Mutta en voi ottaa kiinni juuri silloin kun ehkä sinulle sopisi? Enkä voinut seurata muutenkaan,koska... Nyt katosit taas! En voi paikallisissa etsiä,siellä häiriköi joku! Facebokia en käytä. Yht.nromme poistui.
Tänne tuskin eksyt,mutta pakkohan on yrittää. 😉"tee tuo taas!"
Pakulla pääsee
19
636
Vastaukset
- Anonyymi
Otavaan hihastani kii.
- Anonyymi
Uskallanko? Tarvitsis vaan nähdä se hiha ja mies?!
- Anonyymi
Rohkea rokan syö, Tuskin se puree eikä se ota jos ei annakkaan.
- Anonyymi
Selvä. Olen kyllä yltiövarovainen niin se voi torpata siihen. Mutta, kokeillaan. Tarttis se mies saada näkösälle.
Olen huolissani... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Olen kyllä yltiövarovainen niin se voi torpata siihen. Mutta, kokeillaan. Tarttis se mies saada näkösälle.
Olen huolissani...Että tuletko vielä vai piiloonko painelit takavalot vilkkuen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huolissani..."...virheitä tehty on molemmat,mut jotain kai korjata vois...sillä ilman sinua on elämäni niinkuin tie johon tehty on vain toinen kaista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...virheitä tehty on molemmat,mut jotain kai korjata vois...sillä ilman sinua on elämäni niinkuin tie johon tehty on vain toinen kaista....
...sillä ilman sinua on elämäni toisenlaista kuin tie johon tehty on vain toinen kaista...
Niinhän se oli .
Palaisit...
- Anonyymi
Ei ketään voi ottaa kiinni, se on kidnappaus sitten ja laitonta. Huolestuttavia puheita...!
- Anonyymi
Älä nyt... Hänhän sanoo että " ota vaan hihastani kii". Ei silloin mitään kidnapata.
Nykymenossa on kyllä liikaa sairasta menoa, mutta tämä neuvo oli kyllä valonpilkku tässä totisessa ajassa. Ihana hän!
- Anonyymi
Etsin sinua. Mitä on tapahtunut? Vaihdoitko pakun? Haluaisin vielä tavata.
- Anonyymi
En vaihtanut pakua vaan en ole tavannut hihaan tarttujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaihtanut pakua vaan en ole tavannut hihaan tarttujaa.
Olen "päivystellyt" niillä main jossa sinua nähnyt aiemmin 😢. Huolissani...
Ennen kävit kaupassakin,mut oletko ruvennut nälkälakkoon? Ei sinun tarvitsisi...
Toivon ettet katoa kokonaan ennenkuin kerran edes saan hihasta kiinni!
"Sanomatta jäi niin paljon..."
Mutta,olen kyllä liian vanha jo täällä ikävöimään 🤔
- Anonyymi
Meni nuo ristiin kohtaamiset. Viimeisellä en voinut ajaa samaan suuntaan kun en ollut yksin. Sekö oli sitten viimeinen mahdollisuus?
Olen niin hölmö kun täällä " kutsun" mut ei muutakaan voi. En enää tämän jälkeen,uskon sitten. Kaikkea hyvää sinulle. - Anonyymi
Aloittajalle, Kaikki pöhlöt löytyy täältä.
- Anonyymi
Pöhlöimpiä nämä jotka katkerana nälvii toisten viesteissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962