https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/af5a91f8-3bab-43a4-81d0-8d29a57cc734?utm_medium=jaa-artikkeli&utm_source=mobiili&utm_campaign=artikkelin_alku
Hyvä kannanotto vihreän siirtymän ongelmiin. Lukemiseen ei tarvitse olla tilaaja.
Kirjoittajat Hanna Halmeenpää ja Tapani Veistola
MT: Vihreä siirtymä tarvitsee oikeudenmukaiset ja vahvemmat säännöt
2
223
Vastaukset 2
- Anonyymi
Osa aloituksen jutusta:
"Hyviksi tarkoitetuista tavoitteista huolimatta elinkeinoelämän ponnekkaasti ajamat ja maan hallituksen kiirehtimät vihreän siirtymän nykytoimet uhkaavat kuitenkin kiihdyttää luontokatoa entisestään.
Uusiutuvan energian hankkeita pyritään toteuttamaan vauhdilla, osin ilman huolellista kokonaisharkintaa. Hankkeiden ympäristö- ja yhteisvaikutusten arviointi ja huomiointi jää kiireen jalkoihin. On esitetty muun muassa tuulivoimaloiden kokonaisvaltaisen sijainnin ohjauksen heikentämistä poistamalla ne maakuntakaavoissa käsiteltävistä asioista. Seurauksia ei hallitse pian kukaan."- Anonyymi
Ruotsissa on tutkittu tuulivoiman kannattavuutta.
Tuulivoimayritykset ovat pahasti tappiolla. Keskimääräinen tappio on - 40 prosenttia.
https://www.dn.se/ekonomi/vindkraften-gor-miljardforluster-lonsamheten-ar-i-princip-obefintlig/
Tämä johtuu siitä, että kun tuulee, tuotetaan paljon sähköä ja hinta noin erittäin alhainen.
Kun ei tuule, ei ole mitä myydä.
Eli ei ole kannattavaa myyntiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493