Onko Kauhavalla yökerhoja missä trendikäs sateenkaariväki voisi pitää glitteriltojaan?
Kauhavan yökerhot
20
1500
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ravintola Taberna
- Anonyymi
Paronissa istutahan aina, tuu joukkohon! Täällä käy paljon kauhavalaasta gay-väkeä.
- Anonyymi
Nuorisoseuralla oli ennen nuuhkijaaset, nuuhkiimma toistemma tavaroota.
- Anonyymi
Jos ei ole, kannattaa kiireesti perustaa!
- Anonyymi
on on kuntsarilla joka viikon loppu hyvät pailut tuu sinäkin
- Anonyymi
Eikö Kauhavan Aliharmista joku paikka löydy näille glittereillekin.
- Anonyymi
kauhava on kztoaava kansan perinettä,
- Anonyymi
Jaahans korkki on aukaistu 🤦♂️
- Anonyymi
Kauhavan tyttäret tulee Alahärmään vähän koeajettaviksi. 😆
- Anonyymi
Monttuun oli ennen tunnin jonot, nyt ei kylillä näy ketään, flikkojakin parveili kuin heinäsirkkaparvia. Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Ja pesälle pääsi aina. Nam, nam.
- Anonyymi
Kyllä siinä glitterit rapajaa pilivenä taivaanrantaa jos tänne tuutta homustelee
- Anonyymi
Oih... Menemmekö yhdessä glitterpilven keskellä kohti uutta aamunkoittoa käsi kädessä? Ja tekö muka olette juroja. 💗
- Anonyymi
Jeee
- Anonyymi
No mikäs siinä piliveillä ku minä nainen sinä mies
- Anonyymi
Se on joo Pub Paroni! Tervetuloa! Täällä ollaan venaamassa. On liukkaria ja kumeja!
- Anonyymi
Ei tääl oo ku päiväkerhoja!
- Anonyymi
Olispa Monttu ja pääsispä eres reunalle.
- Anonyymi
paroniin voi tulla jos sateenkaari väkeä.
- Anonyymi
Veli Ponteva nahka-asussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936