Kuka omistaa Mestarin Grillin Tampereentie 1931 39150 Pentinmaa ?
Yalcin Ongu yllä pitää paikkaa eli Jaska ?
Kuka omistaa Mestrin Grillin ?
15
3603
Vastaukset
- Anonyymi
siis Jaska Jokunen.
- Anonyymi
Ottaako hyvin suihin.
- Anonyymi
Kavaltaja mulkku turkkilainen, vei omaan taskuun Pizpalasta 7000e kuussa ja kuulemma kusetti työntekijöitä.
- Anonyymi
Miten kun yllä pitää mestarin grilliä ja sieltä jää maksut maksamatta ja nyt lähtenyt nokialle c - titymarketin tiloihin toisen y - tunnuksella harjoittamaan taas grilliä .
Mulkulla on aidsi ja hepatiitti .
Mulkku panee ja myy paloletkuaan joka olematon pieni .
Haisee niin kauhealle krimaalille . - Anonyymi
Jaska seurusteli Marita Kiuru
ja otti velkaa Marita Kiurulta
ja lupoksi tyhjensi Pizpala grillin peliautomaatit .
- Anonyymi
Ei ollut ainakaan eilen auki, vaan salpa oli ovella.
- Anonyymi
Kerran kävin Pizpalassa kun mestari oli vuorossa, ikinä saanu niin kuivia siipiä ja vetistä lihistä ku sillon ja ertoi mulle vielä että on vastuussa keittiöstä, onnee vaan.
- Anonyymi
No pizpalassa ei taida juosta kuin valkoiset rotat
- Anonyymi
Kuka omistaa nykyään mestarin grillin? Olen muikkuja siinä myynyt ja kalaa ennen kun Sanna Mäkelä ku setti yritykseni multa.. Olisin ottanut yhteyttä nykyiseen omistajaan..
- Anonyymi
TIETÄÄKÖ JOKU IHMINEN TAPEREELTA MISSÄ YALCIN ONGU ON TÄLLÄ HETKELLÄ ?
- Anonyymi
Kuulin jutun että ois isot pojat perässä ja lähteny johonkin karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin jutun että ois isot pojat perässä ja lähteny johonkin karkuun.
Niin minäkin kuulin että isot pojat perässä velkojen takia Yalcin Ongu
lähtenyt karkuun velkojia jinnekin.
Joku kertoi että olisi ollut mustalaisten luona turvassa ?
Jos joku tietää voitko laittaa tänne tietoa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin kuulin että isot pojat perässä velkojen takia Yalcin Ongu
lähtenyt karkuun velkojia jinnekin.
Joku kertoi että olisi ollut mustalaisten luona turvassa ?
Jos joku tietää voitko laittaa tänne tietoa .Kuulemma hakattu teholle, ihan oikein sille mulkulle.
- Anonyymi
Kyllä aika tyhmä ja yksinkertainen on ollu Marita Kiurukin, kun on Yalcin Ongu voinu vetää yli 1.5 vuotta omaan taskuun ja muija ihmettelee vaan miks firma ei tuota.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787