Arvan vastaus tulee Jahvelta. Pyydä tekoälyä soittamaan satunnaiseen numeroon. Saat sillä tavalla yhteyden Jumalaan.
Anna Jeesukselle mahdollisuus!
Miten saat yhteyden Jumalaan?
15
166
Vastaukset
Siten sinä saat yhteyden Jumalaan kun uskot hänen Poikaansa Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa, täten sinusta tulee Jumalan lapsi ja hänen omaisuuttansa ja elämäsi suunta muuttuu, sinä saat astella kohti taivasta ja ikuista paratiisia kohti, kun aiemmin matkasit kohti tulihelvettiä.
- Anonyymi
älkää puhuko mitään tulihelvetistä, koska ette ymmärrä mitä Raamattu sillä tarkoittaa!
- Anonyymi
Jossain oli tuosta joku juttu.
Jos menet kirkkoon, laita puhelin hiljaiselle, että voit kuunnella Jumalaa,
jos haluat tavata Jumalan, näpyttele tekstiviestiä ajaessasi autolla.- Anonyymi
Jumala ei ole näin salamyhkäinen!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
ateistit ovat ihan oikeasti urpoja kaikki.
Siinä hyvä syy karttaa moista elämäntyyliä! - Anonyymi
Tutkijana ja tiedeihmisenä kosmopoliitti kosmos amatöörinä ja jonkun verran filosofiaa eli lehtiä lukeneena kuitenkin lopputyön osalta kesken. Raamatussa on erittäin kovia haasteita voivatko Jeesuksen omat sanat olla totta. Miten ne voivat olla tallennettuja NS. kovalla tasolla eli edelleen voimassa olevana totuutena. Joita siteeraan siteerataan kirkoissa ym.
Yksi kovimmista. Tämän vuoksi ihmiset katsovat kevät yhteyden Jumalaan.
Johannes 11:25-26 FB38
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Tässä on erittäin kova sanoma - Anonyymi
Sallan matkalla kysyt auralta jos se ei ole tipahtanut pönttöön https://www.hs.fi/historia/art-2000010741613.html
- Anonyymi
"Miten saat yhteyden Jumalaan?"
Uskovaiset kun hankkivat riittävät harhat, he saavat yhteyden vaikka edesmenneen serkkunsa kaiman kälyn äpäräveljen sieluun. - Anonyymi
Koska jumalat on olemassa pelkästään mielikuvituksessa niin yhteys on helppo saada sikäli että on jonkinlaista aivotoimintaa vielä omassa päässä olemassa.
- Anonyymi
”Miten saat yhteyden Jumalaan?”
Hankkimalla aivovaurion. Mekaaninen isku päähän, hapenpuute aivoissa, päihteiden käyttö, sairaus…ja kohtaat Jumalan.Ei löydy Jumalaa noin. On paljon aivovauriosta kärsiviä eivätkä he uskovaisuuden perusteella poikkea muusta väestöstä. Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ei löydy Jumalaa noin. On paljon aivovauriosta kärsiviä eivätkä he uskovaisuuden perusteella poikkea muusta väestöstä. Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan.
"Viestisi on erittäin loukkaava aivohäiriöstä kärsiviä kohtaan."
Totta, aivovaurioisen tai kehitysvammaisen automaattinen leimaaminen teistiksi on kyllä loukkaus. Pahoittelut.
Onko minulla enää toivoa tulla uskoon ?
Olen 79 v
Kasvoin ateistisessa perheessä
En tullut tuntemaan Jumalaan
Vielä kouluun mennessä en oikein tiennyt mikä se sellainen Jumala on
Olen elänyt hyvän elämän ilman Jumalaa joten motiivini on heikko löytää Jumala.
Kysyn miksi etsin Jumalaa jos en häntä tarvitse ?- Anonyymi
Hyvä ihminen saa hyvää Jumalalta, vaikka ei usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen saa hyvää Jumalalta, vaikka ei usko.
Ihminen kuin ihminen saa Jumalalta paskoo, vaikka ei pasko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809