Sairasloman syy?

Anonyymi-ap

Mitenhän tuo onnistuu päästä sairaslomalle? Noilla syillä ei muista työpaikoista kyllä voi jäädä saikulle vaikka kollegat olisi kuinka hulluja ja äiti sairas.

11

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääkäri: Mikäs Villellä nyt on?

Ville: No mä oon ollut Krista Kiurun kanssa samoissa kokouksissa ja...

Lääkäri: Selvä juttu, riittääkö kolme kuukautta? Vai laitetetaanko puoli vuotta saman tien?

• Anonyymi

”Sairain työyhteisö, missä olen ollut”

Itse olisin kyllä arvannut, että Vasemmistoliiton eduskuntaryhmä olisi Eduskunnan sairain työyhteisö.

• Anonyymi

Mä veikkaan Petturipersuja. "köyhiltä ei leikata". . . Ja sit petetään ja leikataan köyhiltä kaikki ! ((( PETOSJYTKY )))

• Anonyymi

Joko Tuppurainen on esittänyt hallituksen luottamusäänestystä Villen mt-ongelmien johdosta?

• Anonyymi

On kyllä hyvin outoa, jos sote-valiokunnan puheenjohtajan pitkät puheenvuorot johtavat mielenterveysongelmiin. Sehän on ihan ilmeinen demokratiaan kuuluva asia, että kansanedustajilla on rajaton puheoikeus. Toki tietenkään asian vierestä ei saa jauhaa, mutta tästä ei varmasti Krista Kiurun kohdalla ole ollut kyse.

• Anonyymi

13.10.2020 A-studion toimittaja kysyi maskin käyttöohjeistukseen liittyen:

”Kuka teiltä ministeriöstä sitten oli sinne THL:ään yhteydessä ja sanoi, että älkää julkaisko noita materiaaleja?”

Krista Kiurun vastaus:

”No niin kuin olen saanut eilen itse talon henkilökunnalta selvityksen siitä, missä, mitä nämä viestintään liittyvät asiat ovat, joista nyt keskustellaan, ja sen viestinnän pohjalta kysymys on siis näiden STM:n ja THL:n viestijöiden välisistä erilaisista viestintätilanteisiin liittyvistä arjen kysymyksistä. Ja tämä viestintäselvitys, joka olen itse saanut ja jonka ministeriryhmä on tänään saanut tästä asiasta on tärkeä opetus sille, että myös jatkossa meidän täytyy olla entistä selvempiä siinä, mitä me haluamme sanoa, mutta haluan asettaa myös tämän siihen kontekstiin, et me elimme poikkeusolosuhteita, jossa oli tärkeää, että me puhumme myöskin samalla äänellä ja siellä ei ole tiedotettu asioita, josta emme olisi olleet silloin yhtä mieltä, eli me olemme hyvin yksituumaisesti tätä kriisiä vieneet eteenpäin.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13.10.2020 A-studion toimittaja kysyi maskin käyttöohjeistukseen liittyen:

”Kuka teiltä ministeriöstä sitten oli sinne THL:ään yhteydessä ja sanoi, että älkää julkaisko noita materiaaleja?”

Krista Kiurun vastaus:

”No niin kuin olen saanut eilen itse talon henkilökunnalta selvityksen siitä, missä, mitä nämä viestintään liittyvät asiat ovat, joista nyt keskustellaan, ja sen viestinnän pohjalta kysymys on siis näiden STM:n ja THL:n viestijöiden välisistä erilaisista viestintätilanteisiin liittyvistä arjen kysymyksistä. Ja tämä viestintäselvitys, joka olen itse saanut ja jonka ministeriryhmä on tänään saanut tästä asiasta on tärkeä opetus sille, että myös jatkossa meidän täytyy olla entistä selvempiä siinä, mitä me haluamme sanoa, mutta haluan asettaa myös tämän siihen kontekstiin, et me elimme poikkeusolosuhteita, jossa oli tärkeää, että me puhumme myöskin samalla äänellä ja siellä ei ole tiedotettu asioita, josta emme olisi olleet silloin yhtä mieltä, eli me olemme hyvin yksituumaisesti tätä kriisiä vieneet eteenpäin.”

Kyllähän tommosista vastauksista voi hulluksi tulla, mutta siitä huolimatta toimittajan olisi pitänyt toistaa kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tommosista vastauksista voi hulluksi tulla, mutta siitä huolimatta toimittajan olisi pitänyt toistaa kysymys.

"Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin”.

- Krista Kiuru

• Anonyymi

Onhan se melko rankkaa työ tuolla Arkadianmäellä:
      Pääsääntöisesti 3 kuukauden kesäloma, 1,5 kuukautta joululomaa plus syysistuntotauko ja pääsiäistauko. Avustaja, 4 päivän työviikko, työterveys, sauna, uima-allas, kuntosali, ilmaiset kotimaan matkat, palkka plus verottomat kulukorvaukset yhteensä n. 10 000 €/kk.

• Anonyymi

On se rankkaa. Onneks ne saa sopeutumiskorvauksia ym eläkkeitä jos ei satu pääsemään uudestaan.

• Anonyymi

Ensi eduskuntavaaleissa todella moni petturipersu putoaa pois, Petosjytky ei onnistu enään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      394
      5917
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5288
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4316
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49