Oon sinkku nainen ja mulla ei oo kaivattua

Anonyymi-ap

Etsin miestä joka on
-25-45 ikäinen
-pituus yli 180 centtiä
- hyvä kuntoinen ei juo / tupakoi
- matala ääni
- siniset tai harmaat silmät
- hiukset siistit mielellään tummat

Vaatimuxeni on musta realistiset ja jos täytät ne laita tähän viesii 😊

47

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvä.
      Kuinka sattuikin niin täällä olisi melkein täysin kuvailemasi mies.

      • Anonyymi

        Okei kuinka melkein 🥰


    • Anonyymi

      Ja tämä on ikävä palsta. Ei treffi 🤔

    • Anonyymi

      Muuten täytin kriteerisi, mutta matala ääni ja tummat hiukset ei osunut.
      Laita viestiä tähän alle, jos olet luonnonkaunis nainen, 165-180cm pitkä, painoa 60-75kg, sporttinen, sopivan lihaksikas, tiukka kiinteä peppu, isot, kiinteät terhakat rinnat, posliini, tuuheat hyvin hoidetut hiukset, pitkät ripset, pusuhuulet, kauniit säihkyvät silmät, puhtaat hyvin hoidetut hampaat, kullanruskea samettinen iho, hyvä luontoinen, hauska, koulutettu, hyvä työpaikka, rikas, neitsyt, omistus asunto, hieno auto, osaa tehdä hyvää ruokaa, osaa pitää kodin siistinä.

    • Anonyymi

      Täytän nuo vaatimukset, tosin äänen mataluus voi olla tulkinnanvarainen. Mutta hyvin vahva turn off on tuollainen lista, jossa ei ole yhtään mitään itse ihmisestä ja hänen luonteesta, ainoastaan ulkokuoreen liittyviä asioita. Ja mistä ihmeestä voi tietää, että minkälainen aloittaja itse on? Entä jos mahdollisella vastaajalla on samanlainen vaatimuslista?

      • Anonyymi

        Aloituksella on se pointti, että aloittaja tietää ketä hän etsii.
        Hän on tehnyt aloituksen leikkimielellä.
        Hänelle ei kelpaa itseään nuoremmat tai lyhyemmät miehet.
        On vain yksi mies mitä hän aloituksella hakee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksella on se pointti, että aloittaja tietää ketä hän etsii.
        Hän on tehnyt aloituksen leikkimielellä.
        Hänelle ei kelpaa itseään nuoremmat tai lyhyemmät miehet.
        On vain yksi mies mitä hän aloituksella hakee.

        sä oot penikka vielä ja etsit sokeri isukkia 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksella on se pointti, että aloittaja tietää ketä hän etsii.
        Hän on tehnyt aloituksen leikkimielellä.
        Hänelle ei kelpaa itseään nuoremmat tai lyhyemmät miehet.
        On vain yksi mies mitä hän aloituksella hakee.

        No aika huonosti rajattu iköhaarukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä oot penikka vielä ja etsit sokeri isukkia 🤣

        Luulen mitä luulet. Oikeat tietää, kyllä missä mennään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksella on se pointti, että aloittaja tietää ketä hän etsii.
        Hän on tehnyt aloituksen leikkimielellä.
        Hänelle ei kelpaa itseään nuoremmat tai lyhyemmät miehet.
        On vain yksi mies mitä hän aloituksella hakee.

        Katso googlesta mikä on oravanpyörä.


    • Anonyymi

      Mä join alakomahoolia viimeks alle 2 h sitten, joten olen siis "raitis" :). Ääni matala, sillä viinan karaistama.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikö vielä napannut? Jatketaan. Minulta puuttuu hammas ja ikeneni ovat vetäytyneet. Aamuisin en harjaa, edes ilman tahnaa. Olen myös kofeiiniriippuvainen enkä kestä absolutismia montaakaan viikkoa, jollei siitä maksettaisi minulle. Olen antisosiaalinen, epäluuloinen ja omissa oloissani viihtyvä. Huumorintajuni on pimeä ja silloin kun juon, juon kunnolla. Aiemmat ihastumiseni ovat tuhonneet psyykkeeni ja olen parisuhteessa ylisuojelevan mustasukkainen. Tykkään vain pienestä piiristä ympärilläni. Rehellisesti sanoen, kaverin kaverit ovat ennemminkin vihollisiani kuin liittolaisiani. Olen joustamaton ja jyrkkä. En katso hyvällä suurinta osaa ihmisistä sillä olen itse erilainen suhteessa "normoihin".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vielä napannut? Jatketaan. Minulta puuttuu hammas ja ikeneni ovat vetäytyneet. Aamuisin en harjaa, edes ilman tahnaa. Olen myös kofeiiniriippuvainen enkä kestä absolutismia montaakaan viikkoa, jollei siitä maksettaisi minulle. Olen antisosiaalinen, epäluuloinen ja omissa oloissani viihtyvä. Huumorintajuni on pimeä ja silloin kun juon, juon kunnolla. Aiemmat ihastumiseni ovat tuhonneet psyykkeeni ja olen parisuhteessa ylisuojelevan mustasukkainen. Tykkään vain pienestä piiristä ympärilläni. Rehellisesti sanoen, kaverin kaverit ovat ennemminkin vihollisiani kuin liittolaisiani. Olen joustamaton ja jyrkkä. En katso hyvällä suurinta osaa ihmisistä sillä olen itse erilainen suhteessa "normoihin".

        Hiuksetkin katoamassa päivä päivältä. En siis vain pelkästään näytä miesvauvalta, vaan olen myös sellainen muutenkin. Keskeneräinen. Vauva miehen ruumiissa. Vekkuli. Trolli. Muita ymmärtämätön ja sormi suussa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mee tinderii, ehkä natsaa..

    • Anonyymi
      UUSI

      Väärän väriset hiukset ja pituutta ei ole riittävästi.
      Vähän tosin arvailen että naisella ei ole hirvittävästi tarjontaa toiseen suuntaan :D

    • UUSI

      Onnea etsintään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä on King Kongin veriryhmä?
        - A-Rgh,
        ehkä löytyy.


    • UUSI

      Noinko se rakkaus toimii? Asetetaan kriteerit ja sitten vain odotellaan? 😅

      • Anonyymi
        UUSI

        Naisilla se toimii noin. Tuossa myös on aika tarkkaan heidän kriteerinsä. Erona on se että eivät sano noita vain yleensä ääneen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla se toimii noin. Tuossa myös on aika tarkkaan heidän kriteerinsä. Erona on se että eivät sano noita vain yleensä ääneen.

        Niinhän ne valehtelee, ettei koolla ole väliä, eikä ulkonäöllä, eikä millään muka. Mutta teot kertoo kyllä ihan muuta, mitä sanovat. Kyllä ne oman arvonsa ja ulkonäkönsä tietää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän ne valehtelee, ettei koolla ole väliä, eikä ulkonäöllä, eikä millään muka. Mutta teot kertoo kyllä ihan muuta, mitä sanovat. Kyllä ne oman arvonsa ja ulkonäkönsä tietää.

        Näin on. Tavis ei kelpaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Tavis ei kelpaa.

        Ja miksi pitäisikään, kun oma taso on korkealla ja voi saada komean pojun. Sellaisen kanssa kehtaa liikkua ja esitellä kavereille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla se toimii noin. Tuossa myös on aika tarkkaan heidän kriteerinsä. Erona on se että eivät sano noita vain yleensä ääneen.

        Väärin. Normaali nainen ei tee kriteerejä ulkonäkön perusteella vaan ihan muilla, jos ollenkaan. Itselläni on listalla yksi vaatimus, eikä se perustu ulkonäköön vaan koko pakettiin.
        - hän mies, siinä listani


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Normaali nainen ei tee kriteerejä ulkonäkön perusteella vaan ihan muilla, jos ollenkaan. Itselläni on listalla yksi vaatimus, eikä se perustu ulkonäköön vaan koko pakettiin.
        - hän mies, siinä listani

        Yleensä tämän kertoo nainen joka
        a) valehtelee
        b) on läski valas tyyppinen elukka


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tämän kertoo nainen joka
        a) valehtelee
        b) on läski valas tyyppinen elukka

        Olen ihana ihminen ja nainen, joten erehdyt. Suurinosa naisista ajattelee kuten minä. Tuo aloittaja troIIaa tai on joku narkkkipentu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ikä, paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi hitto, muuten kaikki mut mä olen liian vanha :( ei osu niin ei osu.

      • UUSI

        Vanhat joutaakin jo romukoppaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Vanhat joutaakin jo romukoppaan.

        jani miksi olet niin äksy. johtuuko siitä kun kirsi ei ole sun seurana ja eikä moikkaa. on varmaan jonkun miehen seurassa kun ei kerkee edes moikkaa sua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani miksi olet niin äksy. johtuuko siitä kun kirsi ei ole sun seurana ja eikä moikkaa. on varmaan jonkun miehen seurassa kun ei kerkee edes moikkaa sua

        En mä ole äksy. Olen vaan luovuttanut. Ei mua kiinnosta olla koko kaupungin pilkan kohde. Mitään pahaa en ole kellekään tehnyt. Olen vaan vanha ja ruma.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole äksy. Olen vaan luovuttanut. Ei mua kiinnosta olla koko kaupungin pilkan kohde. Mitään pahaa en ole kellekään tehnyt. Olen vaan vanha ja ruma.

        ai koska kirsi ei sano sulle hyvää iltaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole äksy. Olen vaan luovuttanut. Ei mua kiinnosta olla koko kaupungin pilkan kohde. Mitään pahaa en ole kellekään tehnyt. Olen vaan vanha ja ruma.

        Kirsihän tykkää susta. Laittaa sulle punaisia sydämiä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai koska kirsi ei sano sulle hyvää iltaa

        Koska sinä täällä huutelet mun nimeä ja kaikkea muutakin kiusaa teet jatkuvasti. Luulet etten anna netan olla rauhassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole äksy. Olen vaan luovuttanut. Ei mua kiinnosta olla koko kaupungin pilkan kohde. Mitään pahaa en ole kellekään tehnyt. Olen vaan vanha ja ruma.

        ei oo mun ongelma. mene vaikka miekkailee . siitähän sä tykkäät kun saat siellä huomiota


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Koska sinä täällä huutelet mun nimeä ja kaikkea muutakin kiusaa teet jatkuvasti. Luulet etten anna netan olla rauhassa.

        toissa päivänä sanoit ettet tuu ikinä unohtaa nettaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Koska sinä täällä huutelet mun nimeä ja kaikkea muutakin kiusaa teet jatkuvasti. Luulet etten anna netan olla rauhassa.

        no lopeta sitten se netan kaipailu täällä. voin kyllä kopioida jos et muista mitä puhuit netasta toissa päivänä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no lopeta sitten se netan kaipailu täällä. voin kyllä kopioida jos et muista mitä puhuit netasta toissa päivänä

        Kyllä tämä tyyppi on palkattu tänne vainoamaan sutta, jonkun varatun vosun kaipailun takia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Millo sivuista tuli treffipalsta ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Nyt näin kävi. Haittaaks se?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näin kävi. Haittaaks se?

        Valtaosa tapauksista jää pimentoon mutta onnea rintamalle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi video... oon 179cm 48v☹️

      • Anonyymi
        UUSI

        Katsele oman ikäistä seuraa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Wamppiko se siellä isukkia vailla?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ole sä kierto palkinto hiljaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Unohdit kertoa että itse olet 67v kehitysvmmainen läski mummo.

      • Anonyymi
        UUSI

        Haista vttu. Oon 39.


    • Anonyymi
      UUSI

      Et olis sinkku nainen kun olisit päästäsi terve ja järkevä olisit suhteessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

      Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      380
      11075
    2. Mihin suuntaat kun sota alkaa?

      Ulkomaille Kellariin Rintamalle lihamyllyyn Metsään Pysyt kotona, piilottelet PS. Naton piti väitetysti tuoda rau
      Maailman menoa
      598
      2742
    3. Voishan ihanammin päivän alkaa

      Oltais vain nyt hiljaa Pitäisinn kättäs kädessäin Saisin sun päätäs silittää Miten olis ylösnousun laita kultasein? Aik
      Ikävä
      27
      2312
    4. 92
      1877
    5. Alle sata päivää jouluun

      Ajatella. Hyvää huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa. 😊✨❤️✨☕
      Ikävä
      246
      1649
    6. En tiennytkään että tuo Marjorie oli rappiolla

      Ihan tuksumenoa juopporatteineen ja väkivaltoineen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1044
    7. Bess avoimena - Tuotti karvaan pettymyksen Danny-rakkaalle TTK:n takia: "Hän huokaisi syvään ja..."

      Bess ja Danny-rakas! Bess tanssii tv:n suosikkiohjelmassa, mikä on vaikuttanut myös omaan kumppaniin, tanskalaiseen Dann
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1022
    8. Venäjä tuhosi Odessassa NATO:n laivan joka oli täynnä URAANI AMMUKSIA!

      Radioaktiivinen pilvi leviää kohti Romaniaa ja muita NATO maita, Onneksi olkoon saitte sen takaisin! Odessassa tapahtui
      Maailman menoa
      123
      983
    9. Selviytyjät Suomi: Rita Niemi-Manninen ja TOP 3 kamalinta asiaa viidakossa: "Oli vähän too much..."

      Rita Niemi-Manninen on yksi tämän syksyn Selviytyjät Suomi -kauden kisaajista. Hienosti on Rita kyllä pärjännyt rankassa
      Suomalaiset julkkikset
      8
      937
    10. Olen pahoillani kun takerruin sinuun

      En tiedä mikä minua vaivaa. Toivottavasti et tunne ja tiedosta tätä henkistä takertumista sinuun, nyt kun ei olla enää m
      Ikävä
      39
      827
    Aihe