voi olla ettei sitä koskaan olekaan.
Mitä kauemmin työtön niin
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitä?työttömyyttäkö?
- Anonyymi
Kannattaa mennä guntouttavaan tai kanjauttavaan.
Sitten kotio puolijuoksua kiskomaan giljua ja kaljaa
t teppo yläkerrasta, savo - Anonyymi
Löytyykö se työpaikka kotona istuen ja välillä kurkkii verhonraosta ulos.90 luvulla työttömät lähti kursseille.
- Anonyymi
Ysärillä riitti kun juot kotona olutta(tai joskus pubissa) niin aikanaan tuli työvoimatoimistosta osoitus kunnan/kaupungin työllistämisyksikköön, puolen vuoden pesti. Jossain vaiheessa tuo systeemi tippui pois ja tilalle työharjoittelua tms huttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ysärillä riitti kun juot kotona olutta(tai joskus pubissa) niin aikanaan tuli työvoimatoimistosta osoitus kunnan/kaupungin työllistämisyksikköön, puolen vuoden pesti. Jossain vaiheessa tuo systeemi tippui pois ja tilalle työharjoittelua tms huttua.
Joskus olin talvikauden työllistettynä kaupungilla ja keväällä loppu sopimus sitten 500päivää ansiosidonnaista.Kyllähän toi sopi ihan hyvin että töitä edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus olin talvikauden työllistettynä kaupungilla ja keväällä loppu sopimus sitten 500päivää ansiosidonnaista.Kyllähän toi sopi ihan hyvin että töitä edes vähän.
Puolen vuoden pesti silloin tällöin on oikein hyvä tapa työllistyä.
Ei kannata taantua istumalla vaan kotisohvalla.
- Anonyymi
Se onkin parasta. Kun ei halua tehdä töitä niin voi vaan iloisena sanoa ettei sitä ole. Onneksi ei ole. Kuka nyt tötä tekee kun rahaa tulee muutenkin.
itse olen karttanut vuosikymmeniä töitä, muualla kuin kotona, siellä on kiva puuhastella. Kirppariin kun vie myytävää se on verotonta ja silloin tulee 900-1200 e verotonta. Meil on kaksi pöytää, eri kirppareilla ja sitten netissä myydään. Rahaa tulee harrastusmielessä vaikka kuin paljon.
Jos meet johonki yritykseen verot vie pulet ja jälelle jää vaan sairastelu, masennus ja äksyily ja nukkuminen kaiet ajat.- Anonyymi
Romanit myyttekö todellakin varkaussaalista kirppareilla? Tyhmänrohkeaa.
- Anonyymi
Aika menee kyll pian. Olen ollut työtön kohta 30 v, joskus tehny pientä työtä tai käyny pilalaan jonkun kurssin, niitä työkkärin askartelukursseja. Mutta vakkaria en ole koskaan halunnu.
En jaksa lähteä duuniin, vaan tehdä omia juttuja.
Nyt on talo rakennettu ja mäkki, 30 v kerkee vaikka mitä. Reissuja ja vaikka mitä,klik.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464061Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39958Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790