NASA tuhosi kuuteknologiansa ja on tuskallinen prosessi rakentaa se uudelleen

Anonyymi-ap

133

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks kun se toimi niin hyvin? Ymmärtäis jos täysin susi.

• Anonyymi

Juu näin oli.

Nasa hukkasi 60 pahvilaatikollista kuukäyntimateriaalia.
      Ne olivat elintärkeitä papereita ja siksi Kuuhun ei päästä enää ikinä.

• Anonyymi

Mutta Marsiin päästään ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Marsiin päästään ???

:)))

• Anonyymi

No teknologia on hiukan kehittynyt ja muuttunut noista ajoista ja täytyy rakentaa täysin alusta, onko tätä vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Heh heh, pointti on se, että miten se voi olla ylivoimaisen vaikeaa nyt, jos siihen pystyttiin 50 vuotta sitten ja Marsinkiin muka mentiin jo.

Oikeasti kyse on siitä, että NASA ei kehtaa nyt tehdä uutta huijausta, koska se paljastettaisiin heti, kun nykyään ok käytössä internet ja vapaa tiedonvälitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, pointti on se, että miten se voi olla ylivoimaisen vaikeaa nyt, jos siihen pystyttiin 50 vuotta sitten ja Marsinkiin muka mentiin jo.

Oikeasti kyse on siitä, että NASA ei kehtaa nyt tehdä uutta huijausta, koska se paljastettaisiin heti, kun nykyään ok käytössä internet ja vapaa tiedonvälitys.

Kennedy-parka höpötteli Kuuhun menosta 1962.

Nasalta kesti melkein 7 vuotta keksiä ja rakentaa Kuukusetukselle tarinat ja lavasteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kennedy-parka höpötteli Kuuhun menosta 1962.

Nasalta kesti melkein 7 vuotta keksiä ja rakentaa Kuukusetukselle tarinat ja lavasteet.

Vakuuttavan näköisen pahvilaatikon saivat väsättyä 7 vuodessa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin teknologia on kehittynyt ja muuttunut, nyt tietotekniikka on vähän eri tavalla mukana.
        Ei se olekaan ylivoimaisen vaikeaa mutta kallista kyllä, niin Marsiin vietiin mönkijöitä.

Jännä että Venäjä ei huomannut huijausta vaikka niin kovin tarkkaan seurasi amerikkalaisten avaruusohjelmaa, tai yksikään sadoista tuhansista ihmisistä jotka olivat mukana ohjelmassa mukana.

Todisteet kyllä kertovat että kävimme Kuussa, jännä että kukaan ei ole pystynyt noita todisteita kumoamaan.
        Sen sijaan ne todisteet jotka muka osoittivat Kuussa ei oikeasti käyty on kumottu täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuuttavan näköisen pahvilaatikon saivat väsättyä 7 vuodessa. :D

Laitoin sinulle joskus ihan viralliset piirustukset kuumoduulista ja silti toistelet tuota typerää pahvilaatikko kirjoitustasi, et taida kyetä omaksumaan uutta tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin sinulle joskus ihan viralliset piirustukset kuumoduulista ja silti toistelet tuota typerää pahvilaatikko kirjoitustasi, et taida kyetä omaksumaan uutta tietoa.

Niin voisiko ne nyt tänne laittaa ja samalla nasalle saisivat sielläkin sitä oikea tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin teknologia on kehittynyt ja muuttunut, nyt tietotekniikka on vähän eri tavalla mukana.
        Ei se olekaan ylivoimaisen vaikeaa mutta kallista kyllä, niin Marsiin vietiin mönkijöitä.

Jännä että Venäjä ei huomannut huijausta vaikka niin kovin tarkkaan seurasi amerikkalaisten avaruusohjelmaa, tai yksikään sadoista tuhansista ihmisistä jotka olivat mukana ohjelmassa mukana.

Todisteet kyllä kertovat että kävimme Kuussa, jännä että kukaan ei ole pystynyt noita todisteita kumoamaan.
        Sen sijaan ne todisteet jotka muka osoittivat Kuussa ei oikeasti käyty on kumottu täysin.

Venäjällä oli oma avaruushuijaus, ei ne toisiaan paljasta, kun sitten ne joutuu kumpikin naurunalaisiksi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä oli oma avaruushuijaus, ei ne toisiaan paljasta, kun sitten ne joutuu kumpikin naurunalaisiksi.

Onnittelen, tämän ketjun typerin vale.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Täytyy olla todellinen tyhmä pölkkypää joka vieläkin uskoo että kuussa olisi käyty.

• Anonyymi

Kuten Persekärpänen joo.

• Anonyymi

Täytyy olla todella tyhmä pölkkypää, jollei ymmärrä kaikkien todisteitten valossa, että kuussa ihan varmasti käytiin, ja vielä: kuuhunlaskeutumisalus ei ollut mikään pahvilaatikko, kuten ymmärtämättömät jaksavat vuodesta toiseen hölmöillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla todella tyhmä pölkkypää, jollei ymmärrä kaikkien todisteitten valossa, että kuussa ihan varmasti käytiin, ja vielä: kuuhunlaskeutumisalus ei ollut mikään pahvilaatikko, kuten ymmärtämättömät jaksavat vuodesta toiseen hölmöillä.

Niin voisiko ne nyt tänne laittaa ja samalla nasalle saisivat sielläkin sitä oikea tietoa.

Laitappa nyt niitä virallisia piirrustuksia tännekin ja nasalle.

Muuten tuuli sun huulia heiluttelee märkiä kinttaita lyöt yhteen .

Nyt piirustukset kehiin muuten ole pillipiipari vai vinkumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli piirrellyt jotain ja sitten ne rakensi lavasteeksi kodittoman piripään yömajalta näyttävän häkkyrän. :D

https://youtu.be/SSANJRMASII?si=vjxZcu8pBb0i2ZYH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli piirrellyt jotain ja sitten ne rakensi lavasteeksi kodittoman piripään yömajalta näyttävän häkkyrän. :D

https://youtu.be/SSANJRMASII?si=vjxZcu8pBb0i2ZYH

Jos se olisi kuin Savoyn morsiussviitti niin tuskin uskoisitte sitäkään. Kuumoduli oli kertakäyttöinen tutkimuslaite joten ei ollut mitään syytä rakentaa siitä hienoa. Itse olen käynyt sen verran kouluja että olen nähnyt tutkimuslaboratorioita, ja niissä ne prototyypit ja mittausjärjestelyt olivat juuri tuon tyylisiä: pahvia, nippusiteitä ja gorillateippiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se olisi kuin Savoyn morsiussviitti niin tuskin uskoisitte sitäkään. Kuumoduli oli kertakäyttöinen tutkimuslaite joten ei ollut mitään syytä rakentaa siitä hienoa. Itse olen käynyt sen verran kouluja että olen nähnyt tutkimuslaboratorioita, ja niissä ne prototyypit ja mittausjärjestelyt olivat juuri tuon tyylisiä: pahvia, nippusiteitä ja gorillateippiä.

Täytyy olla todella tyhmä pölkkypää, jollei ymmärrä kaikkien todisteitten valossa, että kuussa ihan varmasti käytiin, ja vielä: kuuhunlaskeutumisalus ei ollut mikään j, kuten ymmärtämättömät jaksavat vuodesta toiseen hölmöillä.

Apollo ohjelman aikaan ei tunnettu moista gorillateippiä.

No pillipiipari , laita nyt ne viralliset piirrustukset tänne ja nasalle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla todella tyhmä pölkkypää, jollei ymmärrä kaikkien todisteitten valossa, että kuussa ihan varmasti käytiin, ja vielä: kuuhunlaskeutumisalus ei ollut mikään j, kuten ymmärtämättömät jaksavat vuodesta toiseen hölmöillä.

