Mistä kannattaisi lähteä etsimään sitä oikeaa?

Anonyymi-ap

Mistä kannattaisi lähteä etsimään sitä oikeaa?

37

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene metsään.

• Anonyymi

Koillsen ja kaakon välisestä metsästä.

• Anonyymi

Jos nainen etsii, niin voi miehen löytää metsästä.
        Olen ollut muutamia päiviä metsässä suorittamassa taimikon harvennus perkausta ja siinä on kuulkaas paljon työtä.
        Vesurilla harvennan puuntaimen vierustat, siinä raivaus sahalla osuu helposti taimeen ja sitten on taimi poikki, kun hyvin lähellä puuntainta kasvavat ne koivun vesat, että tarkkana saa olla.
        Myös marjastamassa metsässä olen olliut.
        Eipä siellä naisia ole kyllä näkynyt....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen etsii, niin voi miehen löytää metsästä.
        Olen ollut muutamia päiviä metsässä suorittamassa taimikon harvennus perkausta ja siinä on kuulkaas paljon työtä.
        Vesurilla harvennan puuntaimen vierustat, siinä raivaus sahalla osuu helposti taimeen ja sitten on taimi poikki, kun hyvin lähellä puuntainta kasvavat ne koivun vesat, että tarkkana saa olla.
        Myös marjastamassa metsässä olen olliut.
        Eipä siellä naisia ole kyllä näkynyt....

15:50
        Sinnehän voi eksyä. Metsään. Kaikki alkaa näyttämään samanlaiselta.
        Suppamadonlakit. Söpöjä. Niitä voi ihmetellä.
        Vilma

• Anonyymi

Mikä on se oikea?

• Anonyymi

Koska sydän on oikealla, niin oikealta. Vai miten se nyt meni??

• Anonyymi

Eli jos tulee ylhäältä alaspäin niin lännestä ja alhaalta ylös niin idästä?

• Anonyymi

doyuuytm,tmty pmlo,ddm ldöpkd moom yiörrt åormo' yoolrtojdoyed. röo djbvfmod mooy' yiött ypfo bdivdyoolrtojdotgde

• Anonyymi

etso,'öö' eo ejl'öä'ud'. ligtrm ejst upi dpmt lmpe eoöö loöö upi--

ajbrem pm vsaivsayoolrtrojso m'lrr trsofpodtws ks lijs pm loodlo

• Anonyymi

Baarista, aina sieltä

• Anonyymi

Ei se haittaa, ole vaan vaikka kukkakaali.

• Ei kannata etsiä. Ei se etsimällä löydy.

Ja sikseen.. ei ole olemassa sitä oikeaa, on olemassa vain niitä vähemmän vääriä.

• Anonyymi

Etsi ensln itsesi.
      Sitten sen "oikean" löytämisestä tulee helppoa

• Anonyymi

Sieltä, missä viihdyt hyvin ja teet asioita, jotka kiinnostavat sinua.

• Anonyymi

Oikea ei löydy etsimällä vaan elämällä.

• Anonyymi

Ei sitä voi löytää väkisin. Joskus voi käydä niinkin että hän tupsahtaa eteesi yllättäen, tai onkin ihan lähellä.

• Anonyymi

Pidä silmät auki missä ikinä kuljetkin/käytkin. Koskaan ei tiedä mikä sattuma tuo teidät yhteen. Mutta se on ehkä juuri se kupletin mehukkain osakin.

Entinen Eivori

• Niin ku täällä jo sanottiin, harva sitä etsimällä löytää rakasta. Vaikka sanotaan että etsivä löytää, niin tässä se ei taida päteä. Ei sitä voi pakottaa. Eikä voi tietää onko sitä oikeaa ja täydellistä olemassakaan.

• Anonyymi

Ei ainakaan vasemmalta. Jos et tiedä missä vasen on, niin kun laitat kämmenet alassuin eteesi, oikean käden peukalo osoittaa vasemmalle.

• Anonyymi

Jos etsii jääkarhuja, niin kantsii mennä pohjoisnavalle. Jos taas etsii pingviinejä niin etelänavalle.

• Anonyymi

"Vinkkejä paikoista, joista kumppanin voi löytää
      Seurustelukumppani – ja sitä kautta myös parisuhde – voi löytyä ystävien tai tuttavien kautta. Ystävien ystävät ovat useimmiten tutustumisen arvoisia, sillä heillä on todennäköisemmin samoja kiinnostuksen kohteita kuin ihan tuntemattomilla. Käy siis ystäviesi järjestämissä juhlissa tai kaveriporukalla ulkona.

Kumppani voi löytyä harrastusten kautta. Monesti samanhenkisiä ihmisiä löytyy paikoista, joissa itsekin viihdyt. Kiinnostavan toiminnan kautta voi löytyä yhteisiä puheenaiheita ja mukavaa tekemistä.

