MAAILMAN TÄRKEIN TEHTÄVÄ

Anonyymi-ap

Jeesus Kristus teki äärimmäisen tärkeän teon, sovitti meidät Jumalan kanssa.
Nyt, meillä on luovuttamaton tehtävä, kertoa ihmisille evankeliumi, eli miten pelastumme!

” Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä JUMALA oli KRISTUKSESSA ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” ( 2 Kor 5:18-20)

42

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
      Joh 3:16

      • Anonyymi

        Tämän jakeen osaavat monet Jumalan kieltäjätkin. 😁


    • Anonyymi

      Niitä sovittajia piisaa joka lähtöön. Keinoja piisaa, mitä se sovittaminen käytännössä tarkoittaa.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        Siinäpä teuvon tyypillinen epäuskon täyttämä kiistokommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä teuvon tyypillinen epäuskon täyttämä kiistokommentti.

        Paavali oleili Korintossa melkein kaksi vuotta ja tunnusti siellä Roomaan kirjoittamassaan kirjeessä valehtelevansa tarvittaessa.. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, vaan tarpeellisena Jumalan sanan kirkastamisena.

        Kuriiri vei kirjeen Roomaan.

        Rooma koituikin Paavali kohtaloksi. Paha äkkikuolema.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä teuvon tyypillinen epäuskon täyttämä kiistokommentti.

        Teuvo, nyt on muutenkin Maanteiden Kuningas. Angliansa kanssa.

        - Gösta Sundqvist -


    • Anonyymi

      Ensin pitää vain sovittaa rahat ja perinnöt uskonlahkoille.
      Niin on taivaspaikka varmistettu.

      • Anonyymi

        Taivaspaikka varmistuu, kun annat rahasi lahkolle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Testamenttitulot ovat lahkojen suurin tuloerä nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaspaikka varmistuu, kun annat rahasi lahkolle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Testamenttitulot ovat lahkojen suurin tuloerä nykyisin.

        Ja jos tämä ohjelma on kostettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tämä ohjelma on kostettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekemistä.

        Ei Jeesus tehnyt mitään TV-ohjelmia.

        Matt. 23:5

        Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaspaikka varmistuu, kun annat rahasi lahkolle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Testamenttitulot ovat lahkojen suurin tuloerä nykyisin.

        Mitenkäs siellä Savitaipaleen äärivihalahkossa toimitaan?


      • Anonyymi

        Ei pääse Jeesuksen luo rahalla. Ei todellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaspaikka varmistuu, kun annat rahasi lahkolle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä. Testamenttitulot ovat lahkojen suurin tuloerä nykyisin.

        Höpö höpö. Valhetta puhut. Perkele levittää valheita ja sinä nielet ne kokonaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tämä ohjelma on kostettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekemistä.

        Melkoista vääristelyä, mutta niinhän valheen lapset tekevätkin.


    • Anonyymi

      Kuulosta ja näköaistin kautta syntyvää uskoa kutsutaankin psykologiseksi päänuskoksi, käännynäisuskoksi, lahkouskoksi, tms. joka ei ketään pelasta yhtään mistään.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      • Anonyymi

        Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen.

        Oletko Teuvo saanut sitä yhtäkään? Sinun lahkosihan hajosi heti alkuunsa vihanpitoon.


    • Anonyymi

      1900-luvulla teitä saarnaajia oli joka paikassa. Ei saanut odottaa rauhassa bussia eikä nauttia virvokkeita. Jeesus tuli AINA jostain.

      Toisaalta nuorista pidettiin ennen huolta.
      Miksette te mene piritorille? Ateistien pennut ei välttämättä ole oikeasti kuulleet Jeesuksesta. Menkää kiusaamaan niitä ja pelastakaa samalla maailma.

      • Anonyymi

        Kaikkien Jenkkilahkojen käännyttämisen kohderyhmä ovat aikuiset kristityt, joiden ajattelua voidaan manipuloida.