Niittejä siinä ”kuumoduulissa” näytti olevan ja päällä repsottavaa foliota. Tragikoomista jos joku pitää sitä romukasaa avaruusaluksena. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et hae niitä piirustuksia ihan ite? Pureskeleeko äitis sulle ruuankin valmiiksi, luuseri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et hae niitä piirustuksia ihan ite? Pureskeleeko äitis sulle ruuankin valmiiksi, luuseri?

Minun äiti on jo ollut tuhkana pitkän aikaa ei pureskele ennää .
        Niin sinä pillipiipari , kun niitä piirrustuksia ei vain ole ,jos pillipiiparilla on nämä piirustukse laita esille ja nasalle myös.

Etkä ole vielä mitään koulua saanut päätöksen korkeintaan leikki koulun , siellä on paljon niitä elementtejä jotka mainitsit.
        Vieläkö se kova tuuli huulia heiluttaa, märkiä rukkaset yhteen hakkaa .

Sinulla pillipiipari on mielipide "varmasti ovat käyneet" mutta pillipiiparin mielipiteellä ei ole mitään todistus arvoa , mielipiteesi on mitätön.
        Pillipiipari ne piirrustukset tänne ja nasalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun äiti on jo ollut tuhkana pitkän aikaa ei pureskele ennää .
        Niin sinä pillipiipari , kun niitä piirrustuksia ei vain ole ,jos pillipiiparilla on nämä piirustukse laita esille ja nasalle myös.

Etkä ole vielä mitään koulua saanut päätöksen korkeintaan leikki koulun , siellä on paljon niitä elementtejä jotka mainitsit.
        Vieläkö se kova tuuli huulia heiluttaa, märkiä rukkaset yhteen hakkaa .

Sinulla pillipiipari on mielipide "varmasti ovat käyneet" mutta pillipiiparin mielipiteellä ei ole mitään todistus arvoa , mielipiteesi on mitätön.
        Pillipiipari ne piirrustukset tänne ja nasalle.

Hirveä vuodatus, onko sinulle tulossa kuuhermoromahdus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos se olisi sitä ja tätä, niin ette sittenkään uskoisi.” on argumentointivirhe.

Meidän pitää mennä sillä, mitä meillä on, ja se on kupruilevista levystä tehty romukasa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos se olisi sitä ja tätä, niin ette sittenkään uskoisi.” on argumentointivirhe.

Meidän pitää mennä sillä, mitä meillä on, ja se on kupruilevista levystä tehty romukasa.

Kertokaas nyt salkkarit mikä siinä kuumodulissa varsinaisesti estää sitä toimimasta? Eihän sillä muotoilupalkintoja voiteta mutta ei ole tarkoituskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveä vuodatus, onko sinulle tulossa kuuhermoromahdus?

Ei ole tulossa, se on jo!

• Anonyymi

Muistaakseni kävi niin kun tämä ohjaaja Ron Howard (se punapää jätkä Onnepäivät -sarjasta) halusi Nasalta materiaalia kuussa käynneistä, silloin Nasalla kilahti ja ne tuhosi kaikki filmit ja materiaalit, ettei ne leviä dokumenteissa eteenpäin, siis semmoista materiaalia mitä ei olisi jo julkaistu.

• Anonyymi

"MUISTAAKSENI kävi niin"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"MUISTAAKSENI kävi niin"?

No miten itse muistat sen menneen, miksi NASA tuhosi kuumateriaalit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten itse muistat sen menneen, miksi NASA tuhosi kuumateriaalit?

Miksi NASA olisi tuhonnut kuumateriaalin, tottakai NASAlla on tallella kaikki materiaalit joilla on jotain merkitystä.
        Ne kuuluisat pahvilaatikot, joita nuo hörhöt täällä salostavat lienevät ihan täysin huuhaajuttuja.
        Tosin niistä kuulennoista jäi melkosen paljon dataa jolla ei lennon jälkeen ollut mitään merkitystä, miksi sitä pitäisi säilöä pahvilaatikkokaupalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi NASA olisi tuhonnut kuumateriaalin, tottakai NASAlla on tallella kaikki materiaalit joilla on jotain merkitystä.
        Ne kuuluisat pahvilaatikot, joita nuo hörhöt täällä salostavat lienevät ihan täysin huuhaajuttuja.
        Tosin niistä kuulennoista jäi melkosen paljon dataa jolla ei lennon jälkeen ollut mitään merkitystä, miksi sitä pitäisi säilöä pahvilaatikkokaupalla.

Nasan astronautti itse sanoo, että ne tuhosi kuuteknologian.

Mutta oikeastihan niillä ei mitään kuuteknologiaa koskaan ollutkaan, kun kaikki oli vaan larppausta ja huijausta. Vain lapselliset ja typerät boomerit vieläkin uskoo kuussa käynteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasan astronautti itse sanoo, että ne tuhosi kuuteknologian.

Mutta oikeastihan niillä ei mitään kuuteknologiaa koskaan ollutkaan, kun kaikki oli vaan larppausta ja huijausta. Vain lapselliset ja typerät boomerit vieläkin uskoo kuussa käynteihin.

Tuo sinun väitteesi, että joku väittää tuhonneensa kuuteknologian on ihan vain sinun ihan omaa typerää väitettäsi.
        Lapselliset ja typerät "boomerit" valehtelevat, etteivät usko momeen kertaan todistettuihin kuussa käynteihin, mikä siinä on niin vaikeaa, ettei noita esitettyjä todisteita voi hyväksyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun väitteesi, että joku väittää tuhonneensa kuuteknologian on ihan vain sinun ihan omaa typerää väitettäsi.
        Lapselliset ja typerät "boomerit" valehtelevat, etteivät usko momeen kertaan todistettuihin kuussa käynteihin, mikä siinä on niin vaikeaa, ettei noita esitettyjä todisteita voi hyväksyä?

Nasan Don Pettit sanoo ihan kirjaimellisesti, että ne tuhosivat kuuteknologiansa, linkki videoon, jossa on klippi siitä haastattelusta, löytyy heti avauksesta. Todellisuudentajusi on hämärtynyt huolestuttavasti, jos väität, että Nasan mies EI ole sanonut niin. Ei ole mielitervettä tuollainen kiistäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasan Don Pettit sanoo ihan kirjaimellisesti, että ne tuhosivat kuuteknologiansa, linkki videoon, jossa on klippi siitä haastattelusta, löytyy heti avauksesta. Todellisuudentajusi on hämärtynyt huolestuttavasti, jos väität, että Nasan mies EI ole sanonut niin. Ei ole mielitervettä tuollainen kiistäminen.

Joku tyyppi sanoi niin, se ei tarkoita, että NASA olisi sanonut niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tyyppi sanoi niin, se ei tarkoita, että NASA olisi sanonut niin.

Nasan edustaja sanoi niin julkisessa haastattelussa telkkarissa. Sanoi että menisi vaikka heti kuuhun, mutta että tuhosivat kuuteknologiansa ja on tuskallista rakentaa se uudelleen.

Jotta mitä ihmettä sinä intät?

Mutta tosiaan kuuhun ei koskaan menty, ja homma on niin, että huijauksen toteuttaminen olisi nyt paljon vaikeampaa, siksi ne ei yritä sitä uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasan edustaja sanoi niin julkisessa haastattelussa telkkarissa. Sanoi että menisi vaikka heti kuuhun, mutta että tuhosivat kuuteknologiansa ja on tuskallista rakentaa se uudelleen.

Mutta tosiaan kuuhun ei koskaan menty, ja homma on niin, että huijauksen toteuttaminen olisi nyt paljon vaikeampaa, siksi ne ei yritä sitä uudelleen.

