Oli se alussa tuskien taival, 15 kk kesti vieroitusoireet. Painoa tuli lisää reilusti ja nyt voi aloittaa kunto kuurin.
Tupakoinnin voi siis lopettaa, olin ketjupolttaja ja poltin todella pitkään.
Pandemia ja politiikkojen veron nostot motivaationa lopettamiseen.
Kiitos
3 Vuotta tuli täyteen ilman röökiä
4
429
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onneksi olkoon! Minullakin tuli 10 kg painoa lisää. Paino on koko elämän mittainen kilvoittelu. Tällä hetkellä olen miltei siinä painossa, jossa olin tupakoidessani.
- Anonyymi
Kiitos, kyllä se tupakka vaan unohtui,...jee.
- Anonyymi
Onnea vain, hieno teko, ja pidä se noin. Mulle se lopettaminen oli aikoinaan vaikea asia, kun lapsesta astin nautin kotona tupakanpolton tuoksuista, mukaan menin aina röökille ilmaa haistelemaan kun faija meni röökille. Nyt tänäänkin imppasin nautinnosta vieressä, kun kaveri poltti vieressä sikaria taas kerran, pari kaljaa otettu. Lopetin siis jo 18 vuotta sitten ja poltin sitä ennen kunnolla 17 vuotta, kun nuorena teininä aloitin, ja tähän en laskenut ekaa maistelua ja satunnaista kokeilua vaan selvän addiktion. Meni polttaen lopussa ennen lopettamista noin kaheksan vuotta putkeen se pari askia päivässä tosta vaan (nortti, punanen mallu, camel, punanen L&M, välillä sätkää), sitten lääkärin sanojen ja tulosten takia piti lopettaa, ja kun yskin kuin oisin kuolemassa ennen röökistä vierottautumista, keuhkot oli pahassa kunnossa, mentoliin siirtyminen ei auttanut myös ollenkaan. Silloin oli laastarit ja nikotiinipurkat tarjolla, niillä yritin, monta kertaa sorruin silti taas askiin, mutta lopulta jäi rööki pois kokonaan. Ja edelleen himottaa polttaa tupakkaa, mutta lakko pitää, unia nään monesti kun ostan askin ja poltan taas, ihan onnen unia on siinä tilassa, mutta naurattaa tämä unissa vielä näkyvä riippuvuus asiaan, mitä ei enää oikeassa elämässä ole, paitsi tuo toisten polttamisten imppailu.
Eli paljon onnea lopettajalle, ihan huumeesta kyse noissa, eroon tosta pääseminen on aina mahtava asia. - Anonyymi00005
Se on sama kuin koittaisi olla viikon kusematta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8600- 38560
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448