Israelin vastaisuus ihmetyttää mediassa ja joissakin puolueissa. Media ei huomioi kaikkia luotettavia lähteitä, eikä aikaile uutisoinnissaan. Uutiset kerrotaan tietyllä tavalla. Kerrotaan Israelin isku, jätetään toisen isku kertomatta. Sanavalinnat ovat harkittuja. Israel näytetään huonossa valossa. Huonosti Israelin vastustaville käy. Veikkaan villisti, että kun kidnapatut on saatu joko hengissä tai kuolleina Gazasta, niin Gaza tuhoutuu luonnonvoimien toimesta. Israel kyllä rakentaa Gazan uudelleen. Olihan nykyinenkin hyvinvointi pitkälti Israelin ansiota. Kumma että media ei niistä mitään puhu. Eihän arabimaat ole edes palestiinalaista välittäneet. Eivät ole kontolleen halunneet.
Israelin vastaisuus ihmetyttää ja Gazan tulevaisuus mieityttää
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt. Melko tarkoitushakuista "uutisointia" jo tahallista kokonaiskuvan "unohtamista".
- Anonyymi
Israel edustaa maanpäällistä SAATANAA !
Israel on synnyttänyt itse omilla toimillaan ja valtioterrorismillaan Hamasin ja
Hizbollahin joita nyt, siis itse siittämiään järjestöjä tuhoaa ja tappaa täysin
viattomia naisia ja lapsia, huolehtien samalla ettei terrorismi alueella ikinä lopu.
Jotkut suomalaisetkin kusipäät vielä tukevat tuota petoa.
- Anonyymi
Ja tietenkin "luotettavin " lähde on itse Netanjahu, joka on tapattanut Lähi-Idässä nyt jo lähet 100 000 ihmistä.
Netanjahun toimeenpanema Israel vastaisuus loppuu siihen
kun Crime Minister lopettaa johtamansa siviilien tappamisen.
"Gazan sota
Arvostettu lääketieteen julkaisu: Gazan uhriluku voi nousta lähes 200 000:een"
https://yle.fi/a/74-20098698
netanyahu on tapattanut jo yli 40 000 ihmistä joista suurin osa siviilejä
ja mukana on myös avustyöntekijöitä
Tällä hekellä Gazassa on todettu myö poliovirus jota ei kyetä hoitamaan.
Pitäisikö siis ihmisten vain nyökytellä ja alistua?
Ei pitäisi.- Anonyymi
Hamasin Hyökkäyksessä kuoli 1 200 ihmistä, joista enemmistö oli siviilejä. Lisäksi Hamas vei Gazaan yli 200 panttivankia, joista moni on yhä siellä
- Anonyymi
Ei se Hamas kaikkia tappanut
"How Israel killed hundreds of its own people on 7 October"
https://electronicintifada.net/content/how-israel-killed-hundreds-its-own-people-7-october/49216
- Anonyymi
Miksi Israel ei luota YK : n ? Hamasin terrorihyökkäyksessä reilu vuosi sitten oli YK : n alaisen järjestön UNRWA:n työntekijöitä. Israelin ympärillä ei ole kuin juutalais vihamielisiä valtioita. Egypti ja Jordania ovat eläneet sovussa Israelin kanssa kun eivät menestyneet aloittamissaan sodissa Israelia vastaan .
Suomessa on kautta aikojen olleet naiviuden huippuja kaiken maailman taiteilijat. Nyt nämä komppaavat arabeja täysin yksipuolisesti ja ymmärtämättä mistään mitään. Osin sama porukka oli Neuvostoliiton ihailijoita, kun tämä kommunisti - terroristi valtio oli vielä pystyssä. Neuvostoliiton ohjukset olivat Rauhanohjuksia. Nyt on Iranin , Hizbollahin ja Hamasin ohjukset Rauhanohjuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138