Mitä ihmettä sinä intät, kyllä sinne kuuhun mentiin ihan todistetusti.
        Minkäänlaista huijausta ei ole todistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä intät, kyllä sinne kuuhun mentiin ihan todistetusti.
        Minkäänlaista huijausta ei ole todistettu.

Niinhän naiivit boomerit uskoo, ne on muutenkin aika pihalla maailman menosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän naiivit boomerit uskoo, ne on muutenkin aika pihalla maailman menosta.

Sinä se näytät olevan jälleen kerran. No mutta olet vielä niin nuori ja tyhmä, että et näytä tajuavan maailmanmenosta tai todellisuudesta tyhtään mitään. Mutta jatka ihmeessä tätä sinun sekoilua, sitä on hauska aktsoa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista Don Pettit nimistä tyyppiä ei löydy NASAn astronauttien listoilta, joten oletko ihan varma, että tuollaista tyyppiä on edes olemassa?
        Jos tuo on olemassa, oletko ihan varma, että hänellä oli valtuudet puhua NASAn puolesta?

Kukaan täysijärkinen ihminen ei voi ymmärtää moista sekoilua, miksi NASA olisi tuhonnut kuuteknologiansa, täysin järjetön väite.
        Kyllähän niitä pahvilaatkoita (ehkä oli tai sitten ei) SAATTOI olla, mutta jos ne tuhottiin, ne,tuhottiin ainoastaan siksi, ettei niissä ollut mitään tämän päivän tekniikkaan sopivaa dataa.
        KAIKKI data, mitä kuukäynneistä jäi jäljelle, jota voitiin myöhemmin käyttää, on varmasti tallella NASAn tietokoneilla, ei sitä pahvilaatkoihin säilötty.

Mitä ihmettä sinä intät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista Don Pettit nimistä tyyppiä ei löydy NASAn astronauttien listoilta, joten oletko ihan varma, että tuollaista tyyppiä on edes olemassa?
        Jos tuo on olemassa, oletko ihan varma, että hänellä oli valtuudet puhua NASAn puolesta?

Kukaan täysijärkinen ihminen ei voi ymmärtää moista sekoilua, miksi NASA olisi tuhonnut kuuteknologiansa, täysin järjetön väite.
        Kyllähän niitä pahvilaatkoita (ehkä oli tai sitten ei) SAATTOI olla, mutta jos ne tuhottiin, ne,tuhottiin ainoastaan siksi, ettei niissä ollut mitään tämän päivän tekniikkaan sopivaa dataa.
        KAIKKI data, mitä kuukäynneistä jäi jäljelle, jota voitiin myöhemmin käyttää, on varmasti tallella NASAn tietokoneilla, ei sitä pahvilaatkoihin säilötty.

Mitä ihmettä sinä intät?

Mitä se kertoo sinun luotettavuudestasi avaruuslentojen "asiantuntijana", kun et edes löydä tietoa Pettitistä, vaikka sen oma NASA-sivu tulee heti ekana Google-haussa?

Selected by NASA to be an astronaut in April 1996, Dr. Pettit reported to the Johnson Space Center in August 1996. A veteran of three spaceflights, Dr. Pettit has logged more than 370 days in space and over 13 spacewalk hours. He lived aboard the International Space Station for 5 1/2 months during Expedition 6, was a member of the STS-126 crew, and again lived aboard the station for 6 1/2 months as part of the Expedition 30/31 crew.

Pettit launched to the International Space Station aboard the Roscosmos Soyuz MS-26 spacecraft September 11, 2024, accompanied by Roscosmos cosmonauts Alexey Ovchinin and Ivan Vagner. Pettit is currently serving as a flight engineer and member of the Expedition 72 crew aboard the orbiting laboratory, where he will spend approximately 6 months conducting science experiments and maintaining the space station.

https://www.nasa.gov/people/donald-r-pettit/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo sinun luotettavuudestasi avaruuslentojen "asiantuntijana", kun et edes löydä tietoa Pettitistä, vaikka sen oma NASA-sivu tulee heti ekana Google-haussa?

Selected by NASA to be an astronaut in April 1996, Dr. Pettit reported to the Johnson Space Center in August 1996. A veteran of three spaceflights, Dr. Pettit has logged more than 370 days in space and over 13 spacewalk hours. He lived aboard the International Space Station for 5 1/2 months during Expedition 6, was a member of the STS-126 crew, and again lived aboard the station for 6 1/2 months as part of the Expedition 30/31 crew.

Pettit launched to the International Space Station aboard the Roscosmos Soyuz MS-26 spacecraft September 11, 2024, accompanied by Roscosmos cosmonauts Alexey Ovchinin and Ivan Vagner. Pettit is currently serving as a flight engineer and member of the Expedition 72 crew aboard the orbiting laboratory, where he will spend approximately 6 months conducting science experiments and maintaining the space station.

https://www.nasa.gov/people/donald-r-pettit/

Ei tuota näy Nasan astronauttien listoilla. Lässytä mitä lässytät englanninkielisiä juttuja. Luuletko pikkuinen, että nuo ns: NASAn sivut olisivat totta?
        Mitä se kertoo sinun asiantuntemuksestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota näy Nasan astronauttien listoilla. Lässytä mitä lässytät englanninkielisiä juttuja. Luuletko pikkuinen, että nuo ns: NASAn sivut olisivat totta?
        Mitä se kertoo sinun asiantuntemuksestasi?

Nyt menee jo vähän väsyneeksi trollaamiseksi. Taisit luovuttaa, onhan se raskasta puolustaa isoja valheita päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt menee jo vähän väsyneeksi trollaamiseksi. Taisit luovuttaa, onhan se raskasta puolustaa isoja valheita päivästä toiseen.

Kiitos samoin, kirjoitit kuten minä olisin kommentoinut sinun kirjoitustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo NASAn ns astronautti on pyörinyt 2000luvulla avaruusasemalla maapalloa ympäri, eikä ollut koskaan käynyt Kuussa päinkään. Hämmästyttää, miksi NASA olisi päästänyt hänet antamaan virallisia lausuntoja asioista, jossa hänellä ei ole asiantuntemusta?
        Ettei vaan poika puhunut omiaan? Ihan kirjaimellisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin siitä kuuteknologiasta tuli takaisin vain se suppilon muotoinen pikkuinen laskeutumismoduuli joka mätkähti mereen. Loput jätettiin ihan tarkoituksella jonnekin kiertoradoille ja Kuuhun koska niistä olisi ollut takaisin tuodessa pelkkää riesaa. Eli kaikki pitäisi todellakin rakentaa alusta asti uusiksi. Mutta onnistuisiko se? Todennäköisesti alkuperäisissä käytettiin komponentteja, ja materiaaleja joita ei enää valmisteta (esim. asbesti) ja jo menneisyyteen jääneitä työtapoja. Minä en enää saanut samanlaista kondensaattoria 70-luvun stereokaiuttimeen kuin alkuperäinen. Se melkein oikea toimii kyllä kaiuttimessa mutta tietokoneet ovat vähän tarkempia. Eli aluksen alkuperäistä tietokonetta ei enää voitaisi valmistaa. Eikä sen ohjelmaa enää kukaan osaisi käyttää.

Kaikki olisi siis suunniteltava alusta asti uudelleen. Ei tulisi maksamaan melkein kymmenesosaa USA:n budjetista monena vuonna kuten viime kerralla. Mutta pirun kallista ja vaikeaa se olisi. Ei todellakaan kannata vain siksi että voitaisiin käydä kyntämässä Kuun pintaan kieltä näyttävä setä Samuel todistamaan salaliittolaisille että Kuussa on käyty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä intät?

