Oli se alussa tuskien taival, 15 kk kesti vieroitusoireet. Painoa tuli lisää reilusti ja nyt voi aloittaa kunto kuurin.
Tupakoinnin voi siis lopettaa, olin ketjupolttaja ja poltin todella pitkään.
Pandemia ja politiikkojen veron nostot motivaationa lopettamiseen.
Kiitos
3 Vuotta tuli täyteen ilman röökiä
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon! Minullakin tuli 10 kg painoa lisää. Paino on koko elämän mittainen kilvoittelu. Tällä hetkellä olen miltei siinä painossa, jossa olin tupakoidessani.
- Anonyymi
Kiitos, kyllä se tupakka vaan unohtui,...jee.
- Anonyymi
Onnea vain, hieno teko, ja pidä se noin. Mulle se lopettaminen oli aikoinaan vaikea asia, kun lapsesta astin nautin kotona tupakanpolton tuoksuista, mukaan menin aina röökille ilmaa haistelemaan kun faija meni röökille. Nyt tänäänkin imppasin nautinnosta vieressä, kun kaveri poltti vieressä sikaria taas kerran, pari kaljaa otettu. Lopetin siis jo 18 vuotta sitten ja poltin sitä ennen kunnolla 17 vuotta, kun nuorena teininä aloitin, ja tähän en laskenut ekaa maistelua ja satunnaista kokeilua vaan selvän addiktion. Meni polttaen lopussa ennen lopettamista noin kaheksan vuotta putkeen se pari askia päivässä tosta vaan (nortti, punanen mallu, camel, punanen L&M, välillä sätkää), sitten lääkärin sanojen ja tulosten takia piti lopettaa, ja kun yskin kuin oisin kuolemassa ennen röökistä vierottautumista, keuhkot oli pahassa kunnossa, mentoliin siirtyminen ei auttanut myös ollenkaan. Silloin oli laastarit ja nikotiinipurkat tarjolla, niillä yritin, monta kertaa sorruin silti taas askiin, mutta lopulta jäi rööki pois kokonaan. Ja edelleen himottaa polttaa tupakkaa, mutta lakko pitää, unia nään monesti kun ostan askin ja poltan taas, ihan onnen unia on siinä tilassa, mutta naurattaa tämä unissa vielä näkyvä riippuvuus asiaan, mitä ei enää oikeassa elämässä ole, paitsi tuo toisten polttamisten imppailu.
Eli paljon onnea lopettajalle, ihan huumeesta kyse noissa, eroon tosta pääseminen on aina mahtava asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138