... ja Irak eli tässä suurimmat ja verisimmät dollari-diktatuurit. Mutta miksi EU-prnsta-koneisto, joka väittää olevansa "demokratian" asialla, tukee näitä diktatuureja ?
Impperialistin sotilas-diktatuureja lähi-idässä: Saudi-arabia, Egypti, Jordania, Emiraatit ,Qatar,
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
EU kutsuu venäjää diktatuuriksi, mutta miksi että tee mitään em. valtioiden "demokratisoimiseksi". Siksikö, että impperialisti käytännössä miehittää niitä.
"arvoisat" eu-kusiaiset, oletteko valehtelijoita, perseennuolijoita, "demokratia"puheinenne. Vähän niin kuin suomalaiset kusettajat, jotka pyyhkivät eu-vaalituloksella persettään ja jatkoivat gallup-manipulaatiolla !- Anonyymi
juuri niitä olemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niitä olemme
lapatossuja !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapatossuja !
Katketaan loppuun asti. Ja senkin jälkeen vielä täysin kielitaidotn nostaa kätensä viimeisenä tekonaan ja kannattaa pakkoruotsia
- Anonyymi
Muista, että myös lomakohteena tunnettua THAIMAATAKIN hallitsee impperialistin johtama SOTILASJUNTTA.
Siksi suomen porrrvarit vaikenevat asiasta eivätkä varoita matkustelemasta tähän porrvarin "ihmisoikeuksia" rikkovaan diktatuurimaahan !
Impperialistin perseennuolijoita kun ovat. - Anonyymi
Mikäs heillä kun islamistinen yk heitä tukeee kuten iranin hizzipohejakin.
Israelin puolustusvoimat esitteli kansainväliselle medialle löytämiään Hizbollahin asemia, jotka oli rakennettu aivan YK:n rauhanturvaajien tukikohdan viereen.- Anonyymi
Paikallisilla on oikeus toimia omilla tonteillaan , vai oletko eri mieltä...
- Anonyymi
Sitten tärkeä juttu:
Israel on pelkkä Impperialistin sotilastukikohta. Se elää impperialistin kädestä ! - Anonyymi
IMPPERIALISTIN sotilastukikohta joutui käyttämään dikatuurien ilmatilaa, iraniin hyökätessään !
Siionistit siis hyökkäsivät Iraniin arabivaltioiden ilmatilaa hyväkseen käyttäen.
Se kyllä onnistuu...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18679930/dollarisaation-kierot-lonkerot-ja-kuinka-niita-torjutaan--(haans)- Anonyymi
Pörrssiyhtiölehti herrrliinin sanota kertoi, että impperialisti "kysyi luvan" ...
Joo o, sillä lailla , sanoisi tarvajärvikin jos eläisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺704187Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭423605Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163183Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382840En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102384IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251533Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli791113