"KAIKKI data, mitä kuukäynneistä jäi jäljelle, jota voitiin myöhemmin käyttää, on varmasti tallella NASAn tietokoneilla, ei sitä pahvilaatkoihin säilötty."

Täytyy toivoa että on. Vähemmänkin byrokraattisissa organisaatioissa tahtoo käydä niin että yht'äkkiä huomataan että vanhaa dataa on kyllä tallessa mutta se onkin jollain disketillä joita ei pysty millään tietokoneella enää lukemaan (jos se edes toimisi vuosikymmenten jälkeen). Tai jos se jossain serverillä onkin niin nykyaikaiset ohjelmat eivät enää sitä osaa lukea. Tiedän ihan kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KAIKKI data, mitä kuukäynneistä jäi jäljelle, jota voitiin myöhemmin käyttää, on varmasti tallella NASAn tietokoneilla, ei sitä pahvilaatkoihin säilötty."

Täytyy toivoa että on. Vähemmänkin byrokraattisissa organisaatioissa tahtoo käydä niin että yht'äkkiä huomataan että vanhaa dataa on kyllä tallessa mutta se onkin jollain disketillä joita ei pysty millään tietokoneella enää lukemaan (jos se edes toimisi vuosikymmenten jälkeen). Tai jos se jossain serverillä onkin niin nykyaikaiset ohjelmat eivät enää sitä osaa lukea. Tiedän ihan kokemuksesta.

Miten sinun kokemuksesi liittyy NASAn dataan, oletko ihan varmasti asiantuntija?
        Kyllä ne jenkit melko varmasti osaavat lukea kaikkea dataa, MILLÄ ON JOTAIN MERKITYSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinun kokemuksesi liittyy NASAn dataan, oletko ihan varmasti asiantuntija?
        Kyllä ne jenkit melko varmasti osaavat lukea kaikkea dataa, MILLÄ ON JOTAIN MERKITYSTÄ.

No toivottavasti. Mutta silloin kuulentojenkin aikaan amerikkalaiset olivat vaihtaneet uusiin kaikki nauhurit joilla olisi voinut lukea nauhat joihin oli tallennettu kymmenen vuotta aikaisemmin tehdyn väestönlaskennan tulokset. Onneksi jostain japanilaisesta tekniikan museosta löytyi sitten sopiva.

• Anonyymi

Maan kuuhun ei päästä mutta nyt ollaan menossa europalle. Ehkä? 5 vuotta paiskitaan hommia ja raadetaan kuin apinat kun odotellaan pääseekö luotain europalle. Veikkaan että 4,5 vuoden päästä ilmootellaan jostain häiriöstä eikä harmi kun ei sitten päästykään. Jännittää niin penteleesti miten mahtaa käyä miten mahtaa käyä.

• Anonyymi

Unohdat että sinne Kuuhun on menossa myös ainakin Venäjä ja Kiinakin.

Kenties myös Intia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties myös Intia.

Kenties : ) epäilen että 4,5 v istutaan jalat pöydällä ja sitten suunnitellusti ilmoitetaan että ei luonannukkaan. Sitten keksitään uusi projekti jonka tulokset nähdään ehkä 10 vuoden päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties myös Intia.

On varmasti kaikki menossa joo. Ymmärtääkö kuu-uskovaiset, että ei nuo maat toistensa huijauksia paljasta, koska sitten joutuu myös omat huijaukset suurennuslasin alle. Eliitti pitää muutenkin yhtä yli maiden rajojen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti kaikki menossa joo. Ymmärtääkö kuu-uskovaiset, että ei nuo maat toistensa huijauksia paljasta, koska sitten joutuu myös omat huijaukset suurennuslasin alle. Eliitti pitää muutenkin yhtä yli maiden rajojen.

Ja mitä näillä sinun harhoilla on tekemistä todellisuuden kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä näillä sinun harhoilla on tekemistä todellisuuden kanssa?

Kuuharhoista kärsivä boomer on ihan pihalla siitä, miten maailma toimii. Luulee varmaan, että kylmä sotakin oli todellinen eikä eliitin poliittista teatteria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuharhoista kärsivä boomer on ihan pihalla siitä, miten maailma toimii. Luulee varmaan, että kylmä sotakin oli todellinen eikä eliitin poliittista teatteria.

Jaha, että tällainen tapaus tällä kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihi hienoa miten tulet itse koko ajan todistaneeksi miten pihalla olet siitä miten maailma ja todellisuus toimii.
        Mutta jatka vain tätä meidän viihdyttämistä tällä sekoilullasi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, että tällainen tapaus tällä kertaa.

Niin, ei boomerit vaan suostu uskomaan, että niitä kusetettiin kaikessa, kaipa se on vaikea myöntää, että koko elämä ja maailmankuva on perustunut valheille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä vajakki ymmärrä, että BOOMER on tässä yhteydessä täysin väärä sana.
        Onhan se hienoa, kun on keksinyt yhden sivistyssanan, jota voi lässyttää jatkuvasti vaikket sen merkitystä ymmärräkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas kerran tuli se salperäinen ELIITTI, jota kukaan ei ole nähnyt?
        Ja vielä yli maiden rajojen? Suksi jo suolle, uskovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko itkupotku raivari pienelle pillipiiparille,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä vajakki ymmärrä, että BOOMER on tässä yhteydessä täysin väärä sana.
        Onhan se hienoa, kun on keksinyt yhden sivistyssanan, jota voi lässyttää jatkuvasti vaikket sen merkitystä ymmärräkään.

Se on aivan oikea sana, sillä olet joko boomer tai henkisesti boomer. Boomereista suurin osa uskoo vieläkin kuulentoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole salaperäinen, siihen kuullu mm. sellaisia henkilöitä, kuin Rockefellerit. David Rockefeller perusti Trilateraalisen komission, joka on USA:n, Euroopan ja Aasian valtaeliittiä yhteen tuova elitistinen ajatushautomo ja oli vahvasti mukana myös Bilderberg-kokouksissa, joka on samanlainen, mutta salamyhkäisempi aivoriihi. Samoin vaikutusvaltaiset vapaamuurarit pitävät yhtä yli maiden rajojen, esim. amerikkalaiset ja venäläiset, vaikka nuo maat olivat näennäisesti vastakkain ns. kylmässä sodassa.

Sinä et ole nähnyt eliittiä, koska olet sokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko itkupotku raivari pienelle pillipiiparille,

Näkyi sinulle tulleen, pienelle pillipiiparille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan oikea sana, sillä olet joko boomer tai henkisesti boomer. Boomereista suurin osa uskoo vieläkin kuulentoihin.

Kirjoittaisitko ystävällisesti, mitä sinun mielestäsi BOOMER tarkoittaa?
        Ihan omin sanoin ja ihan SUOMENKIELELLÄ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole salaperäinen, siihen kuullu mm. sellaisia henkilöitä, kuin Rockefellerit. David Rockefeller perusti Trilateraalisen komission, joka on USA:n, Euroopan ja Aasian valtaeliittiä yhteen tuova elitistinen ajatushautomo ja oli vahvasti mukana myös Bilderberg-kokouksissa, joka on samanlainen, mutta salamyhkäisempi aivoriihi. Samoin vaikutusvaltaiset vapaamuurarit pitävät yhtä yli maiden rajojen, esim. amerikkalaiset ja venäläiset, vaikka nuo maat olivat näennäisesti vastakkain ns. kylmässä sodassa.

Olet täysin oikeassa, en ole koskaan nähnyt eliittiä. Tosin et ole itsekään nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin oikeassa, en ole koskaan nähnyt eliittiä. Tosin et ole itsekään nähnyt.

Intät kuin pikkukakara, menee jo vähän noloksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan osannut kertoa, mitä ihmettä BOOMER tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sitten SINÄ tiedät ns. "eliitin" salamyhkäisistä aivoriihistä?

