pitääkö pääkaupungin olla demokraattisesti maan keskellä?
koska nyt helsinki palvelee eteläsuomalaisia enemmän kuin pohjoissuomalaisia ja oulu tahtoo muodostaa oman valtionsa lapin kanssa
väki virtaa missä on pääkaupunki vaikkapa jyväskylän alueella
loogisesti on että maan tärkein henkilö asuu sen tärkeimmällä paikalla
usein kukkula, jonka ympäröi suojamuuri
keskustassa eläjät helsingissä muodostavat joukon ja puolustavat alueensa
vielä tuntevat toinen toistensa eivätkä suvaitse vieraita
mutta missä on kaikista tärkein asunto helsingissä?
koska siellä asuu maan tärkein
on valittava kaikista keskeisin helsingin paikka
suomen omistaa hän kenellä on asunto keskustassa
Anonyymi-ap
1
160
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vapaaehtoinen koppituomio on oma valinta ja nyt aletaan panna kättä vain sinne ihan omaan taskuun, kun tehdään ostopäätöksiä jatkossa etenkin siellä Suomen suurimmassa veronielussa pääkaupunkiseudulla.
Suomessa julkinen sektori on ylittänyt kriittisen massan toverit ja valtion verokirstu on tyhjä.
Yhteinen velkasosialismi ja väestönvaihto ovat tulleet tiensä päähän niin Suomessa kuin muuallakin Euroopassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493