        Jenkkilahkojen oppien mukaan on ankarasti kiellettyä kastaa lapsia kristityiksi.

        Mormonin Kirja, Moroni, luku-8

        Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.


    • Anonyymi

      Borat matkusti Amerikkaan ja meni lahkoon katsomaan sitä touhua siellä.
      Hurjaa touhua pelata niiden outojen henkien kanssa, kun sitä syntiä siellä sovitettiin, mutta mihinkä se sitten sopikaan?

    • Anonyymi

      Joissakin lahkoissa niitä syntejä poistetaan ja sovitetaan pelkällä käden nostolla, tai vilkuttamalla kätttä merkiksi.

      Murhakin voidaan kuitata selvitetyksi pelkällä pään nyökkäyksellä.

      • Anonyymi

        Naatan, vaikka oli profeetta, hänellä ei ollut valtuuksia antaa murhaa ja aviorikosta anteeksi. Hän vain välitti tiedon, että Jumala on antanut synnit anteeksi Daavidille.

        Mutta syntiä seuraa aina rangaistus, mikä helposti unohtuu, kun niitä syntejä julistetaan anteeksi kuin liukuhihnalta.

        2. Moos. 34:7 joka pysyy armollisena tuhansille, joka antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit, mutta ei kuitenkaan jätä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille ja lasten lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen".

        2. Sam. 12:13

        Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

        2. Sam. 12:15

        Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

        18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.


    • Anonyymi

      Niin vielä 1990-luvulla pidin saatanaa ja maailmaa helvettiin matkaavana. Vasta 2010-luvulla minulle valkeni sovun liiton suuruus. Se ulottuu koko maailmaan ja jopa saatanaan asti.

      Kaikki taivaassa ja maan päällä yhdistetään Kristuksessa. Karhu ja lehmä sekä leijona ja lammas laiduntavat yhdessä.

      Jeesus tuli pelastamaan koko maailmaa. Aina ei ole työmiehiä tarpeeksi elon pellolla jotta koko sato saataisiin kokoon. Vaikka köyhät kulkee jälkikorjaajaajina korjuuväen jäljessä niin pieni osa sadosta jää aina pellolle eikä päädy aittaan.

      Se on ikävää.

      • Anonyymi

        Leijonat ja lampaat vierekkäin on vasta joskus hamassa tulevaisuudessa totta, ei vielä.


    • Anonyymi

      Tähänkin aloitukseen Teuvo sai laitettua lukuisan joukon aiheeseen sopimattomia vihakommentteja, kuinkas muutenkaan.

    • Anonyymi

      Maailman tärkein tehtä on Rauha.
      Crime Minister netanyahu sekä Put-in ylläpitävät sotaa.
      Kaikki jumalat katsovat sitä sormiensa lävitse.

      • Anonyymi

        Ilm. 6:4

        Nyt tuli esiin toinen, tulipunainen hevonen. Sille, joka istui hevosen selässä, annettiin valta riistää rauha maan päältä ja panna ihmiset tappamaan toisiaan. Hänelle annettiin iso miekka. [Matt. 24:6,7]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 6:4

        Nyt tuli esiin toinen, tulipunainen hevonen. Sille, joka istui hevosen selässä, annettiin valta riistää rauha maan päältä ja panna ihmiset tappamaan toisiaan. Hänelle annettiin iso miekka. [Matt. 24:6,7]

        Ihmiset eivät tavallisesti tapa toisiaan lainkaan. Jotta niin tapahtuisi pitää olla SUURI miekka eli siunattu kuten Kuningas Arthurin miekka, Intian puolijumalilta lahjaksi saatu miekka , tai ortodoksisen papin siunaama miekka.

        Jehovan todistajat kielsivät pappeja siunaamasta aseita , sotilaita ja armeijoita. He ovat Jumalan ihmisiä.

        Ellei miekka ole todella SUURI miekka ihmiset eivät siihen tartu. Jumalattomat toki sotii ja väijyy viatonta verta aina kun se on mahdollista.

