Löytyykö naista 02 alueelta.
Täti pitää kuria
16
1046
Vastaukset
- Anonyymi
02 alueeseen kuuluu muutakin kun vaan Turku. Ja aloittaja pistää haun ja ei kerro edes omaa ikäänsä.
- Anonyymi
Anteeksi en huomannut laittaa . Ikää on 55v.
- Anonyymi
Minulla olisi juuri tällaiset pehmeät, muhkeat G-kupin rinnat. Ovat myös hyvin herkät, olen nopeasti kuin sulaa vahaa, kun rintoja käsitellään. Olen 48v nainen.
- Anonyymi
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
Miten sinuun saisi yhteyden? Haluaisin nauttia rinnoistasi.
M58
- Anonyymi
Täällä 02-alueelta sinulle tarpeen mukaan kipakka tai hyvinkin lempeä täti-ikäinen nainen. Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Fantasioissani kuvittelen kuinka tuon tyylinen täti-ihminen antaisi käytökseltään hillitysti mutta tiukasti selkäsaunan ja joutuisin sen jälkeen nurkkaan häpeämään.
Mies sivusta - Anonyymi
Tässä olis treffi puolella.
- Anonyymi
Ihana nainen tule kaverikseni. Turku 123123
- Anonyymi
Saako kysyä ikää vai pidätkö napakasti, kenties nuhdellen, omana tietona?
- Anonyymi
Sinä kipakka nainen. Laita jokin yhteys tieto haluaisin tutustua sinuun. Olen se kuria kaipaava.
- Anonyymi
Olispa ihana kokemus.Olla pylly punasena.
Aivan hyvä aloitus.
- Anonyymi
Eikö enää ole tuhtia emäntää.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242483
- 951546
- 1201324
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261051Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893- 52892
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34805