Moi onko muita 50v ukkomiehiä ketkä runkkailee sukkiksissa?
Sukkahousuissa
18
784
Vastaukset
- Anonyymi
On teen parhaillaan,mustat sukkikset !
- Anonyymi
Täällä myös, 40 denierin sukkahousut jalassa ja kalu mukavasti kovana.
- Anonyymi
On😊
- Anonyymi
Pretty in pink !!
- Anonyymi
Tänään illalla mustat 20 den sukkikset ja korkkarit jalkaan ja kullin runkkausta.
- Anonyymi
Usein vapaapäivinä aamusta sukkikset jalkaan ja pitkin päivää sopivasti hyväillen saa sukkikset ihanan spermakylvyn.. todella kiihottavaa olisi jonkun kaverin kanssa hyväillä sukkiksissa…..nam…
- Anonyymi
Todellakin!
- Anonyymi
Vielä alasti sohvalla runkkailen kullia,kohta ohuet sukkikset päällysvaatteiden alle ja pihalle puuhastelemaan.
Moi. Ne ovat kuin kryptoniittia. Tulen Kiimasta sekaisin. Kuinka ihanalta tuntuu kyrvässä ja kädessä. Ja miltä näyttävät. Runkkaisin mielelläni sinua ,z minus, yhdessä ja varmasti saattaisimme naida. Ja olen jo halkeamassa spermoista. Luoja sentään. Haluatko kuvan jotenkin jotta tiedät haluatko ja luuletko normi läskiksi yli 50 v.? En tiedä? Minä uskon tykkääväni ja rakkaus ei onneksi tule ongelma olemaan.
- Anonyymi
Juu. Usein päällä. Kiihottavaa olisi jos sukkikset päällä hyväilyä.
- Anonyymi
Sukkiksissa koko päivä, kohta liikkeelle...
- Anonyymi
Löytyisikö Uudeltamaalta kaveria runkkailemaan sukkiksissa.
- Anonyymi
Vantaalta löytyis
- Anonyymi
Hyvinkäällä olisin! Runkaan sukkikset päällä ja mini hame myös. T. M 61v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkäällä olisin! Runkaan sukkikset päällä ja mini hame myös. T. M 61v
Mä kans Hyvinkäältä kokeillaanko?
- Anonyymi
Miten saan suhun yhteyden
- Anonyymi
Juuri laitoin sukkahousut ja seisoo oikein kunnolla. Runkkaan rauhallisesti ja yritän pidättää kauan ja lopulta annan tulla housuihin. Alkaa jo sukkikset kastumaan
- Anonyymi
Onko sulla iso?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632