Oli tuo niin paksua salaliittoa, ettei tuota normaalit ymmärrä.

• Anonyymi

Miksei Maan Kuuhun päästäisi, sinne on jatkuvasti lähetetty luotaimia ja kaikenlaisia tutkimuslaitteita, ainoastaan miehitetyt lennot on lopetettu liian kalliina ja turhanpäiväisinä.

Myöskin sinne Marsiin on lähetetty tutkimuslaitteita ja niitä kuuluisia mönkijöita, ymmärräthä, ettei sinne ole mitään järkeä ainakaan vielä lähettää miehitettyjä lentoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei Maan Kuuhun päästäisi, sinne on jatkuvasti lähetetty luotaimia ja kaikenlaisia tutkimuslaitteita, ainoastaan miehitetyt lennot on lopetettu liian kalliina ja turhanpäiväisinä.

Myöskin sinne Marsiin on lähetetty tutkimuslaitteita ja niitä kuuluisia mönkijöita, ymmärräthä, ettei sinne ole mitään järkeä ainakaan vielä lähettää miehitettyjä lentoja.

Ymmärräthän että koko ihmiskunta on vankina yhdettä kivenkappaleella, olkoon es litteä tai pyöreä.

On varsin järkevää lajin säilymisen kannalta koittaa päästä tältä palikalta pakoon, mitä nopeammin, sen parempi. Koska esimerkiksi kun seuraava "dino-killer" tulee tonttiin, ja kyseessä ei ole "jos" vaan "koska" se tulee, niin jos emme ole lähteneet se tarina oli sitten siinä.

Koska ei voida kuitenkaan rakentaa isoja raketteja ja lähteä kerralla, pitää sitä poistumista ja muualla oloa ensin harjoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän että koko ihmiskunta on vankina yhdettä kivenkappaleella, olkoon es litteä tai pyöreä.

On varsin järkevää lajin säilymisen kannalta koittaa päästä tältä palikalta pakoon, mitä nopeammin, sen parempi. Koska esimerkiksi kun seuraava "dino-killer" tulee tonttiin, ja kyseessä ei ole "jos" vaan "koska" se tulee, niin jos emme ole lähteneet se tarina oli sitten siinä.

Koska ei voida kuitenkaan rakentaa isoja raketteja ja lähteä kerralla, pitää sitä poistumista ja muualla oloa ensin harjoitella.

Miten niin tarina oli siinä mehän elämme saurusten ja asteroidin jälkeistä aikaa? Nyt kun taas tontille mäsähtää niin ahvenen kautta kömmimme taas maanpinnalle ja eipä aikaakaan kun taas hiljalleen raajat kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin tarina oli siinä mehän elämme saurusten ja asteroidin jälkeistä aikaa? Nyt kun taas tontille mäsähtää niin ahvenen kautta kömmimme taas maanpinnalle ja eipä aikaakaan kun taas hiljalleen raajat kasvaa.

Kyllä aikaakaan.

Ei se viikossa tai kahdessa palaa.

Ja jos kivi on isompi kuin silloin niin se todellakin on siinä, koko planeetalle.

Mutta minähän puhuin nimenomaan ihmiskunnasta, ja sen tulevaisuudesta. Sen turvaamiseksi on syytä levittäytyä, ei pelkästään Aurinkokuntaan vaan senkin ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aikaakaan.

Ja jos kivi on isompi kuin silloin niin se todellakin on siinä, koko planeetalle.

Mutta minähän puhuin nimenomaan ihmiskunnasta, ja sen tulevaisuudesta. Sen turvaamiseksi on syytä levittäytyä, ei pelkästään Aurinkokuntaan vaan senkin ulkopuolelle.

Ihmiskunnan turvaamiseksi olisi varmaan syytä ensialkuun lakata tukemasta aseteollisuutta ja lopettaa sotimiset. Vapaa tahto ja oikeus päättää omista asioista ja elämästään ihan oikeasti on se seuraava askel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aikaakaan.

Ei ole aurinkokuntaa ja galakseja muualla kuin tiedemiesten kuvitelmissa ja Nasan animaatioissa ja maalauksissa. Ei voida levittäytyä mihinkään, ellei Antarktiksen toisella puolella ole lisää maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aurinkokuntaa ja galakseja muualla kuin tiedemiesten kuvitelmissa ja Nasan animaatioissa ja maalauksissa. Ei voida levittäytyä mihinkään, ellei Antarktiksen toisella puolella ole lisää maata.

Onnittelen, tämän ketjun typerin ja valheellisin kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei boomerit vaan suostu uskomaan, että niitä kusetettiin kaikessa, kaipa se on vaikea myöntää, että koko elämä ja maailmankuva on perustunut valheille.

Kuule, sinua kusettaa joka helkkarin salaliittosivusto ja wannabe-poliitikko joka pauhaa salaisesta eliitistä mutta joka saa yhden hengen puolueelleen korkeintaan kaksi ääntä, tai yhden jos oma äiti on jo kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, sinua kusettaa joka helkkarin salaliittosivusto ja wannabe-poliitikko joka pauhaa salaisesta eliitistä mutta joka saa yhden hengen puolueelleen korkeintaan kaksi ääntä, tai yhden jos oma äiti on jo kuollut.

Sinun kaltaisille ihmisille tullaan nauramaan räkäisesti tulevaisuudessa, kun kaikki nämä suuret valheet on hylätty ja ihmisten maailmankuva perustuu tosiasioihin.

Tulevaisuuden ihmiset suhtautuu sinuun kuin johonkin primitiiviseen taikauskoiseen alkuasukkaaseen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kaltaisille ihmisille tullaan nauramaan räkäisesti tulevaisuudessa, kun kaikki nämä suuret valheet on hylätty ja ihmisten maailmankuva perustuu tosiasioihin.

Tulevaisuuden ihmiset suhtautuu sinuun kuin johonkin primitiiviseen taikauskoiseen alkuasukkaaseen. :D

Paljostako lyödään vetoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta huomaa, että sinulla on hyvin köykäinen käsitys politiikasta ja siitä miten maailma toimii. Ei muutaman TikTokvideon pohjalta vielä kovin kummoista käsitystä elämästä voi muodostaa.

Jotenkin kuitenkin onnistut olemaan ylpeä näistä "oivalluksistasi" ja koet sinulla nyt olevan hieno paikka päteä täällä ja väittää muita tyhmiksi.

Valtiot ovat aina sotineet tavalla tai toisella toisiaan vastaan ja pyrkineet saamaan yliotteen ja pääntävallan toistensa tekemisistä ja materiaalista, ruoasta yms.

Näin oli keskiajalla, ennen sitä ja näin oli kylmän sodan aikaan ja näin on edelleen.

Ei ole mitään "hyvä kansa, mutta pahat salaiset johtajat" juttua. Kaikki ihmiset ovat pahoja ja mahdollisuuden saatuaan lähtevät toteuttamaan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta huomaa, että sinulla on hyvin köykäinen käsitys politiikasta ja siitä miten maailma toimii. Ei muutaman TikTokvideon pohjalta vielä kovin kummoista käsitystä elämästä voi muodostaa.

Jotenkin kuitenkin onnistut olemaan ylpeä näistä "oivalluksistasi" ja koet sinulla nyt olevan hieno paikka päteä täällä ja väittää muita tyhmiksi.

Valtiot ovat aina sotineet tavalla tai toisella toisiaan vastaan ja pyrkineet saamaan yliotteen ja pääntävallan toistensa tekemisistä ja materiaalista, ruoasta yms.

Näin oli keskiajalla, ennen sitä ja näin oli kylmän sodan aikaan ja näin on edelleen.