        On sääli että Jumala aika ajoin heittää maan päälle suuren miekan eli aivan erityislaatuisen miekan joka pakottaa ihmiset sotimaan.

        Normaalisti ihmiset eivät sodi lainkaan. Eli ovat Jehovan todistajia tai II maailmansodan juutalaisten kaltaisia.

        Neljäs seurakunta eli Tyatira omaa rautaisen valtikan jolla se murskaa jumalattomia kuin saviastioita pieniksi siruiksi Riittääkö se estämään jumalattomien sotaintoa sitä en tiedä.


    • Anonyymi

      On ihanaa olla uskossa ja tilaisuuden tullen kertoa Jeesuksesta muillekin❣️😊

      • Anonyymi

        Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?


    • Anonyymi

      1 Cor 15 (KJB)
      Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;

      2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain.

      3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;

      4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures:

      Tämä on pelastavan evankeliumin ydin. Huomatkaa sana 'how'. Jeesus kuoli vuodattamalla verensä. Sillä hän sovitti koko maailman synnin. Meidän tarvitsee vain uskoa se tai torjua se; valinta on jokaisen oma. Jumala rakastaa meitä niin, että antaa meidän vapaasti valita helvetin tai taivaan. Saatana yrittää manipuloida kaikki mukanaan helvettiin.

      • Anonyymi

        Aamen! On aina ilo lukea raitista evankeliumia.


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti tästä ajasta kun lait ja asetukset kumotaan ja vaan julistetaan Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla uskon julistuksillaan.

      • Anonyymi

        Jeesuksen veli, Jerusalemin seurakunnan johtaja Jaakob varoitti myös pelkästä yksin uskosta hokemasta pelastavana asiana.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


    • Anonyymi

      Ei ihmisellä mitään Jumalan valtuuksia ole syntejä antaa anteeksi.

      Jeesuksen mukaan ihminen voi antaa toiselle ihmiselle anteeksi vain sellaisen pahan teon, mikä koskee häntä itseään...."niinkuin mekin anteeksisammamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"...

      Ihminen tulee väärään rauhaa, ns. psykoginen syntien anteeksisaaminen johtaa ihmisen väärään rauhaan, psykologiseen rauhan tilaan.

      Jeesuksen veren sovitus täällä maan päällä on läsnä vain kasteessa ja ehtoollisessä konkreettisesti Jeesuksen sovintoveren muodossa. Niitä kutsutaan sakramenteiksi, Jumalan pelastusteoiksi.

    • Anonyymi

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

      • Anonyymi

        Raamattu varoittaakin agressiivisista lahkouskoon käännyttäjistä, joita kutsutaan nykyisin "evankelistoista".


        Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu varoittaakin agressiivisista lahkouskoon käännyttäjistä, joita kutsutaan nykyisin "evankelistoista".


        Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

        Jumalan käskyjen noudattaminen tuo siunauksen elämään ja käskyjä totteleville oikea Jeesus ilmestyy ajastaan.

        Joh. 14:21

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        1. Kun. 3:14

        Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


    • Anonyymi

      Tulisipa uuden ihmistaimen mukana sovitus- ja pelastusohjeet jälkeisenä.

      • Anonyymi

        Davidkin sanoi: "Herra sanoi, minun herralleni." Löytäkää! Kuten opettajani sanoi monasti alakoulussa. Löytäkää! Varmana oli jo löytänyt.
        Ei voi kehitellä muuta, kuin evankeliumi. Evankeliumi. Isolla Ee: kirjaimella. Isolla. Kirjaimella.

        Toki lieventavänä asiainhaarana. Kirjoista aina hyötyä. Ja siitä, että lukee. Kun ei lue ulkoa. Vaan, oppii, ja sisäistää lukemansa.
        Oppimisen ymmärtäminen, kertaus, tukiopetus, ja kaikki muu kognitiivisen oppimisen keinot ovat käytettävissä. Myöskin piirtäminen ja muut keinot... :I Musiikki, sävelet, kuvataide...

        Te vaan ystävät armaat! Olette turhan yks-oikoosia! Siinä kaikki se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Davidkin sanoi: "Herra sanoi, minun herralleni." Löytäkää! Kuten opettajani sanoi monasti alakoulussa. Löytäkää! Varmana oli jo löytänyt.
        Ei voi kehitellä muuta, kuin evankeliumi. Evankeliumi. Isolla Ee: kirjaimella. Isolla. Kirjaimella.

        Toki lieventavänä asiainhaarana. Kirjoista aina hyötyä. Ja siitä, että lukee. Kun ei lue ulkoa. Vaan, oppii, ja sisäistää lukemansa.
        Oppimisen ymmärtäminen, kertaus, tukiopetus, ja kaikki muu kognitiivisen oppimisen keinot ovat käytettävissä. Myöskin piirtäminen ja muut keinot... :I Musiikki, sävelet, kuvataide...

        Te vaan ystävät armaat! Olette turhan yks-oikoosia! Siinä kaikki se.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
        Käärme on klassinen huijarihahmo.
        Raamatun kertomuksessa Aatamista ja Eevasta Jumala asettaa ihmisluomuksensa Eedenin puutarhaan ja kertoo heille, että he voivat vapaasti syödä jokaisesta puutarhan puusta paitsi hyvän ja pahan tiedon puusta, ”sillä kun syötte siitä, te varmasti kuolette”, Jumala varoittaa.
        Sitten tulee käärme, joka on ovelampi kuin muut eläimet (ja ilmeisesti ainoa, joka osaa puhua), ja kysyy Eevalta, mitä Jumala sanoi hyvän ja pahan tiedon puusta. Kun Eeva toistaa kiellon syödä sen hedelmää, käärme pilkkaa, ”Et sinä varmasti kuole ...”. Sillä Jumala tietää, että kun syötte siitä, silmänne aukeavat, ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, jotka tuntevat hyvän ja pahan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
        Käärme on klassinen huijarihahmo.
        Raamatun kertomuksessa Aatamista ja Eevasta Jumala asettaa ihmisluomuksensa Eedenin puutarhaan ja kertoo heille, että he voivat vapaasti syödä jokaisesta puutarhan puusta paitsi hyvän ja pahan tiedon puusta, ”sillä kun syötte siitä, te varmasti kuolette”, Jumala varoittaa.
        Sitten tulee käärme, joka on ovelampi kuin muut eläimet (ja ilmeisesti ainoa, joka osaa puhua), ja kysyy Eevalta, mitä Jumala sanoi hyvän ja pahan tiedon puusta. Kun Eeva toistaa kiellon syödä sen hedelmää, käärme pilkkaa, ”Et sinä varmasti kuole ...”. Sillä Jumala tietää, että kun syötte siitä, silmänne aukeavat, ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, jotka tuntevat hyvän ja pahan.”

        Joo. Heräsin. Kellokin jo käy kuutta.
        Mä en nyt veisi asiaa ihan Aatamiin ja Eevaan asti. Käärmeet on käärmeitä, ja toiset tekee, ja nimenomaan aina sen, jos kielletään. Vaikka varmasti oli siel´ Eedenissä myös muita hedelmäisiä puita.
        Elikkä siis kumpi oli syntisempi enempi? Aatami vai Eeva? Vai molemmat? Vai kaikki?
        A, B, vai C vaihtoehto.
        Ja mitä Kuningas Daavidiin. Ehkäpä hänkin, ehkäpä kuitenkin mahtui myöntämään oman pienuutensa. Ehkäpä Hän sanoi siksi: " Herra sanoi minun herralleni."
        En ole jutellut K Daavidin kanssa, joten voin vain tutkia sydämmen salojen Kirjaa. Pyhää Raamattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe