Eiks ylläpito vois jo tulla siivoilemaan kakkoja tält palstalt!? Siis ihan mautonta pierujuttuu ja perätöntä elo kapinan herjaamist tää palsta taas täynnä!
Ala-arvoset langat
10
296
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaa tai Krista Kiuru istuu päällesi ja pieraisee!
- Anonyymi
No eihän se ihan perätöntä oo...
- Anonyymi
Elokapinan herjaaminen keksityillä pierujutuilla on typerää! Tärkeää työtä tekevät ilmaston hyväksi! Päättäjien pitäis alkaa ihan oikeasti tekemään ilmastotekoja ennen kuin on myöhäistä! Kapinakapinakapina!
- Anonyymi
Että ihan kirjaimellisesti kakkaa siivoilemaan!? AAHHAHAHAHAHAHAHHAA!!!!! Kakkea tuleekin lisää! Höhöhöö!
- Anonyymi
Kakat on housussas 💩
- Anonyymi
Pitää lukijoiden itse ilmiantaa kaikki asiattomat viestit.
- Anonyymi
Sulla on kakat housussa 💩
- Anonyymi
Jos palstakommentointiin riittää intoa, on palstan käyttäjillä oltava motivaatio siivoilemaan 💩:aa. Näin se vaan menee täällä Suoli24:ssa.
- Anonyymi
Ei ne hoida hommiansa.
- Anonyymi
Joo eihän ylläpito! Poistaa vaan ok juttuja!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890