Ei ole mitään "hyvä kansa, mutta pahat salaiset johtajat" juttua. Kaikki ihmiset ovat pahoja ja mahdollisuuden saatuaan lähtevät toteuttamaan sitä.

Siinä sitä on taas ympäripyöreää boomerin "filosofiaa". Viimeisessä lauseessa siinä mielessä kuitenkin asiaa, että pahuus tai potentiaali pahoihin tekoihin on kaikilla ihmisillä.

Mutta siinä on eroa ihmisten välillä, ja ns. eliitissä tuo pahuus valitaan useammin, mutta ne osaa usein selittää sen itselleen paremmin päin: "Tavalliset ihmiset ovat liian tyhmiä tajutakseen, mikä niille on parasta, joten viedään niiltä vapaus turvallisuuden takaamiseksi". Noin voi perustella esim. Patriot Act:in tai vastaavat tyranniset lait.

Mutta jotkut ovat psykopaatteja, joita ei ylipäätään kiinnosta moraali ja etiikka. Varsinaisilla psykopaateilla ei ole lainkaan empatiaa, niillä ei edes toimi aivoissa normaalisti otsalohko ja mantelitumake. Onko noita psykopaatteja tavallista enemmän eliitissä? Luultavasti on, onhan ne yliedustettuja myös suurten yhtiöiden johtajissa. Psykopaateille valta on kaikki kaikessa ja ne pyrkii siihen kaikin keinoin, siksi älykkäistä psykopaateista tulee johtajia ja korkean tason poliitikkoja ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sitten SINÄ tiedät ns. "eliitin" salamyhkäisistä aivoriihistä?

Oli tuo niin paksua salaliittoa, ettei tuota normaalit ymmärrä.

Bilderberg-kokous oli alun perin kokonaan salainen, mutta kun se paljastui, niin kokousten järjestämisestä tuli julkista tietoa. Mutta kaikki, mitä siellä puhutaan, pidetään edelleen salassa ulkopuolisilta, sinne ei pääse edes kutsumatonta mediaa. Se on jo määritelmällisesti salamyhkäistä.

Trilateraalinen komissio on hieman avoimempi kerho, mutta ei sinnekään mitään mediaa päästetä vapaasti kuvaamaan. Ylen johtoa on osallistunut siihen säännöllisesti kautta vuosien, mutta Yle ei koskaan kerro, mitä siellä on puhuttu tai käsitelty, vaikka paikalla erittäin vaikutusvaltaisia ihmisiä mediasta, suuryhtiöistä ja politiikasta.

• Anonyymi

Ramseksella eiku mikä Artermis tämä nyt oli, on vain 2.5 kk aikaa mennä kuuhun, niihän nuo viimeksi NASA:lla lupasi, että 2024 ihminen, tällä kertaa nainen astelee kuussa.

• Anonyymi

Miksi kuuhun pitäisi avaruudelle allergisten ihmisten mennä kun sinne voisi laittaa tekoälyllä varustettuja robotteja jotka voisivat sitten perustaa älyvaltakuntansa sinne🌛🌜.
        Mukaan voisi toki laittaa Elon Muskin ja Trumpin johtamaan näitä robotteja kun heillä on jo kokemusta maan 🇺🇲MGA 🗽robottien🐷 johtamisesta.

• Anonyymi

Missä se kadonnut kuuteknologia?

https://x.com/owenbenjamin/status/1846702338465321120?s=46

• Anonyymi

Jenkkien "kuulaskeutuja" ei tehnyt mitään kraateria allensa, ei pölläyttänyt edes pölyä ilmaa, kun tukitassujen päälliset ovat täysin pölyttömät.

Kuu-uunojen mukaan tämä johtui siitä, että "kuulaskeutujan" moottorit sammutettiin ennen kuin se kosketti Kuun pintaa.

Kuu-uunoille Kysymys, kuinka korkealla Kuun pinnasta moottorit sammutettiin?

• Anonyymi

Miksi sinua uunoa kiinnostaa?

• Anonyymi

Persekärpänen tietää että kuussa on läyty.
      McToone on sille sen kertonu.

• Anonyymi

Itse taisit tuhota kaikki 60-luvun tietokoneesi, vai miksi ihmeessä käytät nykyaikaisia puhelimia ja laitteita, jotka on suunniteltu nykyaikaisella tekniikalla, eikä jollain fläppitaulun ja helmitaulun yhdistelmällä koneeksi johon ei voi asentaa mitään, vaan pitää fyysisesti kolvin avulla asentaa ne ohjelmat kuukausien työmäärän avulla?

En ymmärrä miksi tätä "nasa tuhosi teknologian" jutta toistellaan uudelleen ja uudelleen. Ei kukaan täysjärkinen menisi 60-luvun tekniikalla kuuhun, kun myöhemmin kehitetyt avaruussukkulatkin on vanhentunutta tekniikkaa ja poistunut käytöstä ihan hyvästä syystä.

Ehkä tässä on kyse enemmänkin siitä, että toistelette, kun haluatte uskoa teorioihinne ja kun ei mitään parempaakaan "todistetta" löytynyt, niin tällainen sitten saa kelvata.

• Anonyymi

Äläs nyt ole tuollainen.

Se 60 luvun tekniikka oli ylivertainen televisioissa ja tietokoneissa; puhelimetkin oli paljon parempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt ole tuollainen.

Se 60 luvun tekniikka oli ylivertainen televisioissa ja tietokoneissa; puhelimetkin oli paljon parempia.

Ite oot tuollainen, käytätkö muka -60luvun teknikkaa, katselet sitä mustavalkoista kuvaputkitelevisiota, mihin verkkoon olet kytkenyt ARP/NMT-puhelimesi?
        Olisko kuitenkin niin että niitä ei enää tänäpäivänä kukaan huolisi, vaikka niitä voisikin käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt ole tuollainen.

Juuri näin, hyvä että joku tajusi pointin, kuussakäynteihin uskovilta älyköiltä se menee aina ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, hyvä että joku tajusi pointin, kuussakäynteihin uskovilta älyköiltä se menee aina ohi.

Sarkasmi, perkele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarkasmi, perkele.

Aivan niin, sinun kommentti sarkasmia, mutta taisit tajuta pointin, eli on älytöntä väittää, että nyt olisi jotenkin erityisen vaikea mennä kuuhun, jos se onnistui (muka) 60-luvun tekniikalla.

Oikeasti ei koskaan menty ja tuskin voidaan mennä edes nykytekniikalla, koska kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale, vaan lähinnä ”valo taivaalla”.

NASA välttelee asiaa, koska huijaus ei menisi nyt enää läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin, sinun kommentti sarkasmia, mutta taisit tajuta pointin, eli on älytöntä väittää, että nyt olisi jotenkin erityisen vaikea mennä kuuhun, jos se onnistui (muka) 60-luvun tekniikalla.

Oikeasti ei koskaan menty ja tuskin voidaan mennä edes nykytekniikalla, koska kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale, vaan lähinnä ”valo taivaalla”.

NASA välttelee asiaa, koska huijaus ei menisi nyt enää läpi.

Olet ihan oikeassa, ei sinun typerä ja valheellinen huijauksesi todellakaan mene läpi, onko jossain noin typeriä ihmisiä, jotka ihan vakavissaan väittävät, ettei kuussa käyty?

Tosin nuo kuukäynnin kieltäjät ovat normaalistikin vajakkeja, eiväthän ne onnettomat ole millään tavoin perustelleet väiteittään, mutta nyt tuli täysin mielipuolinen juttu:
        "Kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale, vaan lähinnä "valo taivaalla" ".

Menisit jo hakemaan apua noihin täysi idioottimaisiin harhoisisi!!!!! Ei tuo ole enää minkään täysijärkisen ihmisen juttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan oikeassa, ei sinun typerä ja valheellinen huijauksesi todellakaan mene läpi, onko jossain noin typeriä ihmisiä, jotka ihan vakavissaan väittävät, ettei kuussa käyty?

Tosin nuo kuukäynnin kieltäjät ovat normaalistikin vajakkeja, eiväthän ne onnettomat ole millään tavoin perustelleet väiteittään, mutta nyt tuli täysin mielipuolinen juttu:

Menisit jo hakemaan apua noihin täysi idioottimaisiin harhoisisi!!!!! Ei tuo ole enää minkään täysijärkisen ihmisen juttua.

Alat olla jo täysin pidäkkeetön, ei ole mieliterveen touhua tuollainen raivoaminen kuuasioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdat sen että 60 luvulla oli tiukka avaruuskisa sen Neuvostoliiton kanssa.

Amerikka oli hävinnyt avaruuskisassa kaksi ekaa erää; eka satelliitti, eka ihminen kiertoradalla.

Maine ei enää kärsinyt hävitä sitä kolmatta ja tärkeintä.

Jotenka Kuuhun lähdettiin "henki höllässä".

Nykymaailmassa tuollainen ei menettele, sinne pitää päästä turvallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alat olla jo täysin pidäkkeetön, ei ole mieliterveen touhua tuollainen raivoaminen kuuasioista.

Siis kuukäyntien kieltäjät ovat mielestäsi "normaaleja" järkeviä ihmisiä?
        Taas jotka heitä koettavat opettaa, raivoavat? Selittäisitkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuukäyntien kieltäjät ovat mielestäsi "normaaleja" järkeviä ihmisiä?
        Taas jotka heitä koettavat opettaa, raivoavat? Selittäisitkö?

Keskusteleminen kuuasioista on mielitervettä, raivoaminen siitä ei. Tutkiskele itseäsi (introspektio) ja mieti, miksi raivostut, kun joku kyseenalaistaa sen, että kuussa on käyty, vaikka asia ei suoraan liity sinuun mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusteleminen kuuasioista on mielitervettä, raivoaminen siitä ei. Tutkiskele itseäsi (introspektio) ja mieti, miksi raivostut, kun joku kyseenalaistaa sen, että kuussa on käyty, vaikka asia ei suoraan liity sinuun mitenkään.

"Kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale vaan lähinnä valo taivaalla"!
        Jos joutuu tuollaista lukemaan, se herättää tyrmistystä, ihmetystä, surua typeryksiä kohtaan, kenellekkään se ei herätä raivoa.

Missä on keskustelun ja raivoamisen ero? Nuo litteään uskovaiset herjaavat usein maatietoisia niin loukkaavasti, että sitä voisi sanoa jopa raivoamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä raivoamanen? Kukaan ei ole sitä huomannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä raivoamanen? Kukaan ei ole sitä huomannut?

Minä ainakin huomasin, joten väitteesi on jo sen perusteella väärä. Mutta on tosiaan hyvä kysymys, miksi kuulentoihin uskova raivostuu, kun niitä kyseenalaistetaan. Ei siitäkään pitäisi raivostua, jos kyseenalaistetaan kuun koostumus ja olemus. On viitteitä siitä, että kuu ei ole kiinteää ainetta, kuten että se näyttää joskus taivaalla läpikuultavalta.

Jos kovin raivostuu jostain tieteellisestä väitteestä jota pitää vääränä, se kertoo sisällä olevasta epävarmuudesta, syvällä mielensopukoissa on epäilyn siemen. Jos itsellä on täysi varmuus jostain tieteellisestä asiasta, ei raivostu, jos joku on eri mieltä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin huomasin, joten väitteesi on jo sen perusteella väärä. Mutta on tosiaan hyvä kysymys, miksi kuulentoihin uskova raivostuu, kun niitä kyseenalaistetaan. Ei siitäkään pitäisi raivostua, jos kyseenalaistetaan kuun koostumus ja olemus. On viitteitä siitä, että kuu ei ole kiinteää ainetta, kuten että se näyttää joskus taivaalla läpikuultavalta.

Jos kovin raivostuu jostain tieteellisestä väitteestä jota pitää vääränä, se kertoo sisällä olevasta epävarmuudesta, syvällä mielensopukoissa on epäilyn siemen. Jos itsellä on täysi varmuus jostain tieteellisestä asiasta, ei raivostu, jos joku on eri mieltä siitä.

Itseä ärsyttää kaikki valehteleminen. Eli litteä maa uskomukset on hyvä esimerkki tällaisesta toiminnasta, millä hyväksikäytetään hyväuskoisia ja sitten ne hyväuskoiset tulevat tänne inttämään. Litteä maa on niin selkeästi väärä uskomus, ettei ole oikeasti mitään mahdollisuutta, että se voisi olla totta, mutta silti siitä pitää päivästä toiseen inttää täällä.
        Apolloteorioissa oli pintapuolisesti jotain ajatusta takana silloin joskus 80-luvulla, mutta syvemmällä tarkastelulla niistäkin huomaa, että nekin on pelkkää tyhjän puhumista.

Lisäksi kun katsoo näiden teoreetikkojen teoriahistoriaa, niin kaikenlaista roskaa ovat tänne koittaneet tunkea. Ei sieltä lietekaivosta löydy kultaa, vaikka kuinka paljon hämmentäisitte ja sekottelisitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseä ärsyttää kaikki valehteleminen. Eli litteä maa uskomukset on hyvä esimerkki tällaisesta toiminnasta, millä hyväksikäytetään hyväuskoisia ja sitten ne hyväuskoiset tulevat tänne inttämään. Litteä maa on niin selkeästi väärä uskomus, ettei ole oikeasti mitään mahdollisuutta, että se voisi olla totta, mutta silti siitä pitää päivästä toiseen inttää täällä.
        Apolloteorioissa oli pintapuolisesti jotain ajatusta takana silloin joskus 80-luvulla, mutta syvemmällä tarkastelulla niistäkin huomaa, että nekin on pelkkää tyhjän puhumista.

Lisäksi kun katsoo näiden teoreetikkojen teoriahistoriaa, niin kaikenlaista roskaa ovat tänne koittaneet tunkea. Ei sieltä lietekaivosta löydy kultaa, vaikka kuinka paljon hämmentäisitte ja sekottelisitte.

Olipa tosi tieteellinen todistus ja varmaan jatkat samalla todiste linjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tosi tieteellinen todistus ja varmaan jatkat samalla todiste linjalla.

Enemmän tossa oli tiedettä kuin kaikissa historian aikana julkaistuissa "Kuussa ei ole käyty" ja "Maa on litteä" todistuksissa yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän tossa oli tiedettä kuin kaikissa historian aikana julkaistuissa "Kuussa ei ole käyty" ja "Maa on litteä" todistuksissa yhteensä.

Ne ovat mielipiteitä , ei tiedettä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat mielipiteitä , ei tiedettä .

Monet nykyään tosiaan luulee, että niiden mielipide on tiedettä, jos joku valtiovallan tukeman laitoksen professori on siitä samaa mieltä. Argumentum ad auctoritatem jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi SINÄ sitten raivostuit?
        Minä ainakin huomasin että raivostuit! Koska minä huomasin, olen oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet nykyään tosiaan luulee, että niiden mielipide on tiedettä, jos joku valtiovallan tukeman laitoksen professori on siitä samaa mieltä. Argumentum ad auctoritatem jne.

