Kadullamme eräs henkilö laittoi pihassaan kaikki pensaat ja kasvit keväällä kanaverkkojen sisään. Ruma näky. Kysyin että luuleeko asukas kasvien lähtevän karkuun. Ei mutta joku naapuri leikkaa tulppaanit saksilla ja ketää kukat jopa pensaista. Ihme naapuri sillä kun naapureilla on piha myös täynnä kasveja.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eikähän sa "naapuri" ole vaan jänis, taikka vähän syrjemmällä peuraeläin tai kauris.
Kauriit syövät vaikka koko uuden, katajaisen tuija-aidankin ihan olemattomiin.
Omena- ja luumupuut pitää suojata tiheillä katiskaverkoilla koko Espoon alueella.- Anonyymi
Niin, osaahan puput leikata saksilla aika tasaista pintaa, juu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, osaahan puput leikata saksilla aika tasaista pintaa, juu...
Kyllä muuten osaa, samoin peurat. Nähnyt olen.
Huom. On niilläkin hampaat.
- Anonyymi
Nuoresta omenapuusta kun jäniseläin tai kauris käy napsimassa oksia, leikkuujälki on kuin terävillä puutarhasaksilla vinosti leikattu.
Joskus on pitänyt oikein kysyä siipalta, että leikkasitko näin monia oksia ja näin paljon tätä tainta. Sanoo että ei ole koskenutkaan, eli on eläimen tekosia.- Anonyymi
Tuo on niin totta. Itsekin ihmetellyt, miten siististi se eläimiltä käy. Kuin veitsellä tai saksilla.
- Anonyymi
"Ei mutta joku naapuri leikkaa tulppaanit saksilla ja ketää kukat jopa pensaista"
No ei taida olla naapurusten väliset ihmiskemiat oikein kummoisessa kunnossa. Tulppaanit ovat niin halpoja, että ei kukaan sellaisia ala toisen puskista varastamaan. Tai irtokukkia vaikka ruusupensaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731506
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483