🤔🐦⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu lounas.
Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.
14
177
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sushia lounaaxi?
En syö sushia! Olen enemmän ranskalaisen keittiön ystävä jos ulkomaalaista ruokaa pitää syödä.
- Anonyymi
Presidentti söi lounaan. Ei sitä ole enää.
Stubbilla oli varmaan hienommat pöperöt lounaalla, kuin mulla. Mä söin sittarin kaalilaatikkoa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Stubbilla oli varmaan hienommat pöperöt lounaalla, kuin mulla. Mä söin sittarin kaalilaatikkoa.
Cittarin kaalilaatikko😱 mielummin tekisin itse tai olisin ilman. Tällasta rehellistä kommenttia tähän väliin kokki kolmoselta ja leipuri Hiivalta, älkää suuttuko.
Anonyymi kirjoitti:
Cittarin kaalilaatikko😱 mielummin tekisin itse tai olisin ilman. Tällasta rehellistä kommenttia tähän väliin kokki kolmoselta ja leipuri Hiivalta, älkää suuttuko.
Milläs teet, jos ei ole uunia? Tykkään laatikkoruoista ja se oli ihan hyvää kauppapäivän ruokaa.
Huominen siivouspartio on sovittu. Sehän on vasta kolmas siivottava koti. Samalla vauhdilla menis vielä yksi lisää🪠🧹🪣 Kaikki lattioilla lojuvat vaatteet lentää pyykkikoneeseen 😅
Rauni Pekkala - KAUNIS PESIJÄTÄR
https://youtu.be/j3rznMSdNtQ- Anonyymi
Kuntosali hyvä
Hyvä sinä mies - Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lopeta jo tuo typerä jankkaaminen!
Onko hermot kireellä? Sivusta
- Anonyymi
Hmm...etkö itse siivoa ollenkaan?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hermot kireellä? Sivusta
En ymmärrä, miksei ylläpito voi poistaa noita miesluulemisia vaikka tekee ilmoituksen. Tuohan on sevää kiusaamista kun nimittelee naista mieheksi. Jotenkin ymmärrän vieä, että jos anonyymistä kirjoituksesta erehtyy, mutta kun nämä mun kirjoitukset eroittuvat nimimerkkini takia. Profiilissanikin lukee, että olen nainen. Lisäsin sen ihan tuon mieheksiluulijan takia kun ajattelin että hän ei ehkä muista sitä.
Mitä nätimmän kirjoituksen yrittää tehdä, niin sitä varmemmin tuo miesluulija hyökkää siihen luulemaan miehekseen. Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä joista kirjoitustaitoiset voivat kirjoittaa palstalle. On todella outoa luulla, että täällä tekee aloituksia vain hänen miehensä.Anonyymi kirjoitti:
Hmm...etkö itse siivoa ollenkaan?
Miten niin? Kolme kotia on mökki, oma koti ja pojan koti. EIkö siinä ole ihan tarpeeksi siivousta yhteen viikkoon?
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten niin? Kolme kotia on mökki, oma koti ja pojan koti. EIkö siinä ole ihan tarpeeksi siivousta yhteen viikkoon?
Lisään vielä, että olen itse se siivouspartio kun menen ämpärin ja pesuaineiden + muiden siivoustarvikkeiden kanssa siivoamaan. Mulla on mukana omat eväät diabeteksen takia ja vaihtovaatteetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815