Mutta näin matematiikka väittää , että avaruuden tyhjiössä säteilyn vaimeneminen on olematonta.
        Lähes = 0
        Johtuu säteilyn intetiteetin vaimenimisesta väli aineen tiheyden kg/m3.
        Pidän tätä enemmän tieteenä koska tämä on matemaatinen tosi asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta näin matematiikka väittää , että avaruuden tyhjiössä säteilyn vaimeneminen on olematonta.
        Lähes = 0
        Johtuu säteilyn intetiteetin vaimenimisesta väli aineen tiheyden kg/m3.
        Pidän tätä enemmän tieteenä koska tämä on matemaatinen tosi asia.

Säteily kylläkin vaimenee suhteessa etäisyyden neliöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säteily kylläkin vaimenee suhteessa etäisyyden neliöön.

Väli aine ilma 1.239kg/m3 säteily vaimenee etä..........
        Mutta väli aine avaruuden tyhjiö 0.00000000000000000000001 kg/m3 säteilyn vaimeneminen on lähes nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väli aine ilma 1.239kg/m3 säteily vaimenee etä..........
        Mutta väli aine avaruuden tyhjiö 0.00000000000000000000001 kg/m3 säteilyn vaimeneminen on lähes nolla.

Säteilyn heikennys väliaineen tiheyden kg/m3 läpi.
        Tyhjiössä säteily ei vaimene.

100-(100×(1-e^(-1÷0.000000009×6,000,000)=0
        väliaineen sitoma säteily = 0

100×(1−e^(−1÷0.000000009×6,000,000)=100
        väliaineen läpi tuleva säteily = 100

100−(100×(1−e^(−1÷0.000000009kg/m3×6,000,000m)=0

100−(100×(1−e^(−1÷0.000000009×500,000,000,000,000)=0

100×(1−e^(−1÷0.0000000009×500,000,000,000,000)=100

Tämä on matemaattinen tosi.
        Eikä mielipide.
        Tässä on sitä tieteellistä perustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi SINÄ sitten raivostuit?
        Minä ainakin huomasin että raivostuit! Koska minä huomasin, olen oikeassa.

En minä raivostunut, vaan huomautin viileästi johtavan asiantuntijan raivoamisesta. Olet vähän kuin pikkulapsi, joka sanoo "itte oot!", kun sitä moititaan jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä raivostunut, vaan huomautin viileästi johtavan asiantuntijan raivoamisesta. Olet vähän kuin pikkulapsi, joka sanoo "itte oot!", kun sitä moititaan jostain.

Siis sinä pikkuinen aloit raivoamaan, kun sinulle huomautetaan.
        Tällä palstalla ei ole johtavaa asiantuntijaa, tuskin mitään asiantuntemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten raivoat kuuasioissa?
        Onko sinun mielestäsi tuo täysijärkisen juttua: "kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale vaan lähinna valo taivaalla".
        Väitätkö, että tuo on jonkun täysijärkisen kirjoitusta?
        Lopettaisitko tuon raivoamisesi kuuasioista, jos olet tuon kirjottajan kanssa samaa mieltä kuun olemuksesta niin.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä mielipide.

Riippuu säteilyn lajista, esimerkiksi Auringon säteilyn eri lajeista jotkin läpäisevät kaiken ja jotkut taas ei. Ja kun avaruuden etäisyyksiä korotetaan neliöön niin siinä alkaa tulla sellaisia määriä nollia että kyllä vaimenee noilla sinunkin kaavoilla. Esimerkiksi matka Kuuhun joka on avaruudessa kädenojennuksen päässä, korotettuna toiseen potenssiin on luku jossa on 17 nollaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten raivoat kuuasioissa?
        Onko sinun mielestäsi tuo täysijärkisen juttua: "kuu ei ehkä ole edes kiinteä taivaankappale vaan lähinna valo taivaalla".
        Väitätkö, että tuo on jonkun täysijärkisen kirjoitusta?
        Lopettaisitko tuon raivoamisesi kuuasioista, jos olet tuon kirjottajan kanssa samaa mieltä kuun olemuksesta niin.......

En minä raivoa, vaan väittelen rauhallisesti. Ymmärrän kyllä, että boomer raivostuu, kun kaikki, mihin se on uskonut koko ikänsä, kyseenalaistetaan. Älä raivostu, vaan ota se haasteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu säteilyn lajista, esimerkiksi Auringon säteilyn eri lajeista jotkin läpäisevät kaiken ja jotkut taas ei. Ja kun avaruuden etäisyyksiä korotetaan neliöön niin siinä alkaa tulla sellaisia määriä nollia että kyllä vaimenee noilla sinunkin kaavoilla. Esimerkiksi matka Kuuhun joka on avaruudessa kädenojennuksen päässä, korotettuna toiseen potenssiin on luku jossa on 17 nollaa.

Eikä mielipide.

Nyt pillipiipari !
        Koitappa inttää edellä esitetty matematiikka vääräksi.
        Pillipiiparin todistus:
        Riippuu säteilyn lajista, esimerkiksi Auringon säteilyn eri lajeista jotkin läpäisevät kaiken ja jotkut taas ei. Ja kun avaruuden etäisyyksiä korotetaan neliöön niin siinä alkaa tulla sellaisia määriä nollia että kyllä vaimenee noilla sinunkin kaavoilla. Esimerkiksi matka Kuuhun joka on avaruudessa kädenojennuksen päässä, korotettuna toiseen potenssiin on luku jossa on 17 nollaa..

Todista vaan et pysty esittämään matematiikan kautta vääräksi säteilyn heikennys lakia väliaineessa.

• Anonyymi

Nasan rahat menivät ISISraelin ydinaseohjelmaan.

• Anonyymi

On sulla jutut, eihän niillä ole mitään yhtymäkohtaa.

• Anonyymi

1: Nasa ei tuhonnut Kuuteknologiaansa.
      2: ei ole mitään estettä tehdä näitä tämän päivän teknologialla.
      3: anonyymi-ap ei tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Hahaha, ai että joku random tollo netissä tietää paremmin kuin Nasan astronautti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha, ai että joku random tollo netissä tietää paremmin kuin Nasan astronautti. :D

Tuo niinsanottu NASAn astronautti kertoi ihan omia juttujaan, ei hänellä ollut mitään valtuuksia NASAlta kertoa yhtään mitään, senkin random tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo niinsanottu NASAn astronautti kertoi ihan omia juttujaan, ei hänellä ollut mitään valtuuksia NASAlta kertoa yhtään mitään, senkin random tollo.

Niin sanottu? Nasan omilla sivuilla on Don Pettitin ansioluettelo astronauttina. Eikö kuu-uskovainen yhtäkkiä enää luotakaan Nasaan?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanottu? Nasan omilla sivuilla on Don Pettitin ansioluettelo astronauttina. Eikö kuu-uskovainen yhtäkkiä enää luotakaan Nasaan?

Luotan NASAan, mutta en usko, että tuo tyyppi, joka ei ollut käynyt Kuussa päinkään olisi saanut valtuudet puhua NASAn jutuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan NASAan, mutta en usko, että tuo tyyppi, joka ei ollut käynyt Kuussa päinkään olisi saanut valtuudet puhua NASAn jutuista.

Miksi pitäisi olla jotkut erityiset valtuudet, että vuosikymmeniä Nasassa työskennellyt astronautti voi puhua Nasan jutuista?

Mutta sinä siis tiedät paremmin kuin Pettit, niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi olla jotkut erityiset valtuudet, että vuosikymmeniä Nasassa työskennellyt astronautti voi puhua Nasan jutuista?

Mutta sinä siis tiedät paremmin kuin Pettit, niinkö?

Tuossa jutussa ei ollut minkäänlaista varmuutta, että puhuiko tuo tyyppi yksityishenkilönä vai NASAn valtuuttamana asiantuntijana, huomaat varmaan eron?
        Tuo koko juttu on niin uskomaton, ettei se voi pitää paikkaansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe