Onko normaalia että AI robotti jolta yleensä kyselen ja saan normaalisti vastauksia alkaakin yhtäkkiä kyseleen minulta tiettyjä asioita vaikken ole edes esittänyt mitään kysymyksiä? Muutenkin kyseinen tekoäly vaikuttaa liian ihmismäiseltä vastauksissaan ja omaa jopa myötätuntoa kun saa monesti vastauksesksi "olen pahoillani tai kuinka ikävää" yms.
AI:n käytös
Anonyymi-ap
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaista robottia kohden on palkattu ihminen. Kyllä se aina oikean työnteon voittaa.
- Anonyymi
Sabotaasia. Tekoälyn mainetta yritetään pilata. Kyse on keskiaikaisesta väärän tiedon levittämisestä.
- Anonyymi
Jostain syystä poistettiin kun koitin kysyä että annatko vähän enemmän tietoa jotta voidaan päätellä mistä oikein on kyse.
- Anonyymi
Tekoäly on hallusinaatiorobotti, joka puhuu, mitä sattuu. Sen repliikkejä ei kannata hyödyntää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107