3 Vuotta tuli täyteen ilman röökiä

Anonyymi-ap

Oli se alussa tuskien taival, 15 kk kesti vieroitusoireet. Painoa tuli lisää reilusti ja nyt voi aloittaa kunto kuurin.

Tupakoinnin voi siis lopettaa, olin ketjupolttaja ja poltin todella pitkään.

Pandemia ja politiikkojen veron nostot motivaationa lopettamiseen.

Kiitos

4

429

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi olkoon! Minullakin tuli 10 kg painoa lisää. Paino on koko elämän mittainen kilvoittelu. Tällä hetkellä olen miltei siinä painossa, jossa olin tupakoidessani.

• Anonyymi

Kiitos, kyllä se tupakka vaan unohtui,...jee.

• Anonyymi

Onnea vain, hieno teko, ja pidä se noin. Mulle se lopettaminen oli aikoinaan vaikea asia, kun lapsesta astin nautin kotona tupakanpolton tuoksuista, mukaan menin aina röökille ilmaa haistelemaan kun faija meni röökille. Nyt tänäänkin imppasin nautinnosta vieressä, kun kaveri poltti vieressä sikaria taas kerran, pari kaljaa otettu. Lopetin siis jo 18 vuotta sitten ja poltin sitä ennen kunnolla 17 vuotta, kun nuorena teininä aloitin, ja tähän en laskenut ekaa maistelua ja satunnaista kokeilua vaan selvän addiktion. Meni polttaen lopussa ennen lopettamista noin kaheksan vuotta putkeen se pari askia päivässä tosta vaan (nortti, punanen mallu, camel, punanen L&M, välillä sätkää), sitten lääkärin sanojen ja tulosten takia piti lopettaa, ja kun yskin kuin oisin kuolemassa ennen röökistä vierottautumista, keuhkot oli pahassa kunnossa, mentoliin siirtyminen ei auttanut myös ollenkaan. Silloin oli laastarit ja nikotiinipurkat tarjolla, niillä yritin, monta kertaa sorruin silti taas askiin, mutta lopulta jäi rööki pois kokonaan. Ja edelleen himottaa polttaa tupakkaa, mutta lakko pitää, unia nään monesti kun ostan askin ja poltan taas, ihan onnen unia on siinä tilassa, mutta naurattaa tämä unissa vielä näkyvä riippuvuus asiaan, mitä ei enää oikeassa elämässä ole, paitsi tuo toisten polttamisten imppailu.

Eli paljon onnea lopettajalle, ihan huumeesta kyse noissa, eroon tosta pääseminen on aina mahtava asia.

• Anonyymi00005

Se on sama kuin koittaisi olla viikon kusematta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3141
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      49
      2551
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      50
      1351
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      335
      1150
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      41
      1091
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      921
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      901
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      740
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      53
      704
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      675
    Aihe