Löytyykö naista 02 alueelta.
Täti pitää kuria
16
967
Vastaukset
- Anonyymi
02 alueeseen kuuluu muutakin kun vaan Turku. Ja aloittaja pistää haun ja ei kerro edes omaa ikäänsä.
- Anonyymi
Anteeksi en huomannut laittaa . Ikää on 55v.
- Anonyymi
Minulla olisi juuri tällaiset pehmeät, muhkeat G-kupin rinnat. Ovat myös hyvin herkät, olen nopeasti kuin sulaa vahaa, kun rintoja käsitellään. Olen 48v nainen.
- Anonyymi
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
Miten sinuun saisi yhteyden? Haluaisin nauttia rinnoistasi.
M58
- Anonyymi
Täällä 02-alueelta sinulle tarpeen mukaan kipakka tai hyvinkin lempeä täti-ikäinen nainen. Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Fantasioissani kuvittelen kuinka tuon tyylinen täti-ihminen antaisi käytökseltään hillitysti mutta tiukasti selkäsaunan ja joutuisin sen jälkeen nurkkaan häpeämään.
Mies sivusta - Anonyymi
Tässä olis treffi puolella.
- Anonyymi
Ihana nainen tule kaverikseni. Turku 123123
- Anonyymi
Saako kysyä ikää vai pidätkö napakasti, kenties nuhdellen, omana tietona?
- Anonyymi
Sinä kipakka nainen. Laita jokin yhteys tieto haluaisin tutustua sinuun. Olen se kuria kaipaava.
- Anonyymi
Olispa ihana kokemus.Olla pylly punasena.
Aivan hyvä aloitus.
- Anonyymi
Eikö enää ole tuhtia emäntää.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126