Käy paikoissa, joissa sukupuolijakauma on painottunut eduksesi. Jos etsit miestä, voit miettiä, millaisissa paikoissa miehet viettävät vapaa-aikaansa. Naisia etsivä voi selvittää, millaisissa tapahtumissa naiset yleensä viihtyvät.

Käy opiskelijoille tarkoitetuissa tapahtumissa. Opiskelijoille on olemassa paljon erilaisia harrastusjärjestöjä ja toimintaa, jonka kautta voi tutustua ja viettää aikaa toisten opiskelijoiden kanssa.

On monia erilaisia mahdollisuuksia löytää seurustelukumppani. Käytä mielikuvitustasi, mene mukaan uusiin tapahtumiin, tilaisuuksiin ja menoihin. Luota itseesi ja persoonaasi. Voit herättää viehättävän henkilön huomion lukuisilla tavoilla. Riittää, kun olet oma itsesi."

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/ihmissuhteet/parisuhde_tavoitteena/

• No ei ainakaan baarista. Se on baarimikkojen salajuoni, että löytyis. Baarien tarkoitus on myydä kaljaa, ihan samalla tavalla kun mä myyn remonttipalveluita. Ei näillä kummallakaan alalla oo mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Vai pitäskö mun alkaa markkinoivaan vaikka kylppäriremonttia sillä että sen jälkeen kyllä nais/mies ehdokkaita tulee. Ja muutenkin baarimikot on aika kehittymättömiä. Heti ollaan itkemässä, kun koronan takia menee paikat kiinni. Se on meillä rakennusalalla ihan arkipäivää. Sitten kun on laskusuhdanne, niin työt loppuu kuin seinään. Ei me silti olla kitisemässä valtiolta tukee. Samoin on teollisuudessakin, ei siihen saa tukee, jos kiina yllättäen tuo alihintaan hirveen määrän tavaraa. Yrittämisellä on riskinsä ja sen pitää myös baarien kantaa itse.

• Anonyymi

Totta vie, jos haluat parisuhteen ala tekemään kylppäriremontteja tai mitä vaan remppoja yksityiskoteihin. Moni on löytänyt kumppanin remontoinnin parista.

- Sheena

• Anonyymi

Ei kannata etsimällä etsiä.
      Jos olet jo vanhempi etkä löytänyt yhtäkään sitä oikeaa, on vika spekseissäsi, yrität liikaa, pelkää jotain (esim. torjutuksi tulemista), odotuksesi parisuhteelta on epärealistinen tms.

- Sheena

• Anonyymi

Jos olet nainen niin osta vaikka onki tai virveli ja mene kalaan eri paikkoihin ja lyöttäydy kalamiesten seuraan ja jos et osaa onkia virvelöidä niin kalamiehet auttaa ja opastaa ja kun löydät kivan kalamiehen niin sait siitä iki oman vonkaleen

• Anonyymi

Tämä kuulostaa kokeilemisen arvoiselta idealta. 😊 Pitääkin kokeilla tätä, kiitos vinkistä.

• Anonyymi

21:23
        Tuo pitää paikkansa.
        Parasta kuvaa ei kannata nakata oksistoon.
        Talvella voi käydä irrottamassa.
        Vilma

• Anonyymi

Baarista se oikea löytyy kun vaan juo viinaa baarissa niin siellä ne muutkin etsii sitä oikeaa.

T: viinamies

• Anonyymi

Baarista löytyy vain "baarikärpäsiä".
        Samanlaisten harrastusten parista saattaa tärpätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baarista löytyy vain "baarikärpäsiä".
        Samanlaisten harrastusten parista saattaa tärpätä.

Pitääkin kokeilla tätä. :) Kiitos vinkistä.

• Anonyymi

Minä en juo alkoholia ollenkaan, koska se ei oikein sovi yhteen minun liikunnallisen elämäntyylin kanssa niin baari tuskin lienee minulle se paras mahdollinen paikka elämänkumppanin etsinnälle. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en juo alkoholia ollenkaan, koska se ei oikein sovi yhteen minun liikunnallisen elämäntyylin kanssa niin baari tuskin lienee minulle se paras mahdollinen paikka elämänkumppanin etsinnälle. 🤔

Entä, jos poikkeat tuulipuvussa tai verkkareissa noin nesteitä tasapainottamaan?
        Vilma

• Anonyymi

Aloittajan pitää ensin oppia erottamaan oikea ja vasen. Sitten et lähde vasemman käden suuntaan vaan päinvastaiseen, koska oikea käsi on toisella puolella.

• Riippuu siitä mitä "sitäoikeaa" olet etsimässä. Jos asuntoa, kato vaikka Oikotielle. Jos autoa, kato vaikkapa Nettiautosta. Ja sitä rataa, ei mulla muuta.

• Anonyymi

Kiitos teille kaikille, jotka vastasitte asiallisesti minun kysymykseeni. Huomioin teidän hyvät vinkkinne elämänkumppanin etsinnässä ja hyödynnän niitä. :)

• Anonyymi

Kaupasta.

• Anonyymi

Sieltäkin on mahdollista löytää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe