Ajaako OB paikallisliikennettä vielä Jyväskylässä kun taisi vähän aikaa sitten liikennettä siellä voittaa? Olisi kiva käydä testaamassa..
Ajeleeko se OnniBus Jyväskylän paikkuria?
7
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä taisi tulla Suomen ennätys. Voitettua liikennettä ei ajettu päivääkään, kun rahkeet eivät riittäneet. Pakko oli nöyrtyä ja pyytää Koivistolta apua. Mielenkiintoinen tilanne olisi syntynyt, jos Koivisto olisi kohteliaasti kieltäytynyt tarjouksesta. Tällöin liikenteen tilaajat olisivat saaneet maistaa omaa lääkettään.
- Anonyymi
Hahah! Tämä oli yksi huvittavimmista OB-tarinoista.
Mikään taho ei lähtenyt rahoittamaan tuota Mikki Hiiri-viritystä, joten tosiaan oli pakko myydä se paketti JL:lle.
Oli niillä naiivit ja naurettavat visiot.- Anonyymi
Souter himoitsi OB:ta
- Anonyymi
Lauri oli tässäkin nero. Hän antoi liikenteen Koivistolle, jolle hän itsekkin meni töihin sitten myöhemmin. (Lauri antoi liikenteen itselleen) Parronit eivät vain aina ymmärrä...
- Anonyymi
Ja miten tälle "nerolle" kävikään sitten Koivistolla?
- Anonyymi
Tarkoitatko, että Nero tiesi jo tässä vaiheessa ajautuvansa myöhemmässä elämässä konkurssin partaalle ja joutuvansa nöyrtymään Koiviston apuun? Jos tämä on totta, niin mieshän on selvännäkijä!
- Anonyymi
Ei toki. Tarkoituksenahan olikin vain tehdä vaikutus Souteriin, minkä jälkeen luovuttiin kaikista paikallisliikenteistä ja noustiin kaukoliikenteen markkinajohtajaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233