Löytyykö naista 02 alueelta.
Täti pitää kuria
16
1026
Vastaukset
- Anonyymi
02 alueeseen kuuluu muutakin kun vaan Turku. Ja aloittaja pistää haun ja ei kerro edes omaa ikäänsä.
- Anonyymi
Anteeksi en huomannut laittaa . Ikää on 55v.
- Anonyymi
Minulla olisi juuri tällaiset pehmeät, muhkeat G-kupin rinnat. Ovat myös hyvin herkät, olen nopeasti kuin sulaa vahaa, kun rintoja käsitellään. Olen 48v nainen.
- Anonyymi
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko turunseudulta? 58v mies tykkää rinnoista tosi paljon ja haluaisi "tutustua" rintoihin.
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Turun seudulta. Täällä pari runsaita tissejä odottaa, että tulisit tekemään niiden kanssa lähempää tuttavuutta.
Miten sinuun saisi yhteyden? Haluaisin nauttia rinnoistasi.
M58
- Anonyymi
Täällä 02-alueelta sinulle tarpeen mukaan kipakka tai hyvinkin lempeä täti-ikäinen nainen. Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Fantasioissani kuvittelen kuinka tuon tyylinen täti-ihminen antaisi käytökseltään hillitysti mutta tiukasti selkäsaunan ja joutuisin sen jälkeen nurkkaan häpeämään.
Mies sivusta - Anonyymi
Tässä olis treffi puolella.
- Anonyymi
Ihana nainen tule kaverikseni. Turku 123123
- Anonyymi
Saako kysyä ikää vai pidätkö napakasti, kenties nuhdellen, omana tietona?
- Anonyymi
Sinä kipakka nainen. Laita jokin yhteys tieto haluaisin tutustua sinuun. Olen se kuria kaipaava.
- Anonyymi
Olispa ihana kokemus.Olla pylly punasena.
Aivan hyvä aloitus.
- Anonyymi
Eikö enää ole tuhtia emäntää.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693