinä toivoa, myös kaikkineen vikoineen, täydellinen perssoonaa, täydellinen ulkonäkö,täydellinen energia, sielunkumppani, jonka kaa voin todella hyvin. Ei kenen tahansa kanssa voi tuntea mitään tälläistä.. hän on olemassa ja elää, vaikka en siihen uskonut ennen kun sen todistin! Mut minä en kai vai ole se "oikea" hänelle, vika mussa, ei hänessä.


    • Anonyymi

      Täältä myös pikku vinkki aloittajalle, ala tykkäämään itsestäsi, älä pidä itseäsi paskana, tuskin sinussa mitään vikaa on. Olethan ajatteleva ja tunteva ihminen, sen huomaa kirjoittamastasi. Olet tärkeä.

      • Oon yrittänyt todella pitkään rakastaa itseäni ja uskotella itselleni, että olen tarpeeksi hyvä ja kaikkea, mutta jatkuvasti maailma osoittaa sitä vastaan ,jatkuvasti myös tuntuu,että olen paha ihminen menneisyyden takia ja sen takia, ja vihaan itseäni ja niitä haitallisia käytösmalleja ja miten paljon "pahaa" olen aiheuttanut epävakaani takia, etenkin nuorempana ,kun olin tietämättömämpi,naivi ja todella epäterveesti kiintyvä kaikkiaa kohtaan... tuntuu myös että minä olen vain ongelmajätettä ihan vain sen takia ,että en ole "normaali". Normaaleilla ihmisillä ei ole ongelmia joita minulla, olen neuroepätyypillinen ja rikkinäinen. Itsetunto on kunnossa siihen asti, kun se ottaa taas kolauksen näistä jutuista, tuntuu että ei sitä riitä vaikka kuinka paljon laittaisi peliin tai tekisi mitä vaan.. en tiedä sit..


    • Anonyymi

      Jos kirjoitus on tosi, uskon, että syksyaika vaikuttaa tähän sinulla kuin koko pohjoisella pallonpuoliskollakin.
      Minuu vanhana jätkänäkin pimeä vuoden aika huolettaa. Kunhan ennen joulua tapahtuva talvipäivän seisaus on mennyt, mennään taas joka päivä valoisampaa aikaa päin.
      Yksin elävä ykä.

      • Mua ei oo ennenkään vuoden ajan hetkauttanut...mun mielentila riippuu lähinnä siitä miten tää nainen suhtautuu muhun :/.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Mua ei oo ennenkään vuoden ajan hetkauttanut...mun mielentila riippuu lähinnä siitä miten tää nainen suhtautuu muhun :/.

        Faktahan on se, että samaa sukupuolta eläviä parisuhteita on maassammekin ainakin tuhansia. Jos siinä on hyvä elää, me toisenajattelijatkin hyväksymme tämän.

        Entisaikaan samaapuolta eläviä parisuhteita pilkattiin ja painostettiin. Oliko kirkkokin mukana tässä jollakin tasolla?
        u.Tokmannelta koilliseen.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Mua ei oo ennenkään vuoden ajan hetkauttanut...mun mielentila riippuu lähinnä siitä miten tää nainen suhtautuu muhun :/.

        Se joka ei tule toimeen ilman toista ihmistä, ei tule toimeen myöskään toisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se joka ei tule toimeen ilman toista ihmistä, ei tule toimeen myöskään toisen kanssa.

        Tiiän. Ei oo terveellistä, sen takia, jos päädyttäis suhteeseen niin panostaisin siihen.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Tiiän. Ei oo terveellistä, sen takia, jos päädyttäis suhteeseen niin panostaisin siihen.

        Mutta siis, jos suhdetta ei hänen kanssaan tule, silloin sinun kannattaa panostaa omaan itseesi. Toki muutenkin on hyvä panostaa omaan itseensä. Elämä onnistuu ilman suhdettakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis, jos suhdetta ei hänen kanssaan tule, silloin sinun kannattaa panostaa omaan itseesi. Toki muutenkin on hyvä panostaa omaan itseensä. Elämä onnistuu ilman suhdettakin.

        Ei onnistu kun on tällänen sairaus: epävakaa. Kaikki tuntuu mahdottomalta kun joutuu olemaan yksin.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei onnistu kun on tällänen sairaus: epävakaa. Kaikki tuntuu mahdottomalta kun joutuu olemaan yksin.

        Oletko sä kokonaan ihan yksin, ettei ole edes kavereita ?
        Vai onko mahdoton tunne vain sen takia, ettei ole naista, ei suhdetta ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä kokonaan ihan yksin, ettei ole edes kavereita ?
        Vai onko mahdoton tunne vain sen takia, ettei ole naista, ei suhdetta ?

        Mulla on kavereita, tuttuja, mutta yksinäisyys on läsnä silti aina. Ja olin suhteessa jossa yksinäisyys oli läsnä myös, se on enemmänki tunne mun päänsisällä kuin, että olisin "yksin", enemmänkin ymmärryksen ja aidon yhteyden puute.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei onnistu kun on tällänen sairaus: epävakaa. Kaikki tuntuu mahdottomalta kun joutuu olemaan yksin.

        Mäkin synnyin neurokirjolaisena. Sain vielä surkeen ulkonäön tuliaislahjana.
        Muistan kun sattusin olemaan kuulolla oven raossa; isäni mourusi äidille kun meni valmistamaan minunlaiseni suvun häpeäpilkun.

        Äiti tähän; että olit itse tekemässä.
        rumamies kun pahis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka ei tule toimeen ilman toista ihmistä, ei tule toimeen myöskään toisen kanssa.

        Johnei tule toimeen itsensä kanssa, niin ei siit porukassakaa.

        Nin miekin lähin viikoloppunaisen luota kotiin ajaan. Puhelin soi. Se samainen nainen itki puhelimeen, että kun kaikki lähtevät.

        Niiltä siunaamilta ajoin takas sinne naisen vuokrakämppään. Elettiin vielä vuosia yhessä, ennen kuin hänen terveytensä petti.
        Olin saanut soiton, että sun naisystävänsä tekee ns. hiippakunnan vaihtoo.
        En ehtinyt ajaa edes lähelle kun sieltä jo soitettiin. Et sitten ehtin.

        Ihmettelin sitä vahvaa kalmanhajua hänen huoneessas.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Mulla on kavereita, tuttuja, mutta yksinäisyys on läsnä silti aina. Ja olin suhteessa jossa yksinäisyys oli läsnä myös, se on enemmänki tunne mun päänsisällä kuin, että olisin "yksin", enemmänkin ymmärryksen ja aidon yhteyden puute.

        Ajatteletko paljon sitä epävakautta ? Tunnetko sen takia itsesi yksinäiseksi ? Mietitkö sitä, ettet olisi yhtä hyvä kuin kaverit ?
        Sen ei tarvitse antaa olla elämää pilaava " sairaus ", siitä huolimatta pystyy moniin asioihin, kun ei anna sen häiritä.
        Jos ajattelet olevasi jotenkin viallinen, kun sulla on epävakaan diagnoosi, niin hankaloittaahan se sun elämää ja olemista.
        Mutta ei se muuta sinua mitenkään ihmisenä, vaikka diagnoosi onkin, olet silti se sama ihminen, varmasti hyvä ja mukava tyyppi.
        Jos koskaan olet tullut katselleeksi ympärillesi, ympärilläsi olevia ihmisiä, niin olet varmaan huomannut, ettei kukaan ole mitenkään täysin vakaa ( millainen ihminen olisikaan, jos ei olisi yhtään epävakautta ? ).
        Joillain se on osa omaa luonnetta, jos on vähän epävakautta, ei se ole mielestäni sairaus, vaikka joskus se sellaiseksi luokitellaankin.
        Olisi hyvä opetella uskomaan ja luottamaan itseensä, että kelpaa ihan sellaisena kuin on.


    • Anonyymi

      Jos haaveilet meneväsi "parempaan", täältä kärsimästä, sanon sinulle, että jos viet synnit mukanasi, ei sinulle ole "parempaa"
      Anna elämäsi Jeesukselle. Hän kantoi kaikkien synnit Golgatalla. Jeesuksessa on iankaikkinen elämä

      • Ei kaikki usko mihinkään samaan raamatun mukaiseen systeemiin, se on ihmisten aivopesua. Onhan noita muitakin kuten buddha, ja mieluusti tästä downgradeenkin johonkin elukkaan, vois olla mukava kun ei tarttis miettiä tälläsiä juttuja vaan miten saa huomisen ruokansa vaik..


      • Anonyymi

        Tiedätkös, se sun mielentila johtuu vaan ja ainoastaan sinusta itsestäsi, siitä mitä ja miten itse ajattelet.
        Toki pettymys tuntuu aina pahalta, tällä kertaa sulla sen naisen takia. Mutta se ei maailmaa kaada, sen vielä huomaat, kunhan aikaa kuluu ja saat ajatuksesi rauhoittumaan. Naisia on muitakin, vaikka nyt ei ehkä siltä tunnu.

        Ja ihan kaikilla on menneisyys, toisilla helpompi, toisilla vaikeampi. Tulevasta ei tarvitse tehdä samanlaista kuin menneisyys, eikä menneisyyden taakkaa tarvitse kantaa mukanaan. Tai mukanahan se aina on, mutta sen ei ole pakko antaa haitata enää nykyhetkeä.
        Se on hyvä, että itsetuntokin on kohdillaan edes silloin tällöin, se antaa toivoa, ettei sitä ole kokonaan menetetty, että se on tallessa ja löytyy aina uudelleen vastoinkäymisten jälkeenkin.

        Se kertoo myös paljon ihmisen vahvuudesta, ettei anna periksi, vaan elää vaikeuksistakin huolimatta, koska niin voi elää, vaikka se ei aina niin mukavaa olekaan.
        Sinäkään et ole ainoa tässä maailmassa, jolla on vaikeaa, heitäkin on olemassa, joilla on vielä vaikeampaa kuin sinulla, tai vaikka minulla.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei kaikki usko mihinkään samaan raamatun mukaiseen systeemiin, se on ihmisten aivopesua. Onhan noita muitakin kuten buddha, ja mieluusti tästä downgradeenkin johonkin elukkaan, vois olla mukava kun ei tarttis miettiä tälläsiä juttuja vaan miten saa huomisen ruokansa vaik..

        Se on totta, ettei kaikki usko samoihin asioihin. Jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa, tai olla uskomatta.


      • Anonyymi

        Uskonto-palstat on erikseen. Jos haluaa tuputtaa muille asiaansa, voi mennä niille palstoille loitsuamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto-palstat on erikseen. Jos haluaa tuputtaa muille asiaansa, voi mennä niille palstoille loitsuamaan.

        Jos joku kirjoittaa julkisella palstalla valhetta, haluan oikaista sen valheen. Iankaikkinen elämä on vain Jeesuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kirjoittaa julkisella palstalla valhetta, haluan oikaista sen valheen. Iankaikkinen elämä on vain Jeesuksessa.

        Joku voi myös väittää tuota valheeksi.
        Aletaanko ihan oikeasti oikaisemaan toisiamme oikeaan suuntaan täällä ?
        Ehkä on parempi ettei aleta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi myös väittää tuota valheeksi.
        Aletaanko ihan oikeasti oikaisemaan toisiamme oikeaan suuntaan täällä ?
        Ehkä on parempi ettei aleta.

        Kyllä minä yritän oikaista valheet, mutta olen tehnyt sen tarpeeksi niukkasanaisesti. Ei mitään ylimääräistä.


      • Anonyymi

        13:28:35
        Koputan uskonkypärääsi pilven päällä. "Sinäkin menit heitin kelkkaasi" sanon.
        Mut ei se mitään; kuolemanpelkomme oli niin vahva.


    • Anonyymi

      Sama tunne minulla, bro.

    • Anonyymi

      Nahkakuulalla vaikeeta. Lopeta burgerointi .

      • Moukka voi pitää päänsä kiinni, osaan muodostaa normaaleita ihmissuhteita siinä missä muutkin, mut haluan olla yksin, kun ne vie energiaa eikä niistä oo oikein apua.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Moukka voi pitää päänsä kiinni, osaan muodostaa normaaleita ihmissuhteita siinä missä muutkin, mut haluan olla yksin, kun ne vie energiaa eikä niistä oo oikein apua.

        Ihmisellä on lupa, ja oikeus, solmia ihan sellaisia ihmissuhteita kuin hän itse haluaa. Jos taas haluaa olla yksin, silloin saa olla yksin.


    • Anonyymi

      Pahaa burgerointia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1888
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1282
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1159
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      80
      1113
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      872
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      52
      765
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    9. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      53
      709
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      694
    Aihe