Miten saat yhteyden Jumalaan?

Anonyymi-ap

Arvan vastaus tulee Jahvelta. Pyydä tekoälyä soittamaan satunnaiseen numeroon. Saat sillä tavalla yhteyden Jumalaan.

Anna Jeesukselle mahdollisuus!

15

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siten sinä saat yhteyden Jumalaan kun uskot hänen Poikaansa Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa, täten sinusta tulee Jumalan lapsi ja hänen omaisuuttansa ja elämäsi suunta muuttuu, sinä saat astella kohti taivasta ja ikuista paratiisia kohti, kun aiemmin matkasit kohti tulihelvettiä.

• Anonyymi

älkää puhuko mitään tulihelvetistä, koska ette ymmärrä mitä Raamattu sillä tarkoittaa!

• Anonyymi

Jossain oli tuosta joku juttu.
      Jos menet kirkkoon, laita puhelin hiljaiselle, että voit kuunnella Jumalaa,
      jos haluat tavata Jumalan, näpyttele tekstiviestiä ajaessasi autolla.

• Anonyymi

Jumala ei ole näin salamyhkäinen!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

ateistit ovat ihan oikeasti urpoja kaikki.
      Siinä hyvä syy karttaa moista elämäntyyliä!

• Anonyymi

Tutkijana ja tiedeihmisenä kosmopoliitti kosmos amatöörinä ja jonkun verran filosofiaa eli lehtiä lukeneena kuitenkin lopputyön osalta kesken. Raamatussa on erittäin kovia haasteita voivatko Jeesuksen omat sanat olla totta. Miten ne voivat olla tallennettuja NS. kovalla tasolla eli edelleen voimassa olevana totuutena. Joita siteeraan siteerataan kirkoissa ym.

Yksi kovimmista. Tämän vuoksi ihmiset katsovat kevät yhteyden Jumalaan.

Johannes 11:25-26 FB38

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

Tässä on erittäin kova sanoma

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Miten saat yhteyden Jumalaan?"

Uskovaiset kun hankkivat riittävät harhat, he saavat yhteyden vaikka edesmenneen serkkunsa kaiman kälyn äpäräveljen sieluun.

• Anonyymi

Koska jumalat on olemassa pelkästään mielikuvituksessa niin yhteys on helppo saada sikäli että on jonkinlaista aivotoimintaa vielä omassa päässä olemassa.

• Anonyymi

”Miten saat yhteyden Jumalaan?”

Hankkimalla aivovaurion. Mekaaninen isku päähän, hapenpuute aivoissa, päihteiden käyttö, sairaus…ja kohtaat Jumalan.

• Ei löydy Jumalaa noin. On paljon aivovauriosta kärsiviä eivätkä he uskovaisuuden perusteella poikkea muusta väestöstä. Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Ei löydy Jumalaa noin. On paljon aivovauriosta kärsiviä eivätkä he uskovaisuuden perusteella poikkea muusta väestöstä. Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan.

"Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan."

Totta, aivovaurioisen tai kehitysvammaisen automaattinen leimaaminen teistiksi on kyllä loukkaus. Pahoittelut.

• Onko minulla enää toivoa tulla uskoon ?
      Olen 79 v
      Kasvoin ateistisessa perheessä
      En tullut tuntemaan Jumalaan
      Vielä kouluun mennessä en oikein tiennyt mikä se sellainen Jumala on
      Olen elänyt hyvän elämän ilman Jumalaa joten motiivini on heikko löytää Jumala.
      Kysyn miksi etsin Jumalaa jos en häntä tarvitse ?

• Anonyymi

Hyvä ihminen saa hyvää Jumalalta, vaikka ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ihminen saa hyvää Jumalalta, vaikka ei usko.

Ihminen kuin ihminen saa Jumalalta paskoo, vaikka ei pasko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe