Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin en tiedä itsekään mitä teen.
Mietin yön yli
94
5694
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vain viestiä. Tapahtuu sitten mitä vaan.
- Anonyymi
En todellakaan tiedä mikä olisi parasta itselleni.
- Anonyymi
Jännä homma, että vähän yksinkertaisen oloiset on valmiita maanittelemaan ja jankuttamaan anonyymilla palstalla, jos vaikka onni potkaisisi. Ei taida palstamiehen sensaatiomaiset itseään toistavat aloitukset muruksi muuttua
- Anonyymi
Aika paha tilanne. Hyvää yötä nyt aluksi kuitenkin. Nuku levollisesti.
- Anonyymi
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Se on tärkeintä🤍
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki menee parhain päin, mitä sitten päätätkään tehdä.
- Anonyymi
Voi kiitos 🤍
Kaikkea hyvää ihanalle ihmiselle.
- Anonyymi
muista nukkuakin jossakin välissä! -sivusta
- Anonyymi
Onko sinulla tyyny hyvin, vai pitääkö päivystää palstaa ja öögailla mitä palstamies loruilee?
- Anonyymi
Syön nyt sitä, mitä vihaat 😁
- Anonyymi
Lihahyytelöö😱
- Anonyymi
Et sinä tiedä mitä vihaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihahyytelöö😱
En syö sitäkään. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tiedä mitä vihaan.
Hän puhui kerran tästä tuotteesta. Ja muistin. No ei sinulle 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui kerran tästä tuotteesta. Ja muistin. No ei sinulle 🫡
Varmaan punajuuri tai vastaava?
- Anonyymi
Mustamakkara on pahaa
- Anonyymi
Hyvää yötä. Odotan viestiäsi.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ihan suosittelen myös jos on pienikin mahdollisuus ja ihan yleisesti jotka miettivät yhteydenottoa. Ellei sitten halua ikävöidä määrittämättömän ajan epätietoisuudessa.
- Anonyymi
Tämä on vähän hankalampi tilanne. Nainen on hyvä... mutta
- Anonyymi
Ei se poista sitä epätietoisuutta. Olen laittanut kaivatulleni viestiä ja se on johtanut parempaan tutustumiseen ja molemmat selvästi halusi olla tekemisissä. Mutta tunteista ei puhuttu. Se vaatisi vielä enemmän rohkeutta kuin vain viestin laittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varattu tai hän on varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varattu tai hän on varattu?
Pahempaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naimisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naimisissa?
Vieläkin pahempaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin pahempaa!!!
rikollinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin pahempaa!!!
Asut ulkomailla tai oot istumassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei... pahin mahdollinen tilanne. En voi sanoa ääneen.
- Anonyymi
Ei nyt sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään.
Ei se niin paha voi sitten olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli ja sisko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ikinä puhu näin kenestäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin karjasta, silloin kun ihmiselle ei ole ihmisen statusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli ja sisko.
no anna sitte olla. Ihan hullua😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli ja sisko.
Kirjaimellisesti
Vai sen yhden runokirjan kuvausten mukaisesti
ajatusleikkinä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskaana toiselle.
- Anonyymi
No esimerkiksi näin, toisaalta voi olls kiva killiä moukkamaisessa unelmassa, että palstamies on nainen jolla on ylitsepääsemättömiä esteitä ja kynnyksiä, mutta kyllä hän silti täällä palstalla rakastaa ja kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä se wade, joka soittelee naisille prisoncalls ja kirjoittelee että haluaa saada naisen sydämen hymyilemään joka päivä? Paria poikkeusta lukuunottamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla erään naisen kanssa myös tilanne joka on aivan mahdoton. Jopa paha, mielestäni kaikkein pahin mahdollinen.
Silti hän on mielessäni koko ajan. Sydämeni sykkii hänelle ja voin sanoa, että haluan häntä enemmän kuin mitään muuta maailmassa. ❤️
Toivoisin häneltä viestiä ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla erään naisen kanssa myös tilanne joka on aivan mahdoton. Jopa paha, mielestäni kaikkein pahin mahdollinen.
Silti hän on mielessäni koko ajan. Sydämeni sykkii hänelle ja voin sanoa, että haluan häntä enemmän kuin mitään muuta maailmassa. ❤️
Toivoisin häneltä viestiä ...Miksi et itse laita viestiä kun tunnet noin? "Vaikka läpi harmaan kiven" on syystä sanonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse laita viestiä kun tunnet noin? "Vaikka läpi harmaan kiven" on syystä sanonta
Hän tietää. Olen mennyt tuon harmaan kiven läpi niin pitkälle kuin yksin voin. Tilanne on silti hankala, vaikea ja paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahempaa...
Hän on ihastunut toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää. Olen mennyt tuon harmaan kiven läpi niin pitkälle kuin yksin voin. Tilanne on silti hankala, vaikea ja paha.
Oletko varma että hän tietää mitä ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että hän tietää mitä ajattelet?
Tartut aika sanoisinko kaukaa hakien mihin tahansa haikuun mitä palstamies kynäilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä se wade, joka soittelee naisille prisoncalls ja kirjoittelee että haluaa saada naisen sydämen hymyilemään joka päivä? Paria poikkeusta lukuunottamatta
Tämä groupiekerho on kyllä nolo, yleensä en liputa naisiin kohdistuvien ajojahtien puolesta, mutta jos symppaa tällaista kaveria niin framille vaan nimet ja naamat
- Anonyymi
Oletko koskaan ennen laittanut hänelle? Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Viestiä odotellessa🙂
- Anonyymi
En tiedä laitanko. Huomenna toivottavasti tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä laitanko. Huomenna toivottavasti tiedän.
Voi ei, anteeksi jos palsta huumorini meni yli😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, anteeksi jos palsta huumorini meni yli😒
Minulla se menee aivan kaikki yli. Kaikki menee pieleen kun alan ajattelemaan. Jokainen nainen on joutunut pettymään lopulta, koska ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla se menee aivan kaikki yli. Kaikki menee pieleen kun alan ajattelemaan. Jokainen nainen on joutunut pettymään lopulta, koska ajattelen.
sitten meitä on kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se ei sovi kaikille se fundeeraaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten meitä on kaksi
Vili ja vertti, hihihii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vili ja vertti, hihihii
Binkie and the brain..
- Anonyymi
Sinä olet J-mies. Olet minua vanhempi.
- Anonyymi
Ei minulta. Minäkin kaipaan minua vanhempaa J-miestä, mutta en kuvittele, että hän kirjoittelisi täällä tuollaisia minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta. Minäkin kaipaan minua vanhempaa J-miestä, mutta en kuvittele, että hän kirjoittelisi täällä tuollaisia minulle.
Minä voin, koska hän kirjoittaa.
- Anonyymi
En ole J-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin, koska hän kirjoittaa.
Kerrotko miesaloittaja, että mistä johtuu fiksaatiosi tähän kyseiseen nimikirjaimeen?
Älä tee mitään. Luota vain Jumalaan!
- Anonyymi
Ehkä se olisi helpoin ratkaisu.
- Anonyymi
Hyvää unta nyt nukkuu😘😌
- Anonyymi
Jos hän laittaisi viestiä niin ottaisin hänet vastaan lempeydellä.
- Anonyymi
Eli et laita. Olet pelkuri.
"Sivusta"- Anonyymi
En laita hänelle kenelle aloituksen tein, mutta sinulle voin kyllä jos et ole pelkuri. Kerro vain nimikirjaimesi niin laitan vaikka tänä yönä jo.
- Anonyymi
I agree. He haluavat luvata täällä, mutta eivät koskaan lähetä viestiä. - sivusta myös
- Anonyymi
Näin se kuule taitaa palstalla rupatteleva rupatuuri olla, että jos palstalla mutinasta ja vttuilusta huolimatta ei viestiä nävy eikä kuulu, niin sinä voinut laittaa sen vaikka uskalluksen piikkiin, mitä viallisuutta haluatkaan löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I agree. He haluavat luvata täällä, mutta eivät koskaan lähetä viestiä. - sivusta myös
Järkyttävää tämä trollipalstan romanssihuijaus, katso pykälää onko petos tai muuu
Laittasitpa, ahistaa et sul ei oo kaikki hyvin </3
- Anonyymi
Joko on aamu? Puhelimeni ei ole kilahtanut :(
- Anonyymi
Minä tiedän sinun salaisuutesi. Se pomppasi ihan sattumalta eteeni.
- Anonyymi
Kuule minähän en se vasara oo, vai mistä sinä pamlaat täällä? Prööt
- Anonyymi
Kysyn,onko pakko vastata heti vai saako miettiä pitempään?
Jos pitää heti vastata, ei kannata viestitellä.
Akuutissa tilanteessa tietenkin saa.Se että asia on sen kaltainen mikä vaikuttaa vastaanottajan moneen elämänosaalueeseen. - Anonyymi
Ok muista että se on ollut joka kerta sun vika kun ollaan etäännytty no eipä meidän jutusta tule mitään kun olet niin vaikea minua kohtaankin joka kerta ollut en enään jaksa
- Anonyymi
Mihin päätelmiin pääsit sinusta ja hänestä?
- Anonyymi
Niinpä, palstamiehen kiintoisaa jatkokertomusta odottaessa🥱
- Anonyymi
No laita.
Sitä oikeastaan haluaisinkin.
Kun teitä nyt on vissiinki 3
Niin
Ja kun enhän minä tiedä, niin ootko nyt lihonu vai mitä kenen kanssa viime yönäkin
Olin. - Anonyymi
Laitoitko viestiä? Et ainakaan minulle, mutta mielenkiinnosta kuitenkin kysyn ...
- Anonyymi
Taisi laittaa, ja asiat meni hyvin kun ei aloittajaa enää palstalla näy.
- Anonyymi
Ainahan laitat vaikka en tiedä mikä idea siinä on kun on erilliset elämät. Höllää vähän alkaa ahdistaa. Varsinkin kun taas ryypätes oot olevinas joku zentason oraakkeli ja sitte taas tulee "juttua". Mitä jos antasit joskus olla. Tuo on yks ärsyttävin piirre susta et siksikään ei kiinnosta oikein ollenkaan enää nämä jorinat.
- Anonyymi
Varatunako se sinulle viestinyt ja itse leikin aloitit varattuna? Sinä sait hänet eroamaan ja laitat kapuloita rattaisiin ettei enää saa laittaa viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatunako se sinulle viestinyt ja itse leikin aloitit varattuna? Sinä sait hänet eroamaan ja laitat kapuloita rattaisiin ettei enää saa laittaa viestejä?
Nyt on kyllä järjettömin analyyshi, mitä joku kekseliäs keksii jokeltaa
- Anonyymi
Pilkkanas pitelet, keppiä imeskelles, tsemppiä!
Se siitä, sitten.
https://m.youtube.com/watch?v=XxjWuoJ8KLg - Anonyymi
Älä mieti
- Anonyymi
Huoruutta mietin
- Anonyymi
Alanvaihtoa miettinyt
- Anonyymi
Sähkötuolia mietin
- Anonyymi
Se tekis pipipäähän hyvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tekis pipipäähän hyvää!
Kyllä sinä pienen täräyksen tosiaan tarvitsisit. Sivusta
- Anonyymi
voi kiitos akas muruseni 🥰 oisin ikionnellinen 😪 en tiiä mitä enää teen tän kaiken ikävän kaipauksen kans 😪 haluun pois 💘 en jaksa elää 💔 anteeksi että sinuun koskaan tutustuin 😔 olit tärkein ihminen elämässäni ikinä 💖 halin sulle rakas vielä annan 🤗 ehkä viimeistä kertaa 🤍 oon jo täysin tiedottomassa tilassa 😥 en jaksa enää 😔
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 💔🥀🎗️✨ - Anonyymi
Miettimälläkö meinaat saada asiat korjattua.. hohhoijaa. Jospa koittaisi puhua, Vain Totta, kerrankin.
- Anonyymi
Ja mikä olisi sinun mukaasi tällainen Totuus, kuten vähän latautuneesti vihjailet trollipalstan kautta? Luulen että Totuus on nimenomaan se asia mitä pirstaloitunut mielesi ei kestä eikä ole kestänytkään kun ujellus jatkuu ja jatkuu.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041