Löytyykö naista 02 alueelta.
Täti pitää kuria
16
1198
Vastaukset
- Anonyymi
02 alueeseen kuuluu muutakin kun vaan Turku. Ja aloittaja pistää haun ja ei kerro edes omaa ikäänsä.
- Anonyymi
Anteeksi en huomannut laittaa . Ikää on 55v.
- Anonyymi
Minulla olisi juuri tällaiset pehmeät, muhkeat G-kupin rinnat. Ovat myös hyvin herkät, olen nopeasti kuin sulaa vahaa, kun rintoja käsitellään. Olen 48v nainen.
- Anonyymi
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
Miten sinuun saisi yhteyden? Haluaisin nauttia rinnoistasi.
M58
- Anonyymi
Täällä 02-alueelta sinulle tarpeen mukaan kipakka tai hyvinkin lempeä täti-ikäinen nainen. Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Fantasioissani kuvittelen kuinka tuon tyylinen täti-ihminen antaisi käytökseltään hillitysti mutta tiukasti selkäsaunan ja joutuisin sen jälkeen nurkkaan häpeämään.
Mies sivusta - Anonyymi
Tässä olis treffi puolella.
- Anonyymi
Ihana nainen tule kaverikseni. Turku 123123
- Anonyymi
Saako kysyä ikää vai pidätkö napakasti, kenties nuhdellen, omana tietona?
- Anonyymi
Sinä kipakka nainen. Laita jokin yhteys tieto haluaisin tutustua sinuun. Olen se kuria kaipaava.
- Anonyymi
Olispa ihana kokemus.Olla pylly punasena.
Aivan hyvä aloitus.
- Anonyymi
Eikö enää ole tuhtia